Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tlasin Turkin matkaa ihan yllättäen eilen illalla, mies

Vierailija
29.03.2010 |

ei tiedä asiasta (vielä) mut kyllä hän siihen suostuu (taas). Onko teidän miehet tuommoisia jotka suostuvat siihen mitä keksit tai ovatko he tiukkiksia jotka pitävät miettiä viikkokausia kunnes kaikki paikat mennyt jo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee mukaan jos ehtii. Toisaalta minäpä ne yleensä maksankin.

Vierailija
2/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä suunnitellaan matkat ihan yhdessä. Ei niitä silti tarvitse jahkailla yhtään sen kummemmin. Miksi mieheni ei pystyisi ihan yhtä lailla nopeisiin ratkaisuihin kuin minäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan käynyt Istanbulia edempänä tuossa maassa, mutta en tajua mikä siinä muka on joidenkin mielestä vikana.

Minun mieheni menee juuri sinne minne minä tahdon lomalle ;-) Se tosin matkustelee niin paljon töiden takia, että rokotukset on kunnossa.

Vierailija
4/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä syynä Turkin harjoittama politiikka vähemmistöjään kohtaan, eli ihmisoikeuksien sortaminen.

Vierailija
5/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostuisi lähtemään. Ainoastaan hyvin pitkille kaukomatkoille.

Vierailija
6/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä syynä Turkin harjoittama politiikka vähemmistöjään kohtaan, eli ihmisoikeuksien sortaminen.

Missä se sitten voi matkailla? Ihmisoikeuksia kun sorretaan joka paikassa. Vaikka kai se raja johonkin on vedettävä. Itselläni se kulkee linjalla Nilsiä-Savonlinna.

Vierailija
7/7 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meillä viime kesänä! Varasin matkan Kreikkaan ilman mitään "ennakkovaroitusta", soitin vaan miehelle että kolmen viikon päästä älhdetään etelään. Olihan meillä puhe ollut että miehen lomalla jotain tehdään, mutta ne oli ajatuksen tasolla "voitaisiin vaikka Ruotsissa käydä".