Mikä on paras VALOKYNÄ?
Tarvitsisin hyvän valokynän enimmäkseen silmien alle käytettäväksi. Peitettävää ei juurikaan ole, mutta tahtoisin valokynän joka toisi hyvin juuri sitä "valoisuutta".
Mikä mielestänne paras?
Kommentit (31)
oli melkoisen nikkelipitoinen ja ohensi rumasti silmänympärysihoa. Ja haisi todella pahalle. Lieneekö tuotekehitys tehnyt asialle jotain sittemmin. Itse olen käyttänyt jo pitkään Guerlainin valokynää enkä kyllä hevin toiseen vaihda.
kerran ostin tuon YSL kynän kun sitä niin kehuttiin ja kappas ei ollut lähellekään niin kuin tuo dior!
tekee kauniin, luonnollisen tuloksen.
huippu!
ei ole sen voittanutta, kaikkea muuta olen kokeillut, mutta YSL en pois vaihda enää kun sen löysin!
En ole tosin montaa muuta merkkiä edes kokeillut.
kysyy nimim 40+, joka ei ole tiennyt tarvettaan moiseen kapístukseen
käytöstä seuraa mielettömän ryppyinen silmänympärysiho, kannattaa miettiä miltä näyttää sitten 50+.
Mutta jos on pakko valokynää käyttää, niin tietysti LANCÔME!
ryppyinen iho?
käytöstä seuraa mielettömän ryppyinen silmänympärysiho, kannattaa miettiä miltä näyttää sitten 50+.
olen käyttänyt 8 vuotta, tuo valoa kasvoille kivasti, sopii nuorelle iholle!
ihottumat silmien alle YSL:n valokynästä. Jouduin käyttämään kortisonivoidettakin. Kaverini kävi kosmetiikkaosastolla valittamassa ja sai tiedon, että YSL:n valokynä sisälsi pienen määrän NIKKELIÄ, mutta se poistettiin koostumuksesta. Meidän valokynämme olivat ilmeisesti niitä nikkelillisiä. Huh huh!
En tiedä, mitä tämä yllä kirjoittanut tarkoitti, mutta luulisi tuollaisen nikkelin ainakin aiheuttavan silmänalusryppyjä helposti! Minulta ainakin meni luottamus YSL:n valokynään.
Nykyään laitan silmien alle vain Ben Nyen valovoidetta, joka on purkissa ja ihan pikkiriikkisen määrän. Olen 37-vuotias eikä minulla ole silmänympärysongelmia.
Ennen käytin YSL:ää, mutta vaihdoin tuohon. Olen ollut tyytyväinen.