En ymmärrä naisia, jotka pihtaavat!
Mulle ainakin seksi on niin tärkeä asia ettei mieleenikään tulisi olla antamatta miehelleni.Miehet valittavat, että nainen ei anna.
Aina sanotaan, että nainen on väsynyt ja päätä särkee eikä tee mieli seksiä. Päänsärky korjaantuu seksillä. Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Vaikka en olisi nukkunut yli 24h ja hoidan lapsetja kodin niin kyllä silti seksi maistuu :)
Miksi te oikein pihtaatte?
Kommentit (96)
Meillä harrastellaan seksiä mielestäni ihan sopivasti.En koe pihtaavani.Mutta en minäkään aina jaksa innostua vaikka mukavaa se onkin sitten kun siihen lähtee.Eilen viimeksi jätin pupuilun väliin kun ei ollu sillä hetkellä sellanen fiilis.Ja se mulle sallittakoon.Mieheni ei asiasta pahastunut kun tuleehan niitä toisia iltoja,päiviäkin jolloin kaikki fiilikset on kohillaan.Tykkään harrastaa seksiä silloin kun on sellanen olo.Jotenkin rassaa väkisin hakea innostusta seksiin jollei sellaista ole.Mutta jos mieheni on järjestänyt illalle ensin hierontaa tms niin harvemmin seksittä jää.Kyllä fiilarit nousee paremmin hieromalla kuin tokaisemalla et miten ois ;)
Mies pihtasi taas ja nyt olen kireä kuin viulunkieli. Prkl.
Pihtaaminen parisuhteessa on vallankäyttöä. Tiesittekös?
ymmärrä minäkään. Aina jaksaa harrastaa seksiä oli kuinka väsynyt vaan. Siinähän sitä piristyy. Itsekin hoidan lapset ja kaikki kotityöt (siivoan,tiskaan, laitan ruuan,pesen pyykin, käyn kaupassa). Lisäksi valvon yöt 4kk ikäisen vauvan kanssa. Silti mikään ei ole sen rentouttavampaa kuin hyvä seksi.
Ei sen aina tarvitse olla pitkän kaavan mukaista ja aikaavievää...
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1140493/meilla_oli_e…
painostetaan antamaan teki mieli tai ei?
About ziljoona syytä voi viedä halut (kummalta tahansa)
ap on siis miesjoka ei osallistu yövalvomisiin mm. ja vonkaa namia????
kyllä nainen, jolla 3kk ja 2v lapset. Yövalvomiset hoidan kyllä aivan itse.
ap
En siis ole ruma, lihava tai muutenkaan ei-haluttavan näköinen. Ja silti mies ei halua. Niin.. Miksi? Ja tiedoksi, mies ei käy vieraissa. Siitä siis turha tehdä nyt spekulaatioita.
sinulle aina maistuu ja sinun päänsärky korjaantuu seksillä ja sinua ei koskaan väsytä.. Niin sen siis pitäisi tarkoittaa, ettei muitakaan.. Voi jösses, huomaatkohan itse tyhmyyttäsi.?
Mies ei vaan suostu tekemään kotitöitä tai hoida lapsia enkä enää jaksa yrittää saada sitä osallistumaan. Pystyn arjessa olemaan ajattelematta asiaa mutta sitten kun mies lähestyy seksimielessä kaikki se patoutunut raivo vaan tulvii mieleen. Olen yrittänyt työntää sen pois mielestä mutta asia ei ole sillä helpottunut, seksi sen sijaan on muuttunut koko ajan vastenmielisemmäksi enkä saa siitä enää juuri mitään.
painostetaan antamaan teki mieli tai ei?
About ziljoona syytä voi viedä halut (kummalta tahansa)
teitä painostetaan seksiin?
Mä oon ainakin sen verran seksuaalinen olento, ettei koskaan ole ollut sellaista hetkeä ettei seksiä olisi tehnyt mieli, kun mies on aloitteen tehnyt.Taidan olla sellainen aina valmis partiolainen :D Kuten varmaan ap:kin?
meillä pihtaa mies. Ei jaksa, ei huvita jne.. Kuinka kauan pitää odottaa?
kun jaksaa tehdä kaiken yksin ja vielä sekstata
jos mulla esim särkee pää, mies aloittaa hellän niskahieronnan ja se yleensä johtaa seksiin. Kyllä sen jälkeen on särky poissa ja parempi mieli.
Ei mullakaan väsymys vie seksihaluja. Päin vastoin... väsyneenä panettaa yleensä aina.
ap on siis nuori nainen kun jaksaa tehdä kaiken yksin ja vielä sekstata
olen vielä nuori 33v!
