Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemaasi äitä, joka ei sovi ollenkaan äidiksi?

Vierailija
29.03.2010 |

Huomioon ei nyt oteta päihteitä tai väkivaltaa!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausajan sekä raskauden jälkeen. Lapset on ihme kyllä terveitä. Lastensuojeluviranomaisille kerrottiin juopottelusta mutta jäivät pois seurannasta, kun vaihtoivat asuinpaikkakuntaa ja ilmeisesti sieltäkin lähtivät sitten vetämään kun joku ulkopuolinen ilmoitti taas :(.

Vierailija
42/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Huutaa pienelle kiltille taaperolle välillä ihan turhasta

* Ei aina jaksa laittaa lapsille kunnollista päivällistä, voi olla että monta kertaa viikossa lapset saavat päivälliseksi keitettyä makaronia ja paistettuja pakastevihanneksia

* Ei leiki päivittäin lasten kanssa, kotityöt muka vievät kaiken ajan, totuus on se että tämä äiti kokee lasten (1v ja 3v) kanssa leikkimisen tylsäksi

* Ei ulkoile kuin pari kertaa viikossa, koska ei itse halua olla ulkona jos on loskakeli/kylmä/sataa

* Puhuu tosi rumasti 3-vuotiaalleen, tajuaa itsekin että tällä menolla lapsen itsetunto ei kehity normaaliksi

* Huutaa (ei siis korota ääntään vaan HUUTAA) ihan liian pienistä asioista, tosin vain huonoina päivinä mutta niitä on kyllä vähintäin kerran viikossa

Ja kyllä, tämä huono äiti olen minä itse. En tunne ketään näin huonoa äitiä kuin minä. Jotenkin haluaisin olla parempi mutten osaa. :(

Mä olin jo ihan järkyttynyt että olenko mäkin huono äiti!! Ei ehkä ihan noin "huonosti" ole asiat ja meillä on todella hyvä suhde 3 vuotiaan kanssa, mutta en mäkään vaivudu ulos jos sataa (niinku tänään) tai on yleisharmaata, himassa tehtävää paljon yms. Ja nyt lapsi leikkii itsekseen autoillaan koska jos joudun vielä yhden kerran keksimään pikkuautolle tekemistä kolmeksi tunniksi niin viillän ranteeni lusikalla. Kohta pelataan jotain peliä, paljon siistimpää, MUSTA.

Ryhdistäydy nainen, sä et ole huono äiti vaan laiska, kuten moni muukin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä tuntemani äiti on huono äiti:(

pelaa koko ajan jotain peliä netissä,24/7...muutti kahen lapsen kanssa yksiöön ku sai höödön kolmiosta,ennen sitä asu vanhempien kanssa,,,lapset syö sitä mitä ite saa koska äitiä kiinnostaa vain pelit ja miten sijottuu...käytti viimeset rahat uuteen koneeseen:( eri miehet ravaa joka ilta sen luona...ei hyvä...

Vierailija
44/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotias, kaksi lasta.

-Kirjoittaa todella rumasti lapsistaan yleisesti netissä.

-On läpsinyt taaperoaan.

-Ei jaksa ulkoilla lastensa kanssa.

-Valittaa kaikesta.

-On suurimpana osana viikonpäivistä omissa menoissaan, koska kotona hajoaa pää.

-Nuorin vauva on 3 kk ja on ollut jo 3-4 kertaa ryyppäämässä.

Vierailija
45/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Huutaa pienelle kiltille taaperolle välillä ihan turhasta

* Ei aina jaksa laittaa lapsille kunnollista päivällistä, voi olla että monta kertaa viikossa lapset saavat päivälliseksi keitettyä makaronia ja paistettuja pakastevihanneksia

* Ei leiki päivittäin lasten kanssa, kotityöt muka vievät kaiken ajan, totuus on se että tämä äiti kokee lasten (1v ja 3v) kanssa leikkimisen tylsäksi

* Ei ulkoile kuin pari kertaa viikossa, koska ei itse halua olla ulkona jos on loskakeli/kylmä/sataa

* Puhuu tosi rumasti 3-vuotiaalleen, tajuaa itsekin että tällä menolla lapsen itsetunto ei kehity normaaliksi

* Huutaa (ei siis korota ääntään vaan HUUTAA) ihan liian pienistä asioista, tosin vain huonoina päivinä mutta niitä on kyllä vähintäin kerran viikossa

Ja häpeän ja aina päätän parantaa tapani kunnes taas räjähtää :(

Vierailija
46/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska

-en ole naimisissa

-lapseni juo mehua ruoka- ja janojuomana

-en ulkoile lapseni kanssa joka päivä (sentään nukkuu päiväunet kuitenkin ulkona)

-käyn kampaajalla säännollisesti

-poltin vaikka imetin

-menen töihin kun lapseni on 1v 1kk

mistähän pitäisi aloittaa jotta muuttuisin hieman edes paremmaksi ihmiseksi?

Vierailija
47/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nuorin vauva on 3 kk ja on ollut jo 3-4 kertaa ryyppäämässä.

Nuorena ne alottaa nykyään.. ;)

Vierailija
48/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen patalaiska ja usein laiskottelen sohvalla lasten pörrätessä ympärillä, koko ajan kaipaan omaa aikaa, shoppailua ja hemmottelua ja osaan sitä järjestääkin. Ruokaa laitan joskus kunnolla, mutta useimmiten pinaattilettu-kalapuikko-pakastevihanneslinjaa mennään. Ai niin, ja pussijauhemuusia menee paaaaljon...

En mä jaksa niitä joka päivä edes pestä, ja vaatteista voi löytyä edellispäivän ruokaa...

Onneksi lapsilla on myös isä, vaikka laiska on sekin :)

Kyllä nuo silti ihan hyvin ovat kasvaneet ja tyytyväisiltä vaikuttavat. Rakkaita oavt toki, vaikka kaksi lasta on mulle nyt kyllä ehdoton maksimi, ei näin laiskan kannata kolmatta haaveilla!

Vierailija
49/49 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapseni juo mehua ruoka- ja janojuomana

-poltin vaikka imetin

mistähän pitäisi aloittaa jotta muuttuisin hieman edes paremmaksi ihmiseksi?

Jos kysyt, niin ehkä sen mehun voisi vaihtaa veteen tai maitoon, ja tupakointi kannattaisi lopettaa. Lähinnä ihmetyttää tuo tupakka - eikö siitä tosiaan voisi pysyä erossa edes sen verran, ettei tunge sitä lastensa elimistöön?