Mieheni laittoi txt viestin:
Maailmalle olet vain joku, mutta jollekulle olet koko maailma...
Kommentit (35)
Maailmalle olet vain joku, mutta jollekulle olet koko maailma...
Ei varmaan itsekään tunne tyyppiä, kun ei maininnut viestiä. Aika hämärää...
ja se päätti kokeilla samaa itse. Ei miehet itse tuollaista keksi.
Minun mies laittaa silloin tällöin ihania, hempeitä rakkausviestejä tai jättää keittiönpöydälle rakkauskirjeen. Mies on romanttinen luonne, joten tuollaiset teot on hänelle ihan normaalia.
Sellaiset naiset jotka väittävät, ettei mies itse keksi tuollaista, vaan saavat vinkin esim. toiselta naiselta, niin ehkä teidän miehet toimisi noin, mutta on myös romanttisia miehiä, jotka tekevät tuollaista ihan luonnostaan :)
Tää on kyllä suloinen, jos itse vääntänyt runon.
Kevät tuli, lumi suli,
rapakosta esiin tuli
ÄITI.
Kevät tuli, lumi suli
lumen alta esiin tuli
BATMAN!!
Poikien juttu oli silloin, veljeni tuota usein rallatteli Batman fanina.
jo jostain 1970-luvulta..
Olet nuori, ja minä rakastan VAIN sinua. Vanhenet, ja minä VAIN rakastan sinua. Olet vanha, ja VAIN minä rakastan sinua.
on ikivanha. Se on jo mun isoäidin äidin muistokirjassa 1800-luvun loppupuolelta.
Silloin nuo kirpunpuremat oli arkipäivää, eli muisteltua tuli usein, nyttemmin ei ihan toimi samalla tavalla ;)
runon keksinyt itse. Kunhan sovelsi sitä äitienpäiväkorttiin, ja käsittääkseni ihan vilpittömin mielin :) Oli siis varmaan ainoa "runo", jonka osasi, eikä oikein ajatellut, mitä siinä sanotaan.
runon keksinyt itse. Kunhan sovelsi sitä äitienpäiväkorttiin, ja käsittääkseni ihan vilpittömin mielin :) Oli siis varmaan ainoa "runo", jonka osasi, eikä oikein ajatellut, mitä siinä sanotaan.
vaan joku tuossa sanoi että on söpö jos on itse keksinyt runon, niin lähinnä hänelle vastasin että on tunnettu 80-luvun rallatus.
Markalla annan, pennillä en - penni on pieni tiedäthän sen. Sängyssä annan, autossa en - auto on pieni, tiedäthän sen. Muille annan, sulle en - sulla on pieni, tiedäthän sen...
Tuo runohan oli AV:n legendaarisessa ketjussa, "miten kerron runolla miehelleni, että hänellä on pieni"!
;)
Markalla annan, pennillä en - penni on pieni tiedäthän sen. Sängyssä annan, autossa en - auto on pieni, tiedäthän sen. Muille annan, sulle en - sulla on pieni, tiedäthän sen...
Tuo runohan oli AV:n legendaarisessa ketjussa, "miten kerron runolla miehelleni, että hänellä on pieni"!
;)
Tää on kyllä suloinen, jos itse vääntänyt runon.
Kevät tuli, lumi suli,
rapakosta esiin tuli
ÄITI.Kevät tuli, lumi suli
lumen alta esiin tuli
BATMAN!!Poikien juttu oli silloin, veljeni tuota usein rallatteli Batman fanina.
kun meillä tää tunnetaan muodossa "kevät tuli lumi suli, puro sanoi puli puli" ettei nyt sentään poika runoillut "kevät tuli, lumi suli, äiti oli puli puli"
Miehen kännykän ennustava tekstinsyöttö teki hänen viestistään vähintäänkin koomisen
"Puukkoja ja haleja"
"Puluseni lemmenkyyhky, ilman sua mult pääsee nyyhky. Luokses halajan ma lakkaamatta, vuokses matsikin jää vahtaamatta." Oli mies lukenut Aku Ankkaa aikansa kuluksi. :D Mutta hellyyttävää oli kyllä.