Kuvaile tuntemaasi äitä, joka ei sovi ollenkaan äidiksi?
Huomioon ei nyt oteta päihteitä tai väkivaltaa!
Kommentit (49)
ei siis mitään vähäistä äänen korottamista vaan karjuu pää punaisena.
Huutaa julkisilla paikoilla ja kotona.
Vaikka lapset eivät edes ehdi tehdä mitään pahaa.
Huutamisen syyksi riittää se jos lapsi kävelee liian lähelle äitiä!
Sairasta sanon minä!
Ei jaksa herätä/toimia lapsen kanssa.
Ei käy lapsen kanssa missään
Isä tekee nämä asiat.
Ei tee itse ruokaa - ei osaa
Isä tekee nämäkin
Äiti vaan rypee masennuksessaan ja isä hoitaa asiat.
Äiti just jaksaa käydä töissä ja poltti koko raskausajan tupakkaa ja käy jatkuvasti röökillä partsilla ja ei kiinnostu tyttönsä tekemisistä.
Viettävät joulut ja pyhät aina mummolla ettei trvi itse nähdä vaivaa.
iltaan asti kellon ympäri? Yksityisyrittäjä ehkä voi joutua työskentelemään joka päivä, mutta "iltaan asti" sisältyy tuohon "kellon ympäri" -ilmaisuun, eli 24 tuntia vuorokaudessa. Ei kuulosta uskottavalta, että joku olisi oikeasti töissä 24/7.
Miten naimisissaollo liittyy siihen soveltuuko äidiksi vai ei?
On töissä joka päivä iltaan asti kellon ympäri.
Vei lapsensa tarhaan 1-vuotiaana kun ei viitsinyt tätä hoitaa. Roikkuu aina netissä herjaamassa muita. Ei ulkoile lastensa kanssa.
Ei yksinkertaisesti osaa kasvattaa lapsiaan ollenkaan. Sysää lapset isovanhemmille jatkuvasti, ei kestä olla heidän kanssaan kotona ollenkaan. Ei osaa kieltää/komentaa ajoissa vaan läpsii ja karjuu kun mikään ei tehoa. Tällä tapauksella on lapsia kaksi ja kolmas tulossa = mummoille lisää hoidettavaa.
ja nyt kun sai lapsen, on lapsen kanssa hoitovapaalla, mutta ei hoida itse lasta yhtään. Mummot hoitavat lasta aamusta iltaan vähintään 5 pv/vko. Sysää lapsen talvellakin mielenterveysongelmaisen isän ja mummon kanssa mökille moneksi päiväksi, että voi itse maata ja syödä ja lihoa.
Lapsi on aamuisin tunteja ilman ruokaa, kun äiti ei viitsi nousta (silloin kun äiti edes on lapsen kanssa.) Äiti keksii ihan mitä vaan menoa, että voi sysätä lapsen mummoille.
Mummot ovat liian kilttejä sanomaan riittävän tiukastai ei (vihjailu ei auta,) ja kärsivät kovasta väsymyksestä vilkkaan lapsen kanssa, jota kukaan ei viitsi kasvattaa. Mummot sitten ihmettelevät ko. äitiä yhdessä tämän selän takana.
mielessä mutta näitä lukiessani kaveri alkoikin tuntua ihan kohtuulliselta äidiltä.
Yhtä poikaa vedättää raskausajan että olet isä, sun pitää osallistua ja olla synnytyksessä mukana ja kun lapsi syntyy viskaa pojan pois ja ilmoittaa että isä onkin joku muu.
Vai eikö nekään viitsi?
ja nyt kun sai lapsen, on lapsen kanssa hoitovapaalla, mutta ei hoida itse lasta yhtään. Mummot hoitavat lasta aamusta iltaan vähintään 5 pv/vko.
Mummot ovat liian kilttejä sanomaan riittävän tiukastai ei (vihjailu ei auta,) ja kärsivät kovasta väsymyksestä vilkkaan lapsen kanssa, jota kukaan ei viitsi kasvattaa.
nämä voi pitää paikkaansa, ainahan täällä vakuutetaan aborttia harkitseville, että kaikki kyllä järjestyy ja omaa lastaan rakastaa heti kun se on syntynyt, ja mikään ei ole enää tärkeämpää..hah.
- ei mene töihin (lapsi kouluikäinen) koska sillonhan sossutuet loppuvat
- ei ole ikinä pessyt lapsen hampaita koska " luuleeko ne että mä joltain huutavalta kersalta pesen hampaat.."
- kun kysyttiin tuleeko lisää lapsia sanoi oman lapsen kuullen " ei missään tapauksessa enää mitään rääkyviä kersoja. mä en oo mikään äiti -ihminen "
- Biletys on elämän tärkein asia.
-joka juottaa lapsille maitoa, vain kaakaon muodossa
-lapset juo mehua janojuomana ja ruokajuomana
-ei valvo lasten hampaidenharjaamista, joten usein jää harjaamatta
ja toisen, joka
-poltti koko raskauden ajan
-polttaa vaikka imettää
Ja huom! molemmat on naimisissa eli ei se naimisissa olo aina tee hyvää äitiä...
-halusi lapsen, että pääsisi töistä pois
-palasi kuitenkin töihin heti äitiysloman loputtua
-eronnut lapsen isästä
-lapsi päivät tarhassa, illat mummolla, jokatoisen viikonlopun isällään, joka toisen mummollaan
-äiti joka viikonloppu baarissa uuden miesystävän kanssa/reissaavat ympäri maailmaa, lapsi ei mukana
-lapselle ei ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja
-ei siis juurikaan vietä aikaa lapsensa kanssa
-lapsi on kuulemma kauhean työläs riesa....
"hieno" lopputulos, kun lapsen halusi juuri siksi, että saisi olla töistä pois.
Toivottavasti lapsesta kasvaa kuitenkin ihan kunnon kansalainen hyvällä itsetunnolla =)
sai lapsen tosi nuorena, eikä ollut valmis. Vahinkoraskaus oli, ehti ryypätä monet kerrat ennen kuin huomasi raskauden. Oli varannut abortin, muttei mennytkään. Heilasi lapsen isää, joka jäi pois koulusta ja meni huonoon työhön elättääkseen lapsen ja äidin. Petti tätä isää moneen kertaan, iski lähtiessään sormuksen pöytään ja lähti radalle. ei mennyt töihin vuosikausiin, lapsi meni silti heti päiväkotiin kun täytti 9kk. jätti lopulta lapsen isän ja lähti toiselle paikkakunnalle asumaan uuden miehen elätettäväksi lapsen kanssa. Isä jäi masentuneena taa, koittaa nyt keräillä palasia ja kestää ilman lasta.
Niin joo ja jonkun kysyessä "onko tuo sinun lapsesi" kielsi asian, väitti olevan joku hoitolapsi.
-joka juottaa lapsille maitoa, vain kaakaon muodossa
-lapset juo mehua janojuomana ja ruokajuomana
-ei valvo lasten hampaidenharjaamista, joten usein jää harjaamatta
Jos nyt ei mallisuorituskaan niin ei nyt niin huonokaan.
- ei osaa laittaa ruokaa
- ei osaa siivoota = lapset eivät kehtaa pyytää kavereita niille koska on niin paskaista, ovat itse sanoneet
- ei laita lapsia pihalle ikinä
- pitää eskarilaista vauvana, nukuttaa vieressä, pukee sille (likaiset) vaatteet
- ei koskaan osta lapsilleen vaatteita yms, nettoaa kyllä lapsilisät
- ei osaa kasvattaa niitä ollenkaan, lapset vievät äitiään 6-0
- muutenkin tyhmä kun saapas ja vuttomin ihminen kenet tiedän.
terkkuja vaan, kasvatan, ruokin ja vaatetan SINUN lapsesi.
Huomioon ei nyt oteta päihteitä tai väkivaltaa!
Lähihoitaja. Lapset eivät saa ikinä tuoda kavereita heille kylään, kokee sen rasitteeksi. Antaa paljon periksi lapsille kun ne jankuttaa, ei jaksa olla johdonmukainen. Lapsia kaksi, molemmat eri isälle ja on molemmista miehistä eronnut. Ei voinut sietää toisen miehensä entisestä suhteesta olevia lapsia.
Aina rahat lopussa!
niin joo laittoi myös lapsesta nettiin kuvia, kuvatekstinä "rasitusvamma" tai "pallo jalassa" tai "miehenkarkotin" jne. Sekin minua harmitti lapsen puolesta.
On töissä joka päivä iltaan asti kellon ympäri.
Vei lapsensa tarhaan 1-vuotiaana kun ei viitsinyt tätä hoitaa. Roikkuu aina netissä herjaamassa muita. Ei ulkoile lastensa kanssa.