Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos uhmis haluaa mua uhmatakseen juosta auton alle, niin siitä vaan.

Vierailija
26.03.2010 |

en mä sitä juoksemalla kiinni saa, en voi sille mitään jos uhmis karkaa ja juoksee silkasta uhmasta auton alle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljelle jäisi vain vaiva ja ukko.

Mene maata, äläkä vikise täällä typeriä provojasi.

Vierailija
2/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulos on joskus mentävä, tottelipa uhmis pysähtymiskäskyä tai ei. Jos jää auton alle, niin sitten jää, en mä sille mitään voi kun se ei kerran puhetta usko.

Sillä puolustelen, että normaali 4v kyllä pysähtyy kun sen käskee olla juoksematta autotielle.

toivon että joku autoilija säikäyttäis lapsen tottelevaiseksi vaikka torvea tööttäämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

armollisempaa kun tällaisen äidin kanssa. en tästä lähtien ohjeista lasta ollenkaan kun ulkona ollaan, saa ihan itse varoa autoja ja juosta miten huvittaa.

Vierailija
4/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sä sanoit tunti sitten että oot lähdössä. Miksi sä viitsit roikkua täällä meidän ali-ihmisten kanssa, tommonen helmi? Mitä me maan matoset voidaan sulle tarjota? Kun eihän sua edes kiinnosta meidän seura (mikä toisaalta tuntuu vähän paradoksaaliselta, kun sun pitää käydä täällä jatkuvasti provoilemassa noita typeriä juttujas ja kertomassa joka ikinen elämäs surkea käänne ja vatvoa sitä noin tuhannella viestillä.)

Vierailija
5/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä saan säälipisteet, en ole huono äiti, vaan onnettomuudessa lapsensa menettänyt äiti, jota tulee sääliä ja ymmärtää.

Vierailija
6/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan ja mä joutuisin kumminkin vielä nousemaan ylös antamaan uhmikselle yöpalaa, jota se haluaa kun muumit loppuu. Ei viitsi vielä mennä sänkyyn kun kakaralla tulee kumminkin vielä nälkä.

Ja kova lakikin oli peruttu, niin ei ollut syytä mennä sänkyyn ja telkkaria kattomaan.

Vierailija
7/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä saan säälipisteet, en ole huono äiti, vaan onnettomuudessa lapsensa menettänyt äiti, jota tulee sääliä ja ymmärtää.

Mä ihan totta toivon, että sä et ole äiti ollenkaan..Ei tollasta voi edes puhua :(

Vierailija
8/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltä sä haluat sääliä? Oot tosi usein hokenut tätä samaa argumenttia.

Vierailija
9/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole keinoja saada uhmista tottelemaan ja sit kun soitan perheneuvolaan että haluun niitä keinoja, niin ne vaan hommaa sossut meille kyyläämään eikä mitään keinoja kerro.

Että mitä muutakaan mä voin tehdä kuin antaa uhmiksen juosta auton alle?

Vierailija
10/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit tälle iltaa.

Vierailija
11/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos multa on lapsi kuollut, mä voin ihan rauhassa olla loppuelämäni sairaslomalla ja eläkkeellä eikä kukaan tule hätistelemään että kyllä se siitä ohi menee.

Ja jos uhmis ei pysähdy, niin en mä sille mitään enää sen jälkeen voi, uhmis on mua 100 kertaa nopeampi.

Vierailija
12/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle ulkovaatteet ja lähteä kyttäämään milloin autoja tulee. Ja sit se ei enää näyttäis onnettomuudelta, kun me ei olla normaaliaikaan liikkeellä.

Nyt loppu muumit ja mä ainakin menen nukkumaan.

Vierailija
13/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä haluat. Sä vaan täällä mesoat aggressiivisesti joka suuntaan. Tuskin sä mitään apua edes haluat, sä haluat, että kaikki tehtäis sun puolesta. Sulla ei ole mitään visiota siitä, että haluaisit itse tehdä oman elämäs paremmaksi, sä haluat vain valittaa, valittaa ja valittaa. Ja samalla istua passiivisesti odottamassa, että kaikki tehtäis sun, aikuisen ihmisen puolesta.

Sait multa säälipisteet.

Vierailija
14/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä on moneen kertaan todettu sekä kirjoittajat että sinä itse, että olisi parasta että lapsi jäisi auton alle. Että mitä ihmettä vielä vingut siitä mitä muutakaan mä voin tehdä blaa blaa? Ei tarvi tehdä mitään! Kävelette vaan paljon, eiköhän se järjesty.

Vierailija
15/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itse haluaa ja mä olen luvannut itselleni etten enää raivostu mistään sen tekemisistä, päättäkööt itse haluaako tulla nukkumaan.

Vierailija
16/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saa juosta miten haluaa ja mä taaperran perässä ja muodon vuoksi huutelen että pysähdy nyt nico-petteri-kulta kun autoja tulee. jos ei pysähdy, niin minkäs minä sille voin?

Öitä.

Vierailija
17/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin kovasti siitä huolehdit?

Ja mun 3v on myös karannut juoksemaan autotiellä. Yritin parhaani mukaan saada kiinni ja huusin kuin palosireeni. Kotipihaan päästiin niin itku pääsi silkasta pelosta ja huolesta (minulta). Pidin muksulle pitkän puhuttelun ja sovittiin, että äidin kanssa saa juosta (lapsilla on tarve juosta!), mutta yksin ei. Tämä auttoi, ja muksusta oli kivaa, kun sai äidin kanssa tehdä pyrähdyksiä.

Vierailija
18/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saa juosta miten haluaa ja mä taaperran perässä ja muodon vuoksi huutelen että pysähdy nyt nico-petteri-kulta kun autoja tulee. jos ei pysähdy, niin minkäs minä sille voin? Öitä.

Toivottavasti onnistut saamaan sen jäämään auton alle! Pidetään täällä peukkuja.

Vierailija
19/20 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin kovasti siitä huolehdit?

Ja mun 3v on myös karannut juoksemaan autotiellä. Yritin parhaani mukaan saada kiinni ja huusin kuin palosireeni. Kotipihaan päästiin niin itku pääsi silkasta pelosta ja huolesta (minulta). Pidin muksulle pitkän puhuttelun ja sovittiin, että äidin kanssa saa juosta (lapsilla on tarve juosta!), mutta yksin ei. Tämä auttoi, ja muksusta oli kivaa, kun sai äidin kanssa tehdä pyrähdyksiä.

mutta Psykomammahan EI halua tehdä mitään, mikä voisi helpottaa hänen elämäänsä. Hän haluaa vain valittaa.

Vierailija
20/20 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran meinasi rynnätä linja-auton takaa tulevan auton alle, mutta pysähtyi kun linja-autokuski tööttäsi torvea.

Mun käskyjä ei tottele ja kun selkäsaunaakaan ei voi antaa, niin ei mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin toivoa että auto ehtii jarruttaa kun uhmis ryntää tielle.

Yks päivä komensin lapsen juoksemaan niin lujaa karkuun kun pääsee, käytin käänteispsykologiaa, ja eiköhän naapurin kyylä jotakin huudellut.

En kuullut mitä se sanoi, koska mulla oli korvat tukossa nuhasta.

Huusin vaan ukolle, että soita vitun kyylä lastensuojeluun. En tiedä onko soittanut.