Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hamaxin lastenistuin pyörään

Vierailija
27.03.2010 |

Viime kesänä ostettiin ko. istuin pyörään ja nyt olen todella ihmeissäni sen lukitussysteemin kanssa! Käytettiin istuinta siis jo viime kesänä ja ongelma jatkuu..Se on niin tiukka se 'klipsi'jolla valjaat lukitaan että en meinannut saada lasta siitä istuimesta sen takia pois! Sormet kirjaimellisesti verellä yritin saada lukitusta aukeamaan vaan ei onnistunut, onneksi mies oli kotona ja nyhräämisen jälkeen sai pojan sitten istuimesta pois. Nyt sitten haluaisin kuulla onko muilla samanlaisia ongelmia vastaavan istuimen kanssa vai onko tuo meidän istuin jotenkin viallinen? Ei tee kauheasti mieli lähteä pyöräilemään kun ei ole ollenkaan varmaa saako lasta enää pois siitä pyörän kyydistä :/ erään jälleenmyyjän sivuilla luki että hyvä istuin jonka lukkoa lapsi ei saa itse auki. No ei sitä saa aikuinenkaan :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää painaa niitä sivuilla olevia jutskia ja sit sitä lukon keskellä olevaa nypykkää samaan aikaan. ja sitten vielä vetää sitä solkea irti.ne sivujutskat ei painu mihinkään ja se keskellä oleva osio tuntuu olevan valuraudasta :D itsekin ostin istuimeni mammuttimarkkinoilta halvalla, ei tullut mieleenkään että olisin alkanut siellä kaupassa testaamaan saako lukkoa auki.

ap

Vierailija
2/6 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ärsyttävä. olen joskus jopa lyhyyellä matkalla mieluummin jättänyt lukon auki (meillä rauhallinen lapsi joka osaa istua nätisti pyörän kyydissä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan mahtava, mutta muistelen tosiaan että lukko oli välillä ihan älyttömän vaikea saada auki. Piti aina torpata pyörä kunnolla kiinni, ennen kuin lähti rempomaan lasta istuimesta.

Vierailija
4/6 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten Hamaxin istuimen, kun oli hyvä tarjous. Kotona tietysti testasin lapsella ja voi helkkari sentään sitä räpläämistä sen lukituksen auki saamiseksi. Oikeesti mietin, että kiinnitänkö koko istuinta pyörään laisinkaan, eihän siitä saa lasta pois mitenkään.

Vierailija
5/6 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se avaamisen vaikeus on ihan tarkoituksellista, ettei lapsi itse näplää sitä auki. On kyllä ärsyttävä, varsinkin käsinekeleillä. Avokäsin menettelee: pitää siis painaa niitä kiinnityssoljen sivuilla olevia jutskia samaan aikaan kun vetää solkea irti. Vai onkohan uudemmissa malleissa jokin vieläkin vaikeampi mekanismi?

Vierailija
6/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaan ketjuun törmäsin, mutta itsellä niksinä on laittaa se klipsi väärinpäin paikoilleen, jolloin se keskimmäinen lukite ei mene lukkoon, mutta laidat toimii normaalisti. Lapsi ei ole itse räplännyt auki. Myös jalkojen soljet on vanhemmalla lapsella turhat ja olen taittanut ne jalkatukien taakse. Nämä toimii ainakin vanhemmassa Hamax Kississä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi