Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tai tutuillanne Toyota Avensis 2004-2008??

Vierailija
29.03.2010 |

Minkäikäisiä omistajia/haltijoita?

Mieheni haaveilee sellaisesta, mutta minussa istuu tiukasti mielikuva pappa-autosta...

Onko mielikuvani totta vai tarua?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 000km alkaa olla Tojolle tarpeeksi sorateillä, kun pohjasta häipyy suojakerrokset, ellei huolehdi ajoissa.

Vierailija
22/63 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveljellä 23v on Toyota Avensis, en oo varma minkä vuoden? Mutta oli aika uusi kun hän täytti 18. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantalous pohjalla, kun ostellaan näin usein ruostuvia 'ulkomaantuliaisia'. Velka on yhteinen, vaikka se sattuisi olemaan naapurin nimissä.

Vierailija
24/63 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa ei aja Avensiksella. Pappa ajaa Erkkola-merkkisellä invamopolla.

http://ekisti.angelfire.com/e_r_k_k_o_l_a/thumbnails/400x300/Erkkola__1965_-_I.JPG

Vierailija
25/63 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen auto on yksi luotettavimmista 2000-luvun autoista ainakin bensa versiot.Silloin jos haluaa sitä, että auto toimii ja ei jätä tielle.Eikä siihen tarvitse vaihdella kalliita ohjausyksiköitä.Eikä halua maksaa auton tuhansien eurojen korjauksista niin avensis on silloin oikea valinta.Nämä premium autot ovat mainonnan luoma illuusio, joista jotkut maksavat sitten paljon euroja.Hyvä niin sillä töitä riittää niiden korjaamisessa joista itsekkin palkan saan.Esim.bemaria ei laadullisesti voi ikinä verrata Toyotaan.Toyota on valovuoden edellä.Mikä on kenenkin mielestä laatua minun mielestäni se, että auto toimii eikä siihen tarvitse vaihdella kaikenlaisia osia.Totta kai ne, jotka ostavat premium merkin yrittävät perustella kaikenlaisten muiden syiden takia miksi ovat autonsa valinneet.

Jos autoilija haluaa maksaa bemarissa jostain verhoilun väristä tai siitä, että autossa on paljon tehoa ym...puhumattakaan kaikenmaailman hilppeistä mitä on tarjolla.Eihän siinä muuta, mutta ne premium laitteet ei kestä.On hyväksyttävä se, että autosta tulee hajoamaan yhtä ja toista.Menee niin uskomattoman paljon rahaa sen auton korjaamiseen, että jos haluaa käyttää rahaa muuhunkin, kuin autoon niin silloin valinta on järki ja toyota.

Vierailija
26/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla avensis v. 2007 ja on hyvä, tyylikäs, tilava, turvallinen auto. Kyllä sillä voi tosin papatkin ajaa...

Vierailija
27/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kuudenkympin molemmilla puolilla.

Vierailija
28/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä eläkeläisten auto! Ainakin meidän tuttavapiirissä.

Vierailija
29/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla avensis v. 2007 ja on hyvä, tyylikäs, tilava, turvallinen auto. Kyllä sillä voi tosin papatkin ajaa...

Vierailija
30/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras auto mitä koskaan on meillä ollut:) Ihana ajaa vaikka oli todella tilava (meillä mies melkein 2m joten sellaiset urheilulliset pippelinjatkeautot ei oikein käy;D) Oli vieläpä diesel mutta kiihtyi kuin unelma. Kaukana pappa-autosta, mersu on sellainen.

Vierailija
31/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mä miellän sen vanhempien ihmisten autoksi ja paljon niitä vanhoilla näkeekin.

Vierailija
32/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ajoi, niin olisiko takapenkille mahtunut 4v turvaistuimessaan sujuvasti?

t: ap, jonka mies on lähes 2m

Vierailija
33/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkääjän takana, ja 2 muuta (aikuista tai lasta) mahtuu hyvin vaikka miehellä penkki ihan takana. Toki turvaistuimen kanssa mahtuu jalat siihen kuskin taaksekin hyvin.

7

Vierailija
34/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toyota avensis 2.0 D -00 20-vuotiaana.

Nyt vaihdoin farmariin, ja pikkusisko 18v ajelee nykyään avensiksella. :)

Vierailija
35/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellainen hajuton ja mauton perusauto, jonka hankkii ihminen, joka ei halua, että kukaan kiinnittää mitään huomiota hänen autoonsa. Mullakin olis just sellainen, ellen haluaisi, että mun autoni on pienempi. Avensishan on perheauto suht paljon ajavalle perheelle.

Mun vanhemmillani oli tuollainen, ennen kuin vaihtoivat uuteen. Ovat viisikymppisiä, just eivät halua, että auto on heistä se, joka tekee vaikutelman.

ja hei pst.: PAPAT ajavat uusilla autoilla. Ei noilla 3 vuotta vanhoilla enää.

Vierailija
36/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan alle kolmekymppisiä ja lapsia on:) Hyvä perheauto, luotettava ja turvallinen.

Vierailija
37/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yli 55-vuotiaita miehiä... On se kyllä miehelle rankkaa, kun auto pitää ostaa piip-jatkeeksi.. siis määritteleekö se auto ihmisen identiteetin? Minulle auto on vain kulkuväline.

Vierailija
38/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sen verran kallis auto, että nuorisolla ei välttis ole varaa siihen.

Vierailija
39/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sen verran kallis auto, että nuorisolla ei välttis ole varaa siihen.

ja vanhemmillani farkku -04 D. Hyvä luottopeli, en mieltäisi pappa-autoksi muuta kuin tuosta yllä olevasta syystä.

Meilläkään ei olisi jossei oltaisi saatu ostaa edullisesti isän vaihtaessa autoa.

Vierailija
40/63 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä ostaa toyota, jos sillä rahalla saa autonkin :) Pidin nuita puheita ennen paskapuheena, ennekuin olen ajanut oikeasti paremilla autoilla kuin toyota. Ajonautinnosta, turvallisuudesta ja ajettavuudesta ei tiedä mitään, luulee vain, jos ei ole paremmalla autolla ajanut kuin toyota. Ja jos on vähänkin lukenut ja ottanut selvää turvallisuus- ja tekniikkatesteistä, ei kyllä kehtaa ääneen sanoa toyotan turvallisuudesta ja laadusta mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän