Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3,5-vuotiaan pohdintoja...

Vierailija
19.01.2010 |

Maailman synnystä on juteltu joskus. Olen kertonut, että osa ajattelee että jumala loi maailman. Itse en usko siihen, mutta halusin kuitenkin kertoa "vaihtoehdot". Sitten kerroin, että osa uskoo että maailma syntyi isosta räjähdyksestä.

Lapsen kummi oli sitten kertonut, että maailma syntyi räjähdyksestä, jolloin meteoriitti törmäsi maahan.

Noista keskusteluista on joitakin viikkoja. Aamulla lapsi sitten kysyi, että jos meteoriitti törmää maahan ja räjähtää, syntyykö se jeesus sitten. "no ei, se on kuollut". Ai jaa, siihenkö se kuoli, kun räjähti... Nooo...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieteen kuvalehteä... : )

"maailma syntyi räjähdyksestä, jolloin meteoriitti törmäsi maahan."

Vierailija
2/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummia lukemaan tieteen kuvalehteä. Eihän sekään mikään "totuus" ole, kuka tietää mistä maailma syntyi, ei tasan kukaan... On vain uskomuksia ja arvioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmääminen liity mitenkään yhteen. ALkuräjähdyksen aikana (siis mikäli sellainen joskus tapahtui) ei ollut mitään, ei ainetta, ei mitään. Eikä varsinkaan meteoriitteja.

Meteoriitit ovat tehneet temppunsa maapallollemme paljon myöhemmin, mm. dinosaurukset todennäköisesti kärsivät yhdestä.

Vierailija
4/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen isona naimisiin kivan naisen kanssa, jolla on hieno paita, housuja ei tarvita :)

Missikisoja katseli ja uimapukukierroksen aikana sanoi, että rupee säkin äiti tuollaiseksi.

Taitaa olla meikäläisellä melkoiset miniätarjokkaat aikanaan.

Vierailija
5/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikoo ottaa isona miehen, joka tekee kaikki kotityöt. (äitiä tietysti kuunnellut)

3-v. poika tuumi tytölle ja minulle, että "kyllä minäkin otan sitten isona miehen." :) Selvät sävelet jo pienestä pitäen, heh.

Vierailija
6/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta tulee isona dinosaurus ja sitten mä kuolen sukupuuttoon."

Onneksi ammatinvalinta on vaihtunut lentäjäksi, vähän helpompi toteuttaa.=)

Vierailija
7/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi n. 5v, autossa: "Isä, kerroiksä äidillekin, että sulla oli eilen tukka niin takussa, ettet jaksanu millään odottaa, että pääset kampaajalle"?

Isä: "Hmm tota...en nyt kyllä ehtinyt vielä kertomaan tota juttua...mutta nythän äiti sen just kuuli...eikä mulla ny mitään takkuja ollut, mitä sä nyt tommosta..."

Äiti:"ai jaa? Mikä se semmonen kampaajatäti oikein on, millä on aina aikaa isälle"?

Lapsi: " ei se oo täti, se on paaaaljon sua nuorempi ja sen nimi on Ariel ja se näyttääkin ihan Arielilta, sillä on ihanat punaiset ja pitkät hiukset ".

Isä, ajaa autoa, tuijottaa tiukasti eteensä: "no eihän näytä...näyttää ennemminkin ihan risto räppääjältä ja eikös sen nimi oli joku ihan muu...

( teeskentelee selvästi ettei muistaisi nimeä..)..Katriina tai joku Riina tai joku..."

Lapsi: " mut miks sä sit ite sanoit , kun me mentiin sinne, että

" mitäs Ariel, en meinannu jaksaa odottaa, meni tukkakin ihan takkuun"...

Vierailija
8/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi n. 5v, autossa: "Isä, kerroiksä äidillekin, että sulla oli eilen tukka niin takussa, ettet jaksanu millään odottaa, että pääset kampaajalle

KORJAUS TÄHÄN: -ja kun se kampaaja sano siellä sulle, että Sulle Mulla On Ainan Aikaa"?

Isä: "Hmm tota...en nyt kyllä ehtinyt vielä kertomaan tota juttua...mutta nythän äiti sen just kuuli...eikä mulla ny mitään takkuja ollut, mitä sä nyt tommosta..."

Äiti:"ai jaa? Mikä se semmonen kampaajatäti oikein on, millä on aina aikaa isälle"?

Lapsi: " ei se oo täti, se on paaaaljon sua nuorempi ja sen nimi on Ariel ja se näyttääkin ihan Arielilta, sillä on ihanat punaiset ja pitkät hiukset ".

Isä, ajaa autoa, tuijottaa tiukasti eteensä: "no eihän näytä...näyttää ennemminkin ihan risto räppääjältä ja eikös sen nimi oli joku ihan muu...

( teeskentelee selvästi ettei muistaisi nimeä..)..Katriina tai joku Riina tai joku..."

Lapsi: " mut miks sä sit ite sanoit , kun me mentiin sinne, että

" mitäs Ariel, en meinannu jaksaa odottaa, meni tukkakin ihan takkuun"...

Vierailija
9/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-täällä kävi se setä

-mikä setä

-no se sama, mikä viimeksikin

Mies punehtui kasvoiltaan ja hyvä ettei höyry tullut korvistakin ulos.

Setä oli kuitenkin vain postimies, joka toi paketin perille saakka. :)