Pihtaaminen-termiä käytetään vähän turhan laveasti. Minusta pihtaaminen on suora hyökkäys toista kohtaan, valtapeliä seksillä, pahantahtoista kiristystä, jolla koitetaan vaikuttaa toiseen osapuoleen.
Sen sijaan väsymys, jaksamattomuus, halujen ja voimien löytäminen seksiin ovat täysin eri juttu. Monella on halut hukassa, mutta yhteisellä yrittämisellä ja päättäväisyydellä voisi seksielämä silti olla elossa. Seksi on sen verran herkkä alue, että toimiva seksielämä vaatii kummaltakin yritystä. Kaikkea ei voi kaataa vain sen "haluamattoman pihtarin" niskaan ja sylkäistä päälle.
No.. minä taas en ymmärrä miehiä, jotka pihtaa.En siis ole ruma, lihava tai muutenkaan ei-haluttavan näköinen. Ja silti mies ei halua. Niin.. Miksi? Ja tiedoksi, mies ei käy vieraissa. Siitä siis turha tehdä nyt spekulaatioita.
mäkään ymmärrä. Mun mies oli aina väsynyt tms töiden vuoksi. Entisiltä tyttöystäviltä kuulin, että miehestä on aina tullut pihtari, kun on muutettu yhteen. 3vuotta jaksoin yrittää, sitten meni mies vaihtoon.
Itse en ole koskaan pihdannut. Ei ole ollut mitään syytä.
Ja jaksan olla aina valmis kuin partiolainen - kuten ap ja joku muukin täällä. Mitkään valvomiset tms. eivät vie halujani - meillä on 16-kuinen taapero. Rakastan miestäni ja rakastan hänen läheisyyttään.
Pihtaaminen on törkeää vallankäyttöä, sillä sillä tavalla toinen kieltää kaiken läheisyyden ja seksuaalisuuden. Vieraisiin ei huvita lähteä - siksi se on vallankäyttöä.
On turhauttavaa aina tehdä aloite. Aina. Ja useinmiten ei jaksa/ei huvita etc. Seksi on kuulkaas naiset tahdon asia. Vähän sama kuin salille/urheilemaan lähtö. Ensin vähän empii, että jaksaisiko. Sitten kun vaan lähtee/tekee, huomaa miten huvältä se tuntuikaan.
Aina sanotaan, että nainen on väsynyt ja päätä särkee eikä tee mieli seksiä. Päänsärky korjaantuu seksillä. Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Vaikka en olisi nukkunut yli 24h ja hoidan lapsetja kodin niin kyllä silti seksi maistuu :)
Miksi te oikein pihtaatte?
Oi niitä aikoja kun ei haitannut väsymys ja tosiaan, päänsärky lähti (tai ainakin unohtui) sillä seksinharrastamisella, mutta kun ukko on muuttunut eli ei omien sanojensa mukaan jaksa nähdä vaivaa esileikkiin, kestää kuulemma liian kauan. Ei siis suutele eikä koskettele, se on housut pois ja hommiin.... Valitettavasti minulle se ei toimi noin, ja nyt kun sitä liukastusvoidetta on käytetty joka kerta niin olo on vähän kuin olisin joku masturbointilaite. Että en pihtaisi jos mies näkisi vähänkin vaivaa minun sytyttämiseen. Ja asiasta on puhuttu miljoonat kerrat, on yritetty romanttista iltaa ym. mut noup.
Sulla ap on varmaan tähänkin hyvät neuvot. Kiitos etukäteen!
Miksi te oikein pihtaatte?Oi niitä aikoja kun ei haitannut väsymys ja tosiaan, päänsärky lähti (tai ainakin unohtui) sillä seksinharrastamisella, mutta kun ukko on muuttunut eli ei omien sanojensa mukaan jaksa nähdä vaivaa esileikkiin, kestää kuulemma liian kauan. Ei siis suutele eikä koskettele, se on housut pois ja hommiin.... Valitettavasti minulle se ei toimi noin, ja nyt kun sitä liukastusvoidetta on käytetty joka kerta niin olo on vähän kuin olisin joku masturbointilaite. Että en pihtaisi jos mies näkisi vähänkin vaivaa minun sytyttämiseen. Ja asiasta on puhuttu miljoonat kerrat, on yritetty romanttista iltaa ym. mut noup.
Sulla ap on varmaan tähänkin hyvät neuvot. Kiitos etukäteen!
kuulostaa hyvältä! Mä en jaksa pitkiä esileikkejä vaan monet pikapanot päivässä ovat parhaita ja pitävät mielen virkeänä!
joka ei osallistu yövalvomisiin mm. ja vonkaa namia????