vihkisormus miehellä, mitä tulee mieleen?
Jos näen miehen, jolla on vihkisormus niin tulee heti mieleen että vaimo on ylimustis ja haluaa miehen käyttävän sormusta.
Kommentit (43)
kyllä mun duunari (metallimies-hitsari) mieheni pitää kahta sormusta. on kihlasormus ja vihkisormus. itse halusi aikoinaan ottaa myös vihkisormuksen, en pakottanut. ja pitää kumpaakin ihan päivittäin, myös töissä. muutamankerran joutunut ottamaan pois kun on ollut hommissa elintarvikelaitoksessa missä ei saa pitää mitään koruja.
itse olen myös elintarvikelaitoksessa töissä ja joudun ottamaan vihki ja kihlasormuksen pois päivittäin (nyt kyllä hoitovapaalla)
mikä kumma siinä nyt on jos miehellä on 2 sormusta? ja eikä kannata mitenkään yleistää että duunareilla on vaan yks tai ei ollenkaan ja ne "parempituloset ja fiksut" käyttää kahta.
oma isäni käyttää vain yhtä sormusta ja on korkea arvoinen valtion virkamies.....
eiköhän jokainen voi pitää sormuksia mitä tykkää. meillä oltiin aikamme kihloissa ja mies piti kihlasormusta. kun menimme naimisiin, mies tahtoi hienomman sormuksen ja lakkasi käyttämästä kihlasormusta. pitää siis vain vihkisormusta. ja ihan itse on näin tahtonut. fiksu mies kaikin puolin muutenkin
aikooko ne naimisiin mentyä pitää sormusta. Vastaus on ollut kieltävä. Ja yllättäin niillä on sitten ollut sormus. Eräässä tapauksessa oli miehellä tosi mustis vaimo.
Mieheni ei ole ollenkaan mitään korutyyppiä, ja kihlautumisemme aikaan ilmoitti, että pitää sitten sormusta vain juhlatilaisuuksissa (reps :D). Nyt on sormus ollut sormessa yötäpäivää kymmenen vuotta. Olen kyllä neuvonut pesemään sen alta. Emme ole lainkaan mustasukkaisia, mies on varmaan sen verran laiska, ettei viitsi pelata sen rinkulan kanssa.
En tunne yhtäkään naimisissa olevaa miestä, joka ei pitäisi sormusta.
vihkisormusta, mutta luopui sitten ajatuksesta. Mun mielestä ois toisaalta ollut ihan hieno juttu. Luulen että mies luopui ajatuksesta siksi koska eräs kaverinsa sanoi että hänellä tulisi mieleen että mies on toisen miehen kanssa naimisissa! :D
Tosta sormuksista ja työturvallisuudesta: sormus voi todellakin olla vaarallinen, ensinnäkin juuttua kiinni, tai sitten voi käydä kuten appiukolleni: sormi jäi hetkeksi puristuksiin, ja sormus painui kasaan. Sormelle ei olisi käynyt mitenkään kovin pahasti jos ei olisi ollut sormusta, mutta sormus painui littanaksi ja puristi sormea niin että siitä vahingoittui hermot tms., se sormi ei enää taivu ja on paksumpi kuin muut. Lääkärit sanoivat että ilman sormusta se olisi nyt täysin terve sormi. Appiukko syyttää (vitsillään) avioliittoaan sormensa menetyksestä...
En tunne yhtäkään naimisissa olevaa miestä, joka ei pitäisi sormusta.
huhuh.
Omalla miehelläni ei ole sormusta. Ei ostettu kihlasormuksia ollenkaan ja vihkisormus hankittiin vain minulle.
Eipä tällä sormusjutulla ole meidän suhteeseen mitään vaikutusta ollut.
Jotkut ulkopuoliset vaan luulee ettei olla naimisissa koska minulla on vain yksi sormus ja kummallakin oma sukunimi ;)
Tulee mieleen että mies on hihhuli. Olen asunut monessa maassa ja aika harvassa on naimisissa olevat miehet, joilla on sormus. Tää sormusjuttu on kai sitten jotenkin suomalaista varmaan.
Kyllä täällä miehillä on sormukset sormessa. Ei tietenkään kaikilla, mutta aika suurella osalla. Täkäläiseen tapaan tosin oikeassa nimettömässä. Mun miehelläni on suomalaiseen tapaan vasemmassa, kun kerran Suomessa meidät vihittiin.
muuta ei tule mieleen. Jos sormus on oikeassa nimettömässä ajattelen, että mies on ortodoksi tai saksalainen tai ammattimuusikko (jousisoittaja). Jos mies EI käytä sormusta tulee mieleen, että hän haluaa elää poikamieselämää vaikka on perheellinen tai vähintäänkin "varattu". Lapsellnen tapaus.
siinä mitään lapsellista ole, njos ei sormusta käytä. Mun mies ei voi sietää mitään koruja itsellään. Ne "ahdistavat". Ei käytä edes kelloa.
Meillä ei sormuksia tarvitse muutenkaan käyttää, koska liittomme on meidän kahden keskinen, eikä siitä tarvitse koko maailmalle viestittää.
Ja jos joku ajattelee, että mihensä "kahlitsee" sormuksella, ettei käy vieraissa, niin eipä se auta. Moni mies sen sormuksen ottaa pois viihteelle lähtiessään.
Ja jos joku ajattelee, että mihensä "kahlitsee" sormuksella, ettei käy vieraissa, niin eipä se auta. Moni mies sen sormuksen ottaa pois viihteelle lähtiessään.
Helpompaa saada naikkonen matkaan kuulemma....
Ahaa, miehesi siis käyttää kohta kahta sormusta. Mukava uusi tapa minusta. Aloitatte uuden muodin vissiin.
Miten niin "uuden muodin"? Eikö tämä ole ollut alle 30 -vuotiaden piireissä ihan yleistä? Ainakin Etelä-Suomessa...
Molemmat ovat valkokultaisia, malliltaan identtiset "putkenpätkät" (flakka), eli eivät mitään ohuita naruja.
Mies halusi itse toisen sormuksen, minusta yhdistelmä näyttää hänellä hyvältä.
Silloin harvoin kun on vapaa päivä ja lähdetään jonnekin laittaa sormuksen jos muistaa.
Itse käytän sormuksia vain kun lähden käymään jossakin esim kaupassa. Muuten ne lojuvat kaapin päällä. Töihin palatessani tulee käytöstä joka päiväistä.
mies pitää sormusta. Joko kotona odottaa pirttihirmu vaimo tai mies on kaappihomo. Minusta sormuksen pitäminen ei ole kovin suotavaa.
mies pitää sormusta. Joko kotona odottaa pirttihirmu vaimo tai mies on kaappihomo. Minusta sormuksen pitäminen ei ole kovin suotavaa.
Eikös kaikilla ole vaan se sama kihlasormus?
Miehellä ja minulla on siis nykyään kummallakin yksi sormus (se vihki-), oikeassa nimettömässä.
t.2
mulle kyllä tulee mieleen vain, että mies on naimisissa?!? Ehkä jopa onnellisesti, kun ei ole nakannut sormustaan nurkkaan...
Meillä molemmilla on siis kaksi sormusta.
sinkkunaiset flirttailee sormusmiesten kanssa?
Itse flirttailen ainoastaab sormusmiesten kanssa. Kireät vaatteet päälle ja pieni firtti. Kyllä se monen lapsen isä innostuu, varsinkin jos kotona odottaa ns. löysä tavara... Itse en flirttaile sinkkujen kanssa, koska en halua vakituista suhdetta. Pieni flirtti/pano silloin tällöin piristää molempia...
Tulee mieleen että mies on hihhuli.
Olen asunut monessa maassa ja aika harvassa on naimisissa olevat miehet, joilla on sormus. Tää sormusjuttu on kai sitten jotenkin suomalaista varmaan.