Lue keskustelun säännöt.
Mitäs pidätte Ellen DeGeneresistä?
Kommentit (25)
sitä ohjelmaa, kun se on niin sekava ja lyhytjännitteinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaksi eri ihmista kirjoitti nuo viestit!
ettei ääkkösiä voisi käyttää myös ulkomailla =)
elämä on kyllä ihanan helppoa. Kaikki jotka on kanssasi erimieltä, ovat kateellisia. Sinä olet aina oikeassa. Kaunista.