Lue keskustelun säännöt.
Äää, naapurimme on linnakundi ja yrittää kaveerata
25.03.2010 |
mieheni kanssa. Sanoi leikilläni, tuo on varmasti ollut linnassa.
Korvis, tatskoja,retkun näköinen.
Hakee miestäni "lenkille" :) lenkille mihin? lähipubiin?
Tiedä vaikka olisi tappanut jonkun.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla