MIKÄ VITUN IDIOOTTI MIES MULLA ON?
Naapureiden lapset on ruvennut pyöräilemään vaikka on vielä PALJON lunta ja loskaa, tosin teillä paikoin jo kuivaakin. Eilen sitten ruokapöydässä sanoin miehelleni, että meidän perhe ei ota pyöriä esiin vaikka kaikki muut naapurit ottaisi. Lasten pyöristä puuttuu takasuojat enkä rupea jakuvasti ulkotakkeja pesemään, kun lapset kurassa ajavat.
Nyt sitten se helvetin idiootti nosti tallista viisi pyörää ja rupesi niitä laittamaan. Kaikkea muuta hommaa olisi vaikka muille jakaa ja tämä laittaa pyöriä(!) kuntoon. Oon aivan helvetin kiukkunen - ihan kun mun sanomisilla ei olisi mitään väliä. Hän tekee mitä huvittaa ja varsinkin jos kielletään.
VITTU!
Marssitan miehen pistämään kaikki pyörät takaisin talliin. Kai sitä kiusaa voi takaisinkin tehdä.
Kommentit (9)
käsitti väärin. Luuli, ehkä että oli vihje hänelle kun sanoit, että kaikki naapurit ottaa pyörät ulos, mutta ei me...
Viestisi kuulostaa vähän kyllä piiloprovolta... "marssitan mieheni...." Toivon että on provo, muuten käy miestä sääliksi.
ni käske sen mennä ostaa niihin lokasuojat ja laittaa ne paikalleen..
NIIN SITTEN ON TÄMÄKIN TYHMÄ ONGELMA RATKAISTU..
voit ruveta miettii jo uutta ongelmaa josta voit valittaa
Se ajokeli tulee kuitenkin niin äkkiä ja sitten muksut on ilman pyörää. Säästän heti bensoissakin kun ei tartte niitä kouluun kuskata autolla.
Sano sille että tulee joutessaan kattoo meidän fillareita ;)
mieheltäni että jos jostain sanon, niin hän tekee juuri niin kuin en haluaisi. En mä ainakaan kuvittele, että jos hän sanoisi jostain asiasta nätisti että "ei oteta vielä lasten pyöriä esiin ettei tartte koko ajan pyykkiä pestä" niin minä menisin seuraavana päivänä hakemaan miltei kaikki pyörät tallista ja rupeaisin laittamaan niitä kuntoon. Otin asian kyllä ihan vittuiluna ja sellaisena että häntähän ei määrätä - ei tässä eikä missään muussakaan.
Ehkä mun tarttee sitten katsoa peiliin jos noin moni sitä mieltä on.. :(
ap
mutta varmistitko, ettei mies todella käsittänyt väärin? Kokeile joskus myönteistä viestiä, tyyliin "kiva kun laitoit pyörät nyt jo kuntoon, niin ovat sitten valmiina kun ajokelit tulee". Mun mies on myös sellainen putkiaivo, että jos sanon sille, että haiseepas tuo roskis, niin ymmärtää sen niin, että valitan kun hän ei ole vienyt roskista. Joskus olemme yrittäneet keskustellakin tästä, mutta ei se vaan mene perille ;-)
näitä kommunikaatiovaikeuksia on moneen suuntaan. Tämän jälkeen sympatiani ovat sekä ap:n että hänen miehensä puolensa. Molemmat luulevat ja väärin kuulevat, väärin ymmärtävät. Hyvähän se on, että ne pyörät on nyt kondiksessa.
Miehesi ei saisi itse päättää mistään? Ja jos päättää jonkun asian niin sinun pitää häntä siitä nöyryyttää?
Teillä on varmaan arki ihanaa!