Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihkisormus miehellä, mitä tulee mieleen?

Vierailija
25.03.2010 |

Jos näen miehen, jolla on vihkisormus niin tulee heti mieleen että vaimo on ylimustis ja haluaa miehen käyttävän sormusta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä vihki- enkä kihlasormusta, mutta mies käyttää kahta sormusta, niin vihki-kuin kihlasormuksia ja ovat todella leveät molemmat.

Miehelle sormukset siis hyvin tärkeät ja minulle taas ei, sillä olen ihmisen kanssa naimisissa, en sormuksen. Ei haittaa vaikkei mies käyttäisi sormuksia, mulle käy kuinka vaan.

En siis osaa ajatella toistenkaan sormuksista mitään sen kummempaa. Mun mielestä sormuksesta nyt ylipäätään ei voi paljoa päätellä. ihmiset elävät paljon avoliitoissa ja ovat siten varattuaj vaikkei sormusta olekaan ja vastaavasti osa sormuksia käyttävistä elävät silti hurjan vapaata ja "villiä" elämää.

Vierailija
42/43 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aluksi sitä mieltä ettei halua mitään sormusta itselleen. Tähän vaikutti vahvasti se että kun hän oli eronnut exästään, niin hyvin moni oli kommentoinut sitä että miehellä ei ole sormusta, jolloin hän joutui selittelemään tahtomattaan ihmisille eronneensa. Käytiin sitten kuitenkin sormuksia katselemasa, ja heti ensimmäisestä liikkeestä hän löysi mieleisensä. SOvittiin että laitetaan sormaan sitten kun minulle löytyy omani, mutta niin vain se sujahti samantien miehen sormeen mikä oli sinänsä hauskaa, että kun tapasimme tuttuja, niin minulla ei ollut sormusta mutta miehellä oli :D Omani löytyi sitten 4kk myöhemmin. Pidin sormusta pari vuotta, mutta jouduin ottamaan sen pois sen aiheuttamien ongelmien takia. Edelleen vuosia myöhemmin miehelläni sormus on, mutta minulla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä jos miehellä on sormus jos on varattu. Eipä mene turhaa aikaa parisuhdestatuksen selvittelyyn, vaan voi vaihtaa kätevästi kohdetta kun huomaa että tämä on jo varattu !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän