Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla on surkea seksielämä:

Vierailija
29.03.2010 |

kerrotko minkälaista seksiä teillä on ja miten usein? Haluaisin uskoa, etten ole ainut surkimus mieheni kanssa. Meillä seksiä kerran 1-2 kuukaudessa ja yleensä se on sellainen nopea juttu suihkussa. Itse en saa siitä mitään, mutta mies on tyytyväinen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pehmeä. (pomppii) Mä haluaisin seksiä päiväaikaan esim mun vapaapäivinä, jolloin mies on tietty töissä. Meillä on teini ja 9-vuotias. Teini valvoo illalla ja pieni aamulla. Kumppanini on mun maailman rakkain ihminen ja olisin hänen kanssaan vaikka ei pystyttäisi seksiin enää ikinä. Ehkä sitten eläkkeellä.

:) Ehkä sitten eläkkeellä tosiaan. Mahtavaa kuitenkin että olet kumppanisi löytänyt. Sallisitko hänelle kuitenkin mausteita matkan varrella kun kerran päätavoite on vanheta yhdessä? Onko rakkaus niin suurta että se antaa vapauksia? En väitä että puolisot yleensä haluaisi niin useasti tai edes koskea vieraaseen, mutta jos se on rakkaasi "ominaisuus" että on halukas, nautiskelijaluonne ja saa elinvoimansa seksin tuomasta hyvästä olosta? Mitä jos hän ei saakaan elää täyspainoisesti omanlaistaan elämää. Onko häntä vanhenemassa kanssasi tai onko hän eläkkeellä sitten osin ihmisraunio?

Miksi toi kuullosti syyttävälle. Ei sen sitä pitäisi olla. Sinä varmaankin voit siinä asiassa elää melko tyytyväisenä. Minä en koe että pitäisi olla mitään velvoiteseksiä, sekin jättää jälkensä jos vasten tahtoa joutuu harrastamaan.

Vierailija
22/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä tuosta asenteiden höllentämisestä ja myöskin siitä, että kukin tyylillään. Monessa muussakin asenteiden höllentäminen ja muiden toiminnan kritisoiminen/tuomitseminen olisi hyvä lopettaa. Menis varmaan kaikilla paremmin kun keskittyis oman elämän parantamiseen toisten arvostelun sijasta. Olen samaa mieltä, ettei alkuhuuma voi kestää samanlaisena, mutta ehkä olen harvinaisen onnekas, kun mieheni edelleen viehättää minua. Erilaistahan se on kuin alussa, mutta vieläkin kipinää löytyy. Ja ehkä olen siinäkin onnekas että sielunkumppanilla (miehelläni) ja minulla seksihalutkin kohtaavat noin yleensä. En minäkään vaihtaisi perhettäni, kotiani ja miestäni hyvään seksiin. Sekin on jo toista ääripääajattelua.

En myöskään usko oman ikäpolveni ihmisten olevan niin putkinäköisiä, että eroaisivat yleisen mielipiteen vuoksi (en edes usko, että sekään puoltaa "kerrasta poikki"-ajattelua, tosin enhän voi tietää), jos ei itse halua sitä. Onhan meitä kasvatettu jo iät ja ajat ns. itsenäiseen ajatteluun, ainakin näennäisesti.

Mielestäni kuitenkin tyydytävä seksielämä on niin tärkeä osa parisuhdetta, että siihen noin yleisesti kannattaisi hakea erilaisia ratkaisuja, jokainen oman parisuhteen määrittämissä rajoissa. Yksioikoita vastausta tähän ei ole, kuten ei muihinkaan asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa vielä, että mitä on velvoiteseksi? Minusta kuitenkin joskus on paikallaan antaa toiselle mielihyvää, vaikkei itse haluttaisikaan niin paljon. Jos antaa niin saa. Näin meillä ainakin. Parisuhde vaatii joustoa ja kompromisseja, eikä omaa itseäni ole mitenkään vahingoittanut epäitsekkäästi toimiminen ja esim. käsihoidon antaminen miehelle, kun itse ei ole halunnut/voinut. Tuleehan se hyvä mieli itsellekin kun näkee, että toinen nauttii. Tietenkin jos tuntuu vastenmieliseltä niin ei kannata, mutta noin yleensä ottaen, miksi tuntuisi omalle kumppanille hyvänolon tuottaminen niin pahalta/velvollisuudelta. PEräisin muissakin asioissa epäitsekkyyttä tässä "minä ensin" ja "minulle kaikki ja nopeasti"-maailmassa.

Vierailija
24/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy olla eri tyyppi, ei ole ollut tänään koneella ainakaan noin aikaisin :)

Ja seksielämän vähäisyys on meilläkin ongelmana. Mies ei halua ja torjuu aloitteet, joten seksiä harrastetaan silloin, kun sattuu miehelle sopimaan. Eli ehkä sen kerran kuussa.

Paskamaista tällaisessa tilanteessa on se, että melkein jatkuvasti vituttaa. Seksin ajatteleminenkin alkaa ahdistaa ja surettaa, kun tietää ettei sitä saa.

Vierailija
25/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan järkyttävän köyhä seksielämä :( oikein surettaa, kun sitä ajattelee. Mies ehkä just ja just suostuu kerran kuussa, mutta useammin on turha odottaa, vaikka kuinka vonkaisi tai tekisi mitä vaan temppuja, joten en jaksa enää edes yrittää. Sitä on jo varmaan 5 vuotta väsyttänyt/särkenyt päätä/ei ole sellainen olo/ottanut unilääkettä tms

Vierailija
26/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kun ei harrasteta seksiä ollenkaan. Pitäis kokeilla niin tietäis,mitä on.

Vierailija
27/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin pahoillani 26 ja 27 tilanteen puolesta ja tästä syystä ajattelenkin, että senkin jonka ei tee mieli seksiä, olisi hyvä joskus ajatella myös sitä toista osapuolta. Tietenki tilanne on eri jos on masentunut tai sairas tms. Mutta ed. mainituissa tilanteissa kuullostaa siltä, että toinen ei ole tulossa vastaan ollenkaan ja näin ollen hallitsee koko seksuaalista pelikenttää. Ei sekään minusta ole reilua! Jos koko seksin ajatteleminen jo vituttaa, niin huonosti ovat asiat. Miksihän miestä väsyttää/ei huvita tms.? Alhainen libido? Minusta tuntuu, että vaikken voisi itse harrastaa ollenkaan seksiä, antaisin sitä kumppanilleni. Tämä tosin voi johtua siitä, että tiedän oman kokemuksen kautta kuinka tärkeää se on. En haluaisi, että hänkin joutuisi olemaan ilman, jos minä en voi. Rakkautta se minusta on.

Vierailija
28/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, joista vanhin kouluikäinen ja nuorin alle vuoden. Meillä on seksielämä kohtuullisen hyvissä uomissa siitä huolimatta. MIelestäni kyse on priorisoimisesta ja mitä oikeasti haluaa. Olemmehan me tietysti yksilöitä, mutta kyllä kunnon seksi on sen arvoista, että yöunet jäävät tuntia vähemmälle. Pikkuisen väsyneempi, mutta tyytyväisempi olo seuraavana aamuna. Jätä joskus ne siivoamiset/kauppalistat ym ihan oman onnensa nojaan. Ne hommat kun ei tekemällä lopu, se jos joku on varma. Free your mind and your ass will follow.. Ja olen melko varma, että jos sen seksin päästää unholaan niin vaatii kyllä töitä saada se takaisin. Tosin, mikäs siinä tutustuessa taas toiseen. Voi olla hyvinkin antoisaa. Usein vain kuulee, että vuosien hiljaisuuden jälkeen kynnys jo aloitteen tekemiseen o aika suuri. Kai se on jokin suojakeino torjutuksi tulemiselta. Kannattaisin itse seksin vaalimista pikkulapsiaikanakin. Tai jos sitä on vähemmänkin, niin ainakin oman seksuaalisuuden vaalimista. Pistä korvikset korviin ja sellaiset vaatteet kotonakin, että koet näyttäväsi hyvältä. Laita hiuksia, meikkiä tms. mikä saa sinut tuntumaan NAISELTA, eikä äidiltä. Ihan itsesi takia. Löydä se ihminen, mikä olit ennen lasten syntymää. Ei tarvitse olla homssuinen kotimamma, joka ei välitä itsestään.

Vierailija
29/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viikonloppuna lasten päiväunien aikaan

-lapsen katsomaan videoita ja makkarin ovi lukkoon, tai joku este ettei lapset pääse;)

-jos teillä on joku lämmin autotalli, kesällä piha jonne voi mennä "piiloon" jonnekkin tms. ja lapset voi jättää hetkeksi keskenään, niin käyttäkää toki nämä hyväksi. Ei seksiä tarvitse siellä sängyssä harrastaa...

-tai viekää lapset mummolaan muka kauppareissun ajaksi

mielikuvitusta kehiin!

Vierailija
30/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllä mies sen kerran kuussa suostuu. Ja on tästä keskusteltukin, mutta ei mitään muutosta ole tapahtunut. Mieskin myöntää, että seksiä on liian harvoin, mutta mitään konkreettista ei asian suhteen ole tapahtunut. "Kyllä se siitä taas lähtee" -tyyliset jutut on ainoita parannusehdotuksia. Mitään aikaahan ei voi sopia etukäteen, kun se ei ole sitten spontaania.

Kieltämättä mulla on aika alistettu fiilis tässä tilanteessa. Tuntuu, että mies tarkoituksellisesti rakentaa sellaisia tilanteita, ettei seksi ole syystä tai toisesta mahdollista.

Vierailija
31/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on 10 ja 1-vuotiaat, niin toinen ei nuku päiväunia enää. Makkarin ovea ei saa lukkoon ja jos sen saisi, niin minuutin päästä joku olisi jo hakkaamassa ja rynkyttämässä sitä auki. Pihaa/autotallia ei ole, ja jos nuo jättää keskenään niin ne kyllä tulee perässä. Ja mummola on liian kaukana. Minkä lisäksi meillä miestä väsyttää myös aamuisin, aamupäivisin, päivisin, iltapäivisin, iltaisin ja öisin...

-viikonloppuna lasten päiväunien aikaan

-lapsen katsomaan videoita ja makkarin ovi lukkoon, tai joku este ettei lapset pääse;)

-jos teillä on joku lämmin autotalli, kesällä piha jonne voi mennä "piiloon" jonnekkin tms. ja lapset voi jättää hetkeksi keskenään, niin käyttäkää toki nämä hyväksi. Ei seksiä tarvitse siellä sängyssä harrastaa...

-tai viekää lapset mummolaan muka kauppareissun ajaksi

mielikuvitusta kehiin!

Vierailija
32/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy olla eri tyyppi, ei ole ollut tänään koneella ainakaan noin aikaisin :) Ja seksielämän vähäisyys on meilläkin ongelmana. Mies ei halua ja torjuu aloitteet, joten seksiä harrastetaan silloin, kun sattuu miehelle sopimaan. Eli ehkä sen kerran kuussa. Paskamaista tällaisessa tilanteessa on se, että melkein jatkuvasti vituttaa. Seksin ajatteleminenkin alkaa ahdistaa ja surettaa, kun tietää ettei sitä saa.

Vai on miehesi samalla taajuudella. No, onko sulla elämänhalua alkaa tehdä asialle jotain? Riittääkö miehesi vapaamielisyys?

Vierailija
33/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on 10 ja 1-vuotiaat, niin toinen ei nuku päiväunia enää. Makkarin ovea ei saa lukkoon ja jos sen saisi, niin minuutin päästä joku olisi jo hakkaamassa ja rynkyttämässä sitä auki. Pihaa/autotallia ei ole, ja jos nuo jättää keskenään niin ne kyllä tulee perässä. Ja mummola on liian kaukana. Minkä lisäksi meillä miestä väsyttää myös aamuisin, aamupäivisin, päivisin, iltapäivisin, iltaisin ja öisin...

-viikonloppuna lasten päiväunien aikaan -lapsen katsomaan videoita ja makkarin ovi lukkoon, tai joku este ettei lapset pääse;) -jos teillä on joku lämmin autotalli, kesällä piha jonne voi mennä "piiloon" jonnekkin tms. ja lapset voi jättää hetkeksi keskenään, niin käyttäkää toki nämä hyväksi. Ei seksiä tarvitse siellä sängyssä harrastaa... -tai viekää lapset mummolaan muka kauppareissun ajaksi mielikuvitusta kehiin!

Niin, kun on haluja, ei ole paikasta eikä ajasta kiinni. Mikä korostuu sitten vielä silloin kun on vasta tavattu. Työpaikalla, autossa, siivouskomerossa, ravintolan vessassa, vanhempien ullakolla.

Harmillisesti sitä alkaa nyt sitten kiinnostaa enemmän tv:n tarjonta, AV, facebook, kirjat, nukkuminen, kudonta, you name it!

Seuraushan on sitten se että riittävän monen torjunnan ja yksinäisen hetken jälkeen asiaan ryhtymisessä on kauhee kynnys. Osa torjunnoista on varsin mieleenpainuneita, jotka on saanu melkein vihaamaan itseään ja halujaan. Sitten puoli väkinäisesti harrastettu seksi päättyy tiuskimiseen tai vaan kyllästymiseen. Jossain vaiheessa vaan itsesuojelu voittaa. Tulee suorituspaineita. Se ei ole luontevaa.

Vierailija
34/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viikonloppuna lasten päiväunien aikaan -lapsen katsomaan videoita ja makkarin ovi lukkoon, tai joku este ettei lapset pääse;) -jos teillä on joku lämmin autotalli, kesällä piha jonne voi mennä "piiloon" jonnekkin tms. ja lapset voi jättää hetkeksi keskenään, niin käyttäkää toki nämä hyväksi. Ei seksiä tarvitse siellä sängyssä harrastaa... -tai viekää lapset mummolaan muka kauppareissun ajaksi mielikuvitusta kehiin!

Toi kaikki kyllä kuulostaa upealle. Onnea teille =)

Vierailija
35/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut seksiä viimeksi vuodenvaihteessa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi