Mitä mieltä nimestä KIA SOFIA?
Kommentit (26)
Tosin kirjoittaisin tuon Kian kahdella i:llä (eli Kiia), koska on A) automerkki KIA ja B) se kuitenkin lausutaan kuin siinä olisi kaksi i:tä.
Sofia sen sijaan meillä onkin, tytöllä kolmentena nimenä.
Mutta jos sanotte Kiia kahdella ii:llä niin mielelllään kirjoitettaisiin myös niin?
Meillä on Kiia Katariina :)
Jos meille tulee tyttö, niin hänestä tulee ehkä Sofia. Tosin toinenkin nimivaihtoehto on.
Tosi nätti nimi minusta! : ) Itse vain vieroksun vähän kun on vain yksi i... Eli minä laittaisin ennemmin Kiia. Mutta sehän on makuasia. Kiva nimi kuitenkin! : )
mäkin laittaisin kahdella iillä eli Kiia Sofia.
mutta minäkin laittaisin Kiian kahdella ii:llä. Paitsi ehkä jos olette ruotsinkielisiä.
Mutta minusta Kia on kamala nimi. Eikö senmerkkinen korealainen autokin ole olemassa? No, äänteellisesti ruma nimi kuitenkin. Tuollainen tekonimi.
Sofia on kaunis nimi, tosin taitaa nyt olla muodissa, joten saattaa olla monta samanikäistä kaimaa.
Miksi haluaisit vakita nimen Kia? Miksi se sinusta on hyvä nimi?
niin meillä on mietinnässä nimet Kia Emilia,Kia Sofia ja Kia Lovisa.
Ja emme ole täysin suomenkielinen perhe :)
..en tykännyt eilen, en tänään enkä saletisti myöskään huomenna... :o/ Ps. Sofia on maailmankaikkeuden kamalin nimi... Ps. Taidan myös tietää kuka tätä kysyy ja tiedät varmasti mun mielipiteestä, kuka olen... ;)
Tosin kirjoittaisin tuon Kian kahdella i:llä (eli Kiia), koska on A) automerkki KIA ja B) se kuitenkin lausutaan kuin siinä olisi kaksi i:tä.
Tosin mielummin Kiia Sofia jos olette ihan suomalaisia tai jos sitten Cia Sofia.
Miksei myös Nissan Sofia
Wolgsvagen Sofia....
Koska lapsi joutuu sitä koko elämänsä korjaamaan. - Kia Sofia, Kia yhdellä iillä.
mäkin laittaisin kahdella iillä eli Kiia Sofia.
Kia on kaunis nimi, yhdellä tai kahdella iillä.
yön "tiia-mariia sua kaipaan niin..."