Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

negatiivinen vaimo- mistä niitä syntyy???

Vierailija
28.05.2008 |

mies sanoi minua AAMULLA negatiiviaeksi

- oli kuulemma mennyt naimisiin positiivisen naisen kanssa... mistä moinen muutos???

T: väsynyt äiti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaa että itse pitää pystyssä koko huushollia, vastaa viimekädessä lapsista, yrittää revetä miehelleenkin mieliksi, ulkonäön rappeutuessa ja miehen siinä rinnalla ottaessa hieman rennosti ja huumorilla elämäänsä, nautiskellen elämän pikkumukavuuksista kuten näteistä nuorista tyttösistä, siististä kotipesästä josta on mukava aina ponnsistaa omille retkilleen. =D Elämä ei oo aina reiluu.

Vierailija
2/3 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voisin toisessa viestissä ylistää miestäni, ja meidän hyvää suhdetta, mutta nyt sellanen fiilis ollu tän kevään....ei jaksa kertoilla miehelle kuulumisia- ei jaksa kuulla sitä ynähtelyä, murahtelua

kun mies arvostelee- ei jaksa edes vastata , olen vain hiljaisuudellani erittäin poissaoleva.

Ja kodinhuolto, näkyvää työtä on koko ajan, pyykkiä sinne vie tänne, imurointia, lapsille seur.päivän puhtaita vaatteita, ruokaa- silti se t oinen ei näe niitä....

Kait tänhetkinen tilanne selviäis puhumalla, mutta ei jotenka jaksa. On erittäin paljon toiveita, odotuksia. Kun ne ei kohtaa todellisuuden kanssa, taas petyn,,,odotellaan kesää ja odotellaan josko alettais keskusteleen tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kodinhuolto, näkyvää työtä on koko ajan, pyykkiä sinne vie tänne, imurointia, lapsille seur.päivän puhtaita vaatteita, ruokaa- silti se t oinen ei näe niitä....

.

Tämä erityisesti. En ole mikään kodin hengetär ja sen huomaa, mutta kun mies ei huomaa edes sitä, mitä teen. Hän muka tekee kaiken.. Ei kuitenkaan imuroi/pyyhi pöytää koskaan. Kerrankin oli viikon pöytä pyyhkimättä, kun katsoin pyyhkisikö joku päivä, mutta ei. Kiva tulla töistä kotiin keittön pöytä levällään. Ja sit mies ihmettelee, mistä voin tietää, mitä ovat syöneet aamupäivällä..

Oikeesti meilläkin tuntuu, että ongelmat olisi puhuttavissa, mutta tällä hetkellä siihen ei ole haluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä