Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin tytölle väärän kokoisen takin, miten saisin sen helpoiten myytyä?

Vierailija
25.03.2010 |

Tilasin siis ulkomailta Ticketin kevättakin. Palauttaminen ulkomaiseen nettikauppaan on liian vaikeaa, joten haluaisin saada takin myydyksi ja ostaisin sitten jostain uuden.

Vinkkejä miten saisin takin helpoiten myytyä? Kannattaako laittaa huutikseen vai jollekin muulle myyntipalstalle? Jos huutikseen niin "tarjoa" vai "osta heti"? Pyynnöksi se mitä takista haluaisin vai matalampi lähtöhinta mutta hintavaraus?

Kyselee eräs melko kokematon myyjä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saat ainakin sen myytyä. Tarjoa-kohteeksi laittaisin itse. Laita lähtöhinta matalaksi ja hintavaraus. Korotuksesi itse laittaisin 2e.

Toivottavasti oli vähän apua.

Vierailija
2/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hintavarausta vaan laita osta-heti hinta ja saat luultavasti sen nopeammin menemään. Olen ollut vähällä huutaa useampaakin Ticketin kohdetta, mutta ensin se kohde on 2 viikkoa myynnissä ja sitten myyjät lupaa toimituksen 2 viikossa huudon päättymisestä. En minä ainakaan odota 4 viikkoa yhtä takkia kun kevätkin on näin korvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä hintavaraus pelleilyjä! Jos sä haluat uudesta takista vaikka 48€ niin miksi helvetissä sinne pitää laittaa 15€ ja sitten oikein joukolla arvaillaan mitäköhän arvon myyjä mahtaa OIKEASTI haluta!? Mä ainakin sivuutan samantien nämä kohteet.

Vierailija
4/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sitten huutikseen osta heti -hinnalla. Toivottavasti menee pian kaupaksi.

ap

Vierailija
5/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös ohitan sellaiset. Lähtöhinta vaan sen verran suureksi..toki ei välttämättä mene kaupaksi (olen huomannut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi