En ymmärrä naisia, jotka pihtaavat!
Mulle ainakin seksi on niin tärkeä asia ettei mieleenikään tulisi olla antamatta miehelleni.Miehet valittavat, että nainen ei anna.
Aina sanotaan, että nainen on väsynyt ja päätä särkee eikä tee mieli seksiä. Päänsärky korjaantuu seksillä. Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Vaikka en olisi nukkunut yli 24h ja hoidan lapsetja kodin niin kyllä silti seksi maistuu :)
Miksi te oikein pihtaatte?
Kommentit (96)
tosin, en tee sitä tahallani tai kiusantekomielessä. (vaikka joskus mielessä käykin, minun mieheni kun ei osallistu kotitöihin tai lastenhoitoon juuri laisinkaan ja on muutenkin aika itsekästä sorttia suuren osan ajasta)
Seksi ei ole koskaan ollut minulle tärkeää ja olen koko touhusta aina ollut enemmänkin sitä mieltä, että paljon melua tyhjästä.
Parikymppisenä sitä kuitenkin vielä seksi jaksoi kiinnostaakin, ja kiihotuinkin. Jotenkin nykyään 10 vuotta myöhemmin, lasten jälkeen, ei seksi kiinnosta enää yhtään. Tai oikeammin, en kiihotu laisinkaan. Joku sanoi, että seksi on tahdon asia...
Ok, kyllä mä seksiin pystyn, satun olemaan sellainen tapaus että olen aina luonnostaan sen verran kostea, että seksi onnistuu ja silloin tällöin kun seksiä harrastetaan, ei tarvitse siis mitään liukkareita hakea kehiin.
Mutta mitään siitä en saa eikä se missään tunnu. En kiihotu yhtään eikä olo eikä tunnelma ole laisinkaan eroottinen. Minä siinä mietin miehen jyystäessä että "jaahas, kauankohan tää kestää tällä kertaa. Ja että mitäköhän pitäisi ostaa kaupasta"
(ja ollaan kokeiltu leluja ja olen yrittänyt kehitellä ties mitä fantasioita mutta ei auta)
Siitä nyt sitten tulee nykyisin lähinnä vaan sellainen hyväksikäytetty olo. Olen kuin mikäkin panopatja johon vaan pussit tyhjennetään. Siksi seksiä on meillä nykyään koko ajan vähemmän ja vähemmän, vaikka mies haluaisi vaikka joka päivä.
Mitään hormoniehkäisyä en käytä, enkä ole masentunut tms. joten ei tämä sellaisesta johdu. Ja kun otetaan huomioon, että seksi ei ole ikinä ollut mielestäni kovinkaan kiinnostavaa. Kai mä olen sitten sellainen aseksuaali ihminen. Sellaisiakin kun on.
Mä täytän 33 v. kesällä. Ja oon kyllä nuori :-)
ja mies sammuu oitis. Sit makailen sängyssä ja mietin syntyjä syviä seuraavan tunnin vaikka ennen seksiä olisin ollut tosi väsynyt.
Tuo vie halut. Enkä todella ala nousemaan sängystä tekemään tekemättömiä kotitöitä. Ne ehtii seuraavanakin päivänä jos ensin sais nukuttua.
Eihän sillä ole sellaista vaikutusta! Seksihän on pakollista jyystämistä, ja joku idiootti on saanut monet uskomaan, että se muka kuuluu parisuhteeseen säännöllisesti.
En usko, että kukaan siitä oikeesti mitään saa. Se on vain myytti.
sulla ihme käsitys seksistä tai sitten tää on provo!
Käsittääkseni seksiin tarvitaan kaksi, joten ei voi puhua pihtaamisesta- riitelyssäkin syytetään MOLEMPIA osapuolia ("riitaan tarvitaan aina kaksi").
Mutta naista on tunnetusti kiva kiusata milloin älyttömillä kotityö/työ/ulkonäkö/seksivaatimuksilla ja itkeä kun toinen ei elä saadakseen kyrpää (ja jos elää, kyseessä on ns. huora, jota miehet kyllä panevat mutta yksikään ei rakasta)...:/
viestissäsi ei ole nyt päätä eikä häntää?!
Kuka itkee, kun et älä saadaksesi kyrpää?
Miksi haluttomuuteen tarvitaan kaksi? Ei kai silloin ongelmaa ole jos molemmat eivät halua?
Miksi naista, joka haluaa seksiä ja paljon ei kukaan rakasta? Kyllä mieheni ainakin minua rakastaa, vaikka olen kyltymätön seksin suhteen.
Eihän sillä ole sellaista vaikutusta! Seksihän on pakollista jyystämistä, ja joku idiootti on saanut monet uskomaan, että se muka kuuluu parisuhteeseen säännöllisesti.
En usko, että kukaan siitä oikeesti mitään saa. Se on vain myytti.
samaa mieltä kanssasi!!
siksipä tässä sinkkuna elän vaikka parisuhde muutoin kiinnostaisi mutta toi seksi aina pilaa kaiken.
"Seksi on kuulkaas naiset tahdon asia. Vähän sama kuin salille/urheilemaan lähtö. Ensin vähän empii, että jaksaisiko. Sitten kun vaan lähtee/tekee, huomaa miten huvältä se tuntuikaan."
Yleensä mies tekee sen työn, suuseksiä ja heiluu päällä tai takana joten mieheltä se vaatii vielä enemmän tahtoa. Ei ihme että miehet töistä väsyneinä pihtaavat.
Välillä on tosi innokkaita kausia, kuin teininä konsanaan, mutta välillä menee helposti puolikin vuotta ettei vaan tee mieli. Tuntuu että senkin energian tai ajan voi käyttää mielekkäämmin, esim. nukkumiseen, omaan aikaan tai vaikka mihin. Eikä kyse ole siitä ettei mies olisi makuuni tai että käyttäisin valtaa tai kiristäisin jotain. Ei vaan huvita ja minä harrastan seksiä tasan silloin jos huvittaa, säälistä en jakele miehelleni tavaraa.
Jos mies koko ajan olettaa vaimon tekevän kaiken, ei todella mikään seksi maistu! Siitä tulee vaan vihaiseksi, kun huomaa, ettei mies kunnioita vaimoaan pätkääkään.
En todella antaisi pildeä yhdellekään miehelle, joka ei osoittaisi kunnioitusta ja rakkautta minua kohtaan. ÄLkää olko ovimattomarttyyreitä siellä... Lähtekää pois huonosta suhteesta ja lopettakaa sen "mutku":n toistaminen. Hankkikaa mies, joka kiihotta, rakastaa ja kunnioitta teitä tarpeeksi.
että seksi mieheni kanssa on surkeeta.
Mitään kivaa ei saa mitä pyytää, perus jyystämistä vaan kunnes mies laukeaa... ei sellasta jaksa pidemmänpäälle.
Ja joo joo puhuttu on ja pyydetty ja vinkkejä ja toiveita esitetty, tuloksetta.
Ihan ylimainostettua touhua. Olen muutaman miehen kanssa sitä harrastanut ja oma mieheni on ihan kohtuullinen, ei valittamista mutta en niin kauheasti silti seksistä välitä. Pärjään oikein hyvin pitkiä aikoja ilmankin.
On niin paljon hauskempiakin asioita mitä tehdä! Esim. vaikka kutominen.
Olin pikkulapsiaikaan iltaisin niin väsynyt, että nukahdin sohvalle tai vauvaa imettäessä. En vain jaksanut pysyä valveilla ja odottaa, että mies tulee sänkyyn tai isommat nukahtaa.
Mutta tulen asian kanssa toimeen. Nytkin lasten ollessa isompia, olen joskus iltaisin todella väsynyt ja en aina jaksa.
Toivottavasti joku av.n duracellpupu käy tyydyttämