Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv40+4, kivuttomia supistuksia tullut vuorokauden lähes kokoajan.

Vierailija
29.03.2010 |

Tai ainakin luulen, että on suppareita, mutta ei siis satu vielä ollenkaan. Onko toivoakaan että synnytys ois alkamassa? Vatsa kovettuu ihan kivikovaksi ja selässä välillä jomottaa. Vatsa kovettuu ainakin 10min välein, välillä useammin. Alkoi jo eilen illalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla paikat jo niin kypsät että kunnon sisätutkimus saa synnytyksen kunnolla käyntiin.

Vierailija
2/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vrk:n sisään. Synnärille eivät kyllä ottaneet vielä tuossa vaiheessa, ennenkun olin vasta tosi kipeä niin sitten. Mutta kyllä toi siltä kuulostaa että jotain siellä alkaa tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulivat niin säännöllisesti. Lapsivedet humahti SVOlla ja poika syntyi 12 supistuksen jälkeen n. 1/2 tuntia lapsivesien menosta.

Vierailija
4/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun supistuksen vielä tiheytyy ja tulee kivuliaimmiksi lähdet, Turhaan menet synnärille istumaan. Tampereella ainakin pistettäis heti kotiin. Mullakin oli noin vuorokauden paineen tunnetta ja kipu tuli vasta myöhemmin senkin kanssa oltiin jonkun aikaa kotona, Menin vasta sisään kun olin jo 7 cm auki. Mielummin kotona rauhassa kävellessä, suihkussa/kylvyssä kuin sairaalan ankeassa huoneessa. Kuinka pitkä matka sairaalaan?

Vierailija
5/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä edes tiedä onko tällanen vatsan kovettuminen sama kun supistus. Ja kun ei vedetkään oo menny. Sairaalaan on 15min ajomatka.

Vierailija
6/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat kun alkavat, älä huoli! Jos asut noin lähellä sairaalaa niin ei mitään hätää. Kävele paljon voi nopeuttaa synnytystä (tai sitten ei), mutta mulla uttoi. Synnytin rv 40+6