Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras VALOKYNÄ?

Vierailija
28.03.2010 |

Tarvitsisin hyvän valokynän enimmäkseen silmien alle käytettäväksi. Peitettävää ei juurikaan ole, mutta tahtoisin valokynän joka toisi hyvin juuri sitä "valoisuutta".

Mikä mielestänne paras?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajusteeton ja samalla vähentää turvotusta, kestää pitkää, koostumus ohut eikä suuttaa

Vierailija
2/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 23-vuotias, ei tarvitsekaan peittää :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsissus

Vierailija
4/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsitköhän jotain väärin, kun nimenomaan kirjoitin ettei tarvitse olla peittävä valokynä, vaan valoa tuova :)

sinulle suosittelisin jotakin rentouttavaa aromahierontaa :)

ap

Vierailija
5/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras :) Oli sitten silmäpusseja tai ei ;)

Vierailija
6/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia. Yhden kerran erehdyin ostamaan lumenen mutta ei voinut laadullisesti verrata joten palasin vanhaan tuttuun merkkiin. Ja mulla jotain peiteltävääkin kun ikää 40+

Vierailija
7/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat rahojasi johonkin valokynään tuhlata? Jos ei mitään "ongelmiakaan" edes sulla ole?

Vierailija
8/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat rahojasi johonkin valokynään tuhlata? Jos ei mitään "ongelmiakaan" edes sulla ole?

kaupattua ihmisille sen "tarpeen". Jos ei valokyniä olis, ap ei osaisi mitään valoa silmiensä alle kaivatakaan.

Vierailija
9/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin valvoskelusta johtuen haluaisin valoisamman katseen, ei minulla ole juonteita eikä tummia silmänalusia, mutta väsyneeen näköiset silmät kyllä. ehkäpä oli sitten tyhmä kysymys minun ikäiseltäni.

ap

Vierailija
10/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kertoivat suosikkinsa, menen niitä kokeilemaan ongelmattomuudestani huolimatta kuitenkin :)

ap

Vierailija
11/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saahan sitä laittaa rahansa mihin haluaa. Musta ap Lumene valokynä on HUONO, ei todellakaan riittoisa ja hävyttömän hintava siihen nähden. Lorealín kynä on kuulemma hyvä, mutta omakhtainen kokemus on Yves Rocherin Yria -nimisestä voiteesta. Pieni, tummanpunainen tuubi, jossa on pohjustusvoidetta. Kevyttä ja riittävän vaaleaa. On riittoisa ja olen käyttänyt sitä samoihin kohtiin, joihin valokynääkin ja tosi kevyellä kädellä. Vaikka base-nimellä niin mielestäni aivan vastaava kuin varsinainen valokynäkin.

Vierailija
12/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Lancome flash retouche. Loistavia molemmat.

Vierailija
13/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tummat silmänaluset on ollut näkyvissä jo lukioikäisenä, ja ovat aina riippumatta siitä miten paljon nukkuu tms.

Vierailija
14/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras mielestäni, paria muuta aiemmin kokeillut

Vierailija
15/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallis. Lumene ihan ok, mutta ei niin pigmenttipitoinen kuin tuo YSL.

Vierailija
16/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihan ok, mutta toki YSL on parempi.

Vierailija
17/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene ja Loreal täyttä paskaa. Muuta en ole jaksanut kokeilla.

Vierailija
18/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kokeillu jotain halvempiakin, mutta huonoja tuohon verrattuna.

Vierailija
19/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on scheissea. YSL ylimainostettu, hinta - laatu ei ole kohdallaan.

Vierailija
20/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muuten pelkkiä "halpis"meikkejä, mutta tuohon YSL:n kynään satsaan vuosi vuoden jälkeen. Se tosiaan antaa "valoa", ja sen koostumus on tosi hyvä, ei jää paakkuiseksi. Olen kokeillut Lumenen ja Lorealin vastaavia, olivat ok mutta YSL vei voiton. On kaikenlisäksi tosi riittoisa.

Te ruikuttajat: valokynällä voi tehdä ihmeitä jos osaa! Pieni tippa "valoa" oikeaan kohtaan ja kas, ilme kirkastuu kummasti! Ei ole tarkoitus tehdä vaaleita pandalaikkuja silmien ympärille, vaan huomaamatonta korostusta!!

t.kolmevitonen jolla valokynä toimii edelleenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi