Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa liikutuin aikuisen tyttäreni sanoista,

Vierailija
25.03.2010 |

laittoi tekstiviestin.olin saunassa ja mietin ,että huippua,että mulla on tuollainen äiti kiun sinä.sinun seurassa on hauskaa ja voin kertoa kaiken.Siis iso kiitos huippu äiti ja ystävä. voisko parempaa kiitosta saada.Itkeä tillitän noista sanoista.Tyttäreni on 15 v, pojan ja 7v,pojan äiti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa minullakin oman äitini kanssa.

Vierailija
2/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin tyttöä, mutta tämä on nuorin ja olemme tällä hetkellä eniten tekemissä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisimpa vaan itse saavani samantapaisen viestin joskus vuosien paasta kun tyttareni ovat isoja.

t. 1 ja 4v tyttojen aiti

Vierailija
4/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihninen, on päivä kodissa töissä.Kertoi kun lähtipois töistä ja meni autolle ,kuului itku, pienet itkivät hänen peräänsä, kertoi miten hellyttävältä tuntui ap.

Vierailija
5/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva juttu anyway.

Vierailija
6/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme läheisiä,ja kerroin tyttäreni viestistä ,kuinka liikutuin.Sinä se taidat olla itse kännissä,tai sinulla ei ole läheisiä väliä lapsiisi,mietihän vähän,mitä kommentoit.

Vierailija
7/10 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistaa tuollaisia lapsia.

Vierailija
8/10 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme läheisiä,ja kerroin tyttäreni viestistä ,kuinka liikutuin.Sinä se taidat olla itse kännissä,tai sinulla ei ole läheisiä väliä lapsiisi,mietihän vähän,mitä kommentoit.

Vierailija
9/10 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et muuta keksi ,rupeat haukkumaan kirjoitusvirheita,

Vierailija
10/10 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä perheessä ei käytetä

alkoholia, mieskin on siitä harvinainen ei ole ikinä käyttänyt väkijuomia.Siinähän on ihmettelyä riittänyt muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä