Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin munaus minkä olet liikenteessä nähnyt?

Vierailija
28.03.2010 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäki-Helsinki välin sekä yksisuuntaista katua väärään suuntaan ajaminen.

Vierailija
2/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku auto roikkui perässä eikä mennyt ohi, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Ajoin levikkeelle ja annoin tietä, jolloin tämä tööttäili kiitokseksi ohi ajaessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenneympyrässä, kun en huomannut, että siinä oli liikennevalot. Tuli sanomista ihan asiasta.

Vierailija
4/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajanut jo muutaman satametriä yksisuuntaista väärään suuntaan.

Juhannusliikenteessä näkee niitä idiootteja, jotka ohittelevat, vaikka jonoa on niin pitkälle kuin silmä kantaa. En siis voi ymmärtää miksi ohittaa sellaisessa tilanteessa? Vaarantaa vain omaa ja perheensä turvallisuutta!

Vierailija
5/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi auto yritti liittyä kiihdytyskaistaa motarille, mutta kuski ei oikein osannut hommaansa. Kuski yritti aina koukata siltä kohtaa, jossa oli jo toinen auto, huomasi kuitenkin viime tipassa ollen jo kaistaviivan päällä ja joutui vetäisemään takaisin kiihdytyskaistalle. Ei siis vissiin voinut katsoa etukäteen mihin väliin mahtuisi ja sopeuttaa vauhtia vastaavaksi. Näin tapahtui 2 kertaa kunnes, hups, kiihdytyskaista loppui, mitä ko. kuski ei tältä touhultaan ilmeisesti myöskään huomannut, vaan humautti suoraan syvälle lumihankeen kaistan päätteeksi edes jarruvalojen vilkahtamatta...

Kannattaisikohan palata sinne autokouluun jos perustaidot on tuota luokkaa?

Vierailija
6/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa hihalla tms., jos ajan nahkatakki päällä ja katson sivulle.

T: Nolo nelonen

Mun kaverilla jääty töötti kiinni talvella. Sen oli pakko ajaa Helsingistä Vantaalle n. 20 km tööttäävällä autolla. Sanoi, että noloa oli.

Vierailija
7/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen jonkun vilkuttavan liikenneympyrässä vasemmalle. Jos on siis yksikaistainen liikenneympyrä, niin siinä ei koskaan vilkuteta vasemmalle.

Vierailija
8/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ihan kylmiltäni osannut tuota mäkilähtöä ja keskellä kantakaupunkia juutuin puolisohjoiseen rinteeseen mäkilähtöineni. Kukaan ei päässyt ohi, meikä vaan siinä valuu taaksepäin ja välillä loikkii eteenpäin. Ai saatana, vieläkin tulee tuskanhiki selkään, kun muistelen niitä opiskelijapoikia, jotka räkättivät autokoululaispimatsulle.

Jep. En aja enää IKINÄ manuaalivaihteilla. t. Yhden naisen liikenneruuhka

Vierailija
9/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi piti puhallusratsian liikenneympyrässä ruuhka-aikaan.

Vierailija
10/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut mitään, auto pikavauhtia levikkeelle, ovi auku ja yrjöt ovesta pihalle. Samaan aikaan turahti paskat housuun ja siitä penkille. Silloin ei huvittanut, nykyään on hyvät naurut revitty irti tapahtumasta ; )

Vierailija
11/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku auto roikkui perässä eikä mennyt ohi, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Ajoin levikkeelle ja annoin tietä, jolloin tämä tööttäili kiitokseksi ohi ajaessaan.

Vierailija
12/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jyrkästi takaviistoon oikealle, josta autojen on tarkoitus liittyä motarille.

Lähdetään liikennevaloista punaisia päin, vasta seuraavat valot muuttuivat vihreiksi.

Oma mies oli kääntymässä vasemmalle ja ryhmittyi sitä varten vastaantulijoiden kaistalle!

Itse käännyin tieltä oikealle kaupan pihalle johtavalle tielle. Harmi vaan oli kävely- ja pyörätie! Olin ajatellut välissä olevan kaistan olevan liikenteenjakaja.

Jarrutetaan yhtäkkiä motarin kiihdytyskaistalla, tai jarrutetaan yhtäkkiä motarilla.

Ohitetaan oikealta pientareen tai kävelytien kautta.

Työkaveri oli kerran ajanut pitkät matkat hätävilkut päällä.

Kylläpä näitä riittää, harmillisesti itsellekin sattunut joskus jotain tyhmiä mokia:/

Vierailija
13/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikennekayttatymisesta etta en olisi ottanut sita v***luna. Asun USA:ssa ja taalla annetaan aina tilaa toiselle, kiitokseksi riittaa kylla kadenheilautus.

Vierailija
14/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon mielenkiintoista liikenteessä. Ilmeisesti on olemassa sellainen ihmistyyppi, joka haluaa kiusata motoristeja esim. roikkumalla aivan takalaukussa kiinni ja ohittelemalla tosi likeltä. Monella on myös ilmeisesti sellainen ajatus, että moottoripyörä on PAKKO ohittaa. No, mieluummin hullu edellä kuin takana.

Siis en tässä yritä väittää, että vain autoilijat ajavat kusi päässä, mutta moottoripyörällä ajaessa kohtaa melko usein silkkaa kiusantekoa. Motoristile vaaratilanteiden aiheuttaminen on tietenkin vielä vaarallisempaa, kuin autolle (joskaan ei sekään suotavaa ole), koska autoilijalla on kuitenkin turvavyöt, suojaava kori ympärillä sekä lyhyempi jarrutusmatka.

Mä ajan nopeusrajoitusten mukaan, ja olen kyllä huomannut, että kuulun aika harvalukuiseen porukkaan. Tuntuu, että kaikki ajaa vähintään plus kymppiä. (Ja kyllä, olen tarkistanut mittarini mittaradalla, joten tiedän, että siinä on klappia n. 5 km/h, joten tiedän miten kovaa ajan.)

Vierailija
15/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri taas ajoi penkkaan ja ei saanut autoa millään peruutettua pois. Joku ohikulkeva herrasmies pysähtyi auttamaan ja katsoi kummeksuen antaen loistavan neuvon: "kannattaa laittaa vaihde päälle ennen kaasun painamista". Joo... pakki päälle ja auto nousi sieltä ihan hyvin. Kaveri oli kuulemma meinannut vajota maan alle. On hyvä kuski ja reipas nainen muuten. Sitä voi kuvitella, kuinka tuo mies kertoo tarinaa saunailloissa ja kahvipöydissä vielä vuosia myöhemmin.:)

Vierailija
16/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois pihatien keskeltä, mulla tottakai oli jäänyt käsijarru päälle ja mies ihmetteli kun ei saa pikkuautooni mitään liikettä! Heh, kyllä nolotti... varsinkin kun mies reväytti touhussa kätensä...

Vierailija
17/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkkaassa risteyksessä ruuhka-aikaan valoihin. Se oli noloa!!! Ja siis auto ei lähtenyt käyntiin enää...

Vierailija
18/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietä äidille lastenvaunujen kera, ja joku vitun juntti lähti ohittamaan! meinas sit ajaa niiden rattaiden päälle.. Harmi etten saanu rekkaria ylös!

Vierailija
19/47 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kun joku papparainen ajoi kahden kaistan kehätietä aivan keskiviivan päällä noin 7 km alle 50 km/h kun rajoitus oli 70 km/h ja normaalisti siinä ajetaan 80 km/h. Ruuhka-aika, ja liikenne täysin tukossa ukon takana. Tööttäilyyn ei reagoinut mitenkään. Olin itse se onnellinen joka ajeli tuon ukon takana ja näin miten jonot kummallakin kaistalla venyivät ja paukkuivat takanani. En tiedä pitkäänkö ukko ajeli tyylillään, onneksi oma risteykseni tuli lopulta.

Vierailija
20/47 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysähdyin taajama-alueella suojatien eteen antamaan tietä äidille lastenvaunujen kera, ja joku vitun juntti lähti ohittamaan! meinas sit ajaa niiden rattaiden päälle.. Harmi etten saanu rekkaria ylös!

Tätä näkee ihan kauhean usein. Välillä mä haaveilen, et olisin siviilipoliisi provikkapalkalla. Mähän rikastuisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan