Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävikö sinulle niin, että pms-oireet olivatkin raskautta?

Vierailija
28.03.2010 |

Itse viimeisiä piinapäiviä viettelen ja pms-oireet jyllää. Rinnoissa pientä arkuutta ja jaloissa ja vatsassa turvotusta. Ei oikein edes pissata, sillä "kaikki" juomani neste ilmeisesti kerääntyy turvotukseksi kuten ennen menkkoja. Yöllä oli jo hieman hiki, kuten aina ennen menkkoja. Lisäksi itkin illalla vitutustani kun en taaskaan ole raskaana!

Lopullista niittiä ei ole vielä tullut, sillä menkat eivät ole alkaneet, mutta alkamassa ovat... varmaankin, kaikesta päätellen.

Oliko sun pms-oireet kuitenkin raskautta? (ripustaudun viimeiseen oljenkorteen)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, tai siis me, ollaan yritetty nyt kolmatta lasta puoli vuotta. Joka kerta viikko ennen menkkoja alkavat oireet joita luulen, tai ainakin haluan luulla raskausoireiksi.Rinnat kipeät ja turvonneet.Puoli vuotta olen pettynyt kun oireet ovatkin PMS:ää eivätkä raskauden ensioireita.Toivottavasti tärppää sekä siellä että täällä.

Vierailija
22/32 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pms-oireita vajaa viikko ennen menkkojen alkua, menkkoja edeltävänä päivänä aloin epäillä raskautta. Menkkojen alkamispäivästä lähtien olivat kuitenkin jo erilaisia kuin mun normaalit pms-oireet. Rinnat oli erilaiset ja "menkkajuilinnat" vähemmän kipeitä kuin normisti. Muutama päivä ennen menkkojen alkua en kyllä olisi erottanut kummasta on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Mulla on kp 21 menossa ja rinnat jotenkin kihelmöi, ovat todella arat ja kipeät. Kuumeinen olo eli palelee kovasti, mutta ei kuumetta. Vatsa on sekaisin ja mieli vähän maassa. 

Vierailija
24/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään oireita. Ainoastaan menkat jäi tulematta ja tein testin.

Vierailija
25/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ollut mitään oireita. Ainoastaan menkat jäi tulematta ja tein testin.

Keskustelu on tarkoitettu niille, keillä on ollut pms-oireita. 

Vierailija
26/32 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
27/32 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
28/32 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vanhaa ketjua, kiinnostaa tietää onko täällä kohtalotovereita? KP 27, kuudes yrityskerta. alavatsassa ollut juiliva olo kohta viikon verran, mieliala ailahtelee ja rintojen sivustat ovat arat. Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, mutta pitäisi alkaa parin päivän päästä. Olo on samanlainen kuin normaalistikin ennen menkkoja. Tiedän, että voisin tehdä testin, mutta jotenkin se negatiivisen tuloksen näkeminen tuntuu kuukautisia tylymmältä tavalta tietää ettei taaskaan tärpännyt. 

Vierailija
29/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Täysin aloittajan kuvailema tilanne.

Vierailija
30/32 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut jostain että sellainen pieni flunssainen olo voi olla raskausoire. Olen vasta viimeisen muutaman kierron aikana tajunnut, että mulla se onkin PMS-oire. Sitä enne olen ties kuinka monta kiertoa aina innostunut että jee nenä on tukossa, nytköhän mä sitten olen raskaana. Mutta jääköhän tämä sitten pois plussauskierrossa? Onko kellään omakohtaista kokemusta? 

Vierailija
31/32 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani raskaana mutta tuntemukseni olivatkin PMS-oireita.

M31

Vierailija
32/32 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan varhaisten vaihdevuosien.