Mitä ostaa 2-vuotiaalle tytölle?
Olemme menossa erään sukulaistytön 2-vuotissynttäreille eikä mulla ole mitään käsitystä mitä voisin ostaa hänelle.
Antakaa siis vinkkejä mistä 2-vuotiaat tytöt tykkää. Kiitos!
Kommentit (8)
muovailuvahat
vesivärit
värikynät
piirustuslehtiö / iso kuvallinen värityskirja
hiekkalelut
vesilelut
Tai palapelejä tai jotain irtohelmiä joista saa itse rakennettua koruja tai mitään, mikä on pientä, hukkuvaa, sotkevaa. Niistä on oikeasti vain riesaa perheen äidille. Lahjaa ei voi lapsen kädestä riistää ja sanoa, että katsotaan tätä sitten yhdessä kun äiti ehtii ja jaksaa. Äiti voi halutessaan kyllä itse ostaa ne aikuisen valvontaa vaativat lelut silloin kun kokee jaksavansa konttailla helmien perässä tai raaputtaa muovailuvahaa pois lastenhuoneen matosta ja barbien tukasta.
Dublo-legoista, leikki-astioista, pikku-eläimistä, nukeista, nuken rattaista, unelmatarha-hahmoista.
Kirjoista, käsilaukuista, koruista..
nukeista, kirjosta, palapeleistä, käsilaukuista, koruista, kaikesta kimaltavasta.
Niin viepä tytölle lahjaksi auto! Voi tykätä siitä tosi paljon, ainakin miedän 2-v tyttö ajeli tuossa äsken autolla ja hoki samalla auto lähtee, auto lähtee...
Aina hoitopaikassa ihan innoissaan leikkimässä autoilla, sillä kotona ei ole yhtään, kun on ainut ja tyttö.
Tykkää myös piirtää, värittää, maalata..
Sormivärit, liitutaulu,värikynät jne.
Kaikki hiekka ja ulkolelut varmasti passaisivat myös. Vaikka pieni kuorma-auto ja lapio.
rakastaa nukkeja ja nukenrattaita sekä pehmokoiria joita taluttaa narussa. Myös kassit ovat hittijuttu, sulloo niihin mm nukentavaroita, koruja ym. Tykkää kyllä leikkiä autoillakin joita meillä onkin paljon mutta kyllä nukkeleikit ovat mieluisampia. Myös junarata tai duplot on kivoja, kuten myös kirjat. Pienemmistä lahjoista esim värikynät tai muovailuvaha varmasti ilahduttavat 2-vuotiasta.