Paula värjäsi sohvan - leuat loksahti
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/043f197e-ae66-467a-b1a5-ed3f97478361
Tämä on siis 2. tärkein asia tällä hetkellä maailmassa?
Kuinka joku sisustuskana värjää vaalean sohvan vihreäksi?
Kommentit (76)
Tuli pakottava tarve värjätä sohvat?
Tarkoittaako "benchmarking" märkää pierua, mikä pääsee sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tuli? Muu sisustus on kuitenkin pysynyt samana? Samoin kämppä?
Eli ihmisellä ei vaan ole muuta tekemistä?
Modernissa sisustussuunnittelussa sohvalle valitaan usein tummanvihreä näyttäväksi kohokohdaksi, joka luo lempeän luonnollisen tunnelman ja on silti erittäin trendikäs.
Ja kun sohva on liian kirkas tai haalistunut, monet suunnittelijat käyttävät erikoismaalia tai -väriä, kuten Rit-väriä, jota ruiskutetaan suoraan kankaan pinnalle (voit tehdä ruiskupistoolilla) värin tasaiseksi siirtämiseksi ja kiinnitetään sitten väriliimalla. https://geometrydash-subzero.io
Mun mielestä hyvä idea. Hyvä Paula!
Ensin Paula saa päähänsä värjätä sohvan. Sitten kaikki muu pitää pistää uusiksi, kun ne eivät käy siihen sohvaan.
Sellainen ikuinen sisustusmylly päällä.
Ihan turhaan. Vaalea sisustus oli ihan nätti.
Käyttäjä6812 kirjoitti:
Modernissa sisustussuunnittelussa sohvalle valitaan usein tummanvihreä näyttäväksi kohokohdaksi, joka luo lempeän luonnollisen tunnelman ja on silti erittäin trendikäs.
Ja kun sohva on liian kirkas tai haalistunut, monet suunnittelijat käyttävät erikoismaalia tai -väriä, kuten Rit-väriä, jota ruiskutetaan suoraan kankaan pinnalle (voit tehdä ruiskupistoolilla) värin tasaiseksi siirtämiseksi ja kiinnitetään sitten väriliimalla. https://geometrydash-subzero.io
Ihan sama.
Vihreä paljon parempi kuin iänikuinen valkoinen.
Nättihän tuosta tuli. Muuten en ymmärrä noita sohvia, joissa selkänoja on tosi kaukana niin ettei pysty istumaan selkänojaan nojaten ilman että nostaa jalat sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun oli kerran AIVAN pakko mennä ostamaan lohenpunaiset verhot vaaleitten kaveriksi!
Ei maininnut miten se rungon värjäsi!
Odotin pirtsakkaa ja huoneen valoisuutta lisäävää lopputulosta. Olikin sitten lehmänlannanvihertävä, joka katkaisee huoneen keskeltä ja tekee tilan ahtaamman näköiseksi.
Ei jatkoon. Ja Paula roskiin.
Naiset! Kun teidän on ihan pakko tehdä näitä jatkuvia sisustus- ja järjestelyprojektejanne, niin ymmärtäkää jättää miehenne rauhaan!
Tehkää siis itse. Älkää vaatiko miestä kertomaan mielipiteensä, kun se ei teitä kuitenkaan kiinnosta.
Ja tärkeintä: Älkää pakottako miestä mukaan sinne IKEALLE!
Meitä ei kiinnosta! Antakaa meidän olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset! Kun teidän on ihan pakko tehdä näitä jatkuvia sisustus- ja järjestelyprojektejanne, niin ymmärtäkää jättää miehenne rauhaan!
Tehkää siis itse. Älkää vaatiko miestä kertomaan mielipiteensä, kun se ei teitä kuitenkaan kiinnosta.
Ja tärkeintä: Älkää pakottako miestä mukaan sinne IKEALLE!
Meitä ei kiinnosta! Antakaa meidän olla rauhassa.
"Mitä mieltä sä oot tästä? Sopisko tää? Voisit sääkin vähän osallistua? Pitääks mun aina tehdä täällä kaikki?"
Tätä se on. Miehen elämä. Paras vaan hymyillä, sopeutua....... ja maksaa. Ja kehua lopputulosta. "Tää on tosi kiva nyt."
Taistelu vastaan on ihan turhaa. Häviät kuitenkin.
Vastapainoksi pääset sitten ehkä kalareissuille.
Olisi ostanut pakkomielteeseensä vihreitä sisustustyynyjä ja jonkun peiton.
Paljon parempihan sohvasta tuli. Entinen väri oli mitäänsanomaton.
Mutta saako Paula vihreästä sohvasta vaalean?
Se olisi jännää. Vai olisiko?