Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihkisormus miehellä, mitä tulee mieleen?

Vierailija
25.03.2010 |

Jos näen miehen, jolla on vihkisormus niin tulee heti mieleen että vaimo on ylimustis ja haluaa miehen käyttävän sormusta.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tuo tullut mieleen...

Eivätkö miehet käytä Suomessa sitten yleensä vihkisormuksia?

Omani on ulkomaalainen ja käyttää aivan sormusta itsestäänselvyytenä, niin jo kihlasormustakin.

... Enkä todellakaan ole yhtään mustis;-)

Vierailija
2/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ/harrastukset eivät edellytä vihkisormuksen käyttämättömyyttä, miksei sitä pitäisi? Avioliittohan (ja kihlaus, eihän miehestä näe kumpi on) on myös suhteen virallistamista ja julkistamista. Miksi hankkia vihkisormukset "liiton merkiksi" jos niiden käyttäminen on vain puolison rauhoittamiseksi?

Ja oma mieheni ei käytä sormusta töissään, muuten aina kun muistaa työpäivän jälkeen laittaa sormeensa. Nyt kotona käytän itse sormuksia aina, töissä ollessa minulla samoin kuin miehelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä vihkisormuksen, ajattelen, että se on varmaan naimisissa. Miten ihmeessä tuosta voi tulla jotain muuta mieleen.

Mun lähipiirissäni kaikilla naimissa olevilla miehillä on vihkisormus sormessa, mutten tiedä kenelläkään olevan mustasukkaista vaimoa.

Vierailija
4/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteekö sama toisinpäin, jos naisella on sormus on mies mustasukkainen?

Mun mies ei käytä sormusta koska alunperin hän otti sen pois työturvallisuus syistä ja nykyään se ei enää mahdu kun nivelet sai siipeensä töissä ilman sormustakin mutta, eipä irronnut koko sormi.

Vierailija
5/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikooko ne naimisiin mentyä pitää sormusta. Vastaus on ollut kieltävä. Ja yllättäin niillä on sitten ollut sormus. Eräässä tapauksessa oli miehellä tosi mustis vaimo.

Vierailija
6/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tuo tullut mieleen... Eivätkö miehet käytä Suomessa sitten yleensä vihkisormuksia? Omani on ulkomaalainen ja käyttää aivan sormusta itsestäänselvyytenä, niin jo kihlasormustakin. ... Enkä todellakaan ole yhtään mustis;-)

Tämä ap:n ajattelutapa on vähän lapsellinen. Ei mun mielestäni aikuiset ihmiset tuolla tavalla ajattele ja toimi. Eikä mulla ole sellaista "valtaa" tuohon mieheeni, että mä pystyisin tuollaisia sanelemaan. Kyllä tuo ihan itse nuo asiat päättää :D

Vierailija
7/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kihlasormus, vaikka naimisissa ollaan. Kihlasormusta on pitänyt omasta tahdostaan jo 12 vuotta, siitä asti siis kun kihloihin mentiin. Minä en ole asiaan puuttunut. Taannoin mies hukkasi sen sormuksen, ja näki paljon vaivaa löytääkseen tismalleen samanlaisen tilalle. Sillä välillä kun sormusta ei ollut, sanoi usein että tuntuupa oudolta olla ilman.

Vierailija
8/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit ovat niitä ,jotka yleisimmin eivät käytä. (Muka turvallisuussyistä. Jos ostaa kapean ja paljon kultaa sisältävän sormuksen, niin se kyllä venyy ja katkeaa, jos meinaa sormi mennä. Vain hygienia-aloilla on otettava päiväksi pois.)

Vierailija
9/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla ole vaan se sama kihlasormus?

Vierailija
10/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty arvaamaan onko mies kihloissa vai naimisissa jos ei ole tuttu. Mutta sen voin päätellä että jompaa kumpaa on. Äkkiseltään ei tule mieleen kuin yksi tuttu ukkomies joka ei pidä sormusta, töiden takia. Kaikki muut kihloissa tai naimisissa olevat pitävät sormusta.

Vierailija
11/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä mies haluaa kihlasormuksen kaveriksi myös vihkisormuksen. Aikoo siis häiden jälkeen pitää kahta sormusta.

Ei kai mies uutta sormusta saa naimisiin mennessään? Eikös kaikilla ole vaan se sama kihlasormus?

Vierailija
12/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit ovat niitä ,jotka yleisimmin eivät käytä. (Muka turvallisuussyistä. Jos ostaa kapean ja paljon kultaa sisältävän sormuksen, niin se kyllä venyy ja katkeaa, jos meinaa sormi mennä. Vain hygienia-aloilla on otettava päiväksi pois.)

Se on totta että sormus voi jäädä johonkin kiinni ja siinä menee sormi. Eräälle tutulleni näin kävi. Sormus tarttui kiinni. Onpa muuten enää vasemmassa kädessä 4 sormea.

Vierailija
13/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, yhden, mutta siltä puuttukin vasemman käden pikkurilli ja nimetön.

Vierailija
14/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kohta kahta sormusta. Mukava uusi tapa minusta. Aloitatte uuden muodin vissiin.

Vierailija
15/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samaan sormukseen kaivettu kihla ja hääpäivä.Eikä olepitänyt sitäkään ,kun sormet turvonneet paksumaksi,Jaminä olen allerginen ,rupeaa kutisemaan sormuksen alta.

Vierailija
16/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlasormus kylläkin. En tunne kuin yhden miehen, jolla on vihkisormus, mutta tämä mies käyttää muutenkin paljon koruja. Itselläni on sekä kihla- että vihkisormus, kuten useimmilla naimisissa olevilla naisilla.

Vierailija
17/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai häiritseekö se jotakuta? Mun mies haluaa toisenkin sormuksen ja mun puolesta se on ok. Omapa on asiansa.

Vierailija
18/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ei tule mieleen. Jos sormus on oikeassa nimettömässä ajattelen, että mies on ortodoksi tai saksalainen tai ammattimuusikko (jousisoittaja).

Jos mies EI käytä sormusta tulee mieleen, että hän haluaa elää poikamieselämää vaikka on perheellinen tai vähintäänkin "varattu". Lapsellnen tapaus.

Vierailija
19/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa 18 karaatin kultaa ja aika ohut sormi.

Olin raksalla kesätöissä. Yksi mittamies putosi raudoitusten keskelle ja sormus tarttui rautaan puolivälissä pudotusta. Sormus meni poikki ja sormi säästyi.

Tää mies ei sitten enää käyttänyt kylläkään sormusta, mutta tatuoi vaimonsa nimen käsivarteensa.

Voihan sen sormuksenkin tatuoida.

Vierailija
20/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa 18 karaatin kultaa ja aika ohut sormi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan