Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pojallasi vaalean violettia?

Vierailija
27.03.2010 |

Siis samaa väriä kuin tuon raskauskiekko-otsikon taustaväri. Tein innoissani pojalleni tuon värisestä kankaasta housut ja puseron (puserossa muutakin väriä) ja sit vasta kuulin että toi onkin nykyään tyttöjen väri...sinänsä on ihan sama, mä pidän tuosta puvusta ja lapsikin pitää siitä, haluan vaan mielipiteitä.:)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä muutama t-paita ja pidempikin paita tota väriä. Ne on kylläkin ostettu espanjasta.

Vierailija
2/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkista tumman puvun sekä kauluspaitoja :D. Ja valitsi kaiken itse. Paitoja oli 3 - yksi juuri tuollainen lila, yksi vaaleanpunainen sekä limenvihreä. Tytöt olivat aivan lääpällään joulujuhlassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kaikissa on aina niitä sydämiä ja perhosia yms.

Mulla on se miltähän lienee vuodelta oleva tuon violetti/valkoinen raidallinen Marimekko/Libero body ja se on pojan päällä niiiiin ihana!!!

Ois tosi kiva jos löytyis vaikka trikoopaita tota väriä ja siinä ois esim painettu tummemman violetilla auton kuva tmv.

isompi (6v) poika rakastaa violettia (varskin tummemman violettia) ja ois ihanaa hänellekkin löytää tuota väriä vaatteita. Surkea kun ei osaa itse ommella :(

Vierailija
4/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan samaan aikaan housuja ja paitaa sen värisenä.

Vierailija
5/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää, mut valmisvaatteissa ei pojille tota väriä löydy, pitäis tehä itte.

Vierailija
6/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan esim. vaaleanpunaista on meidän 3v. pojalla.

Vierailija
7/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisin, jos se on/olisi muuten poikamainen eli ei sydämiä ym tyttöjen juttuja.

Vierailija
8/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kaikissa on aina niitä sydämiä ja perhosia yms. Mulla on se miltähän lienee vuodelta oleva tuon violetti/valkoinen raidallinen Marimekko/Libero body ja se on pojan päällä niiiiin ihana!!! Ois tosi kiva jos löytyis vaikka trikoopaita tota väriä ja siinä ois esim painettu tummemman violetilla auton kuva tmv. isompi (6v) poika rakastaa violettia (varskin tummemman violettia) ja ois ihanaa hänellekkin löytää tuota väriä vaatteita. Surkea kun ei osaa itse ommella :(

löytyy pojille muitakin värejä kuin sininen ja vihreä!

Vierailija
10/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuon värinen villapaita farkkujen kanssa. Tai shortsit mustan t-paidan kanssa.

Vierailija
11/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pojalla oranssia, vaaleanpunaista, vihreää ja ruskeaa. Tyttö löytää kaupasta aina tuollaiset violetit vaatteet, itse en taitaisi ostaa hänellekään sen värisiä.

Vierailija
12/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon värisiä vaatteita pojille.

Vierailija
13/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puserossa tai kauluspaidassa voisin käyttää, samoin ulkotakissa tai pipossa. Housuissa tai kengissä en.

Meillä on pojan kakkosasunnon rattaissa myös tuon väristä violettia.

Mainitaan nyt tähän, että rattaat on siis ihan ostettu uutena tälle pojalle ja tarkoituksella.

Niin ja isoveljelle ja tälle pikkusankarille ostin viime keväänä useita violetteja paitoja Zarasta. Myös mieheni käyttää esim. violetteja paitoja ja hänellä on useita violetteja kravatteja.

Vierailija
14/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle voisin hyvinkin laittaa! Isot pojat ei huoli lilan väristä, mutta vanhimman lempiväri on ollu jo pienestä saakka tumman violetti. Huonekin on nyt sellaisen värinen. Onneksi nykyään löytyy myös violettia pojille! Synttärilahjaksikin halusi violetteja vaatteita! :) Ihanaa vaihtelua ainaisen mustan ja tummansinisen tilalle!

Vierailija
15/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mayoralin violetti-valkoraidallinen rugbypaita oli tosi hyvän näköinen. Ei kukaan ole nähnyt sitä missään myynnissä pks?

Vierailija
16/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bobossa on ainakin, jos vaan vielä on kokoja jäljellä...

Vierailija
17/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta värivalinnoissa meillä ei merkkaa lainkaan "tyttö- ja poikavärit". Jopa koululaisikäinen poika pistää päälle vaaleanpunaista ja se tosiaankin sopii hänen ihon-, hiusten- ja silmienväriin.

Vierailija
18/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti huolisi. En tykkää tytölläkään.

Vierailija
19/19 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Bobossa näit? Olisko Sellossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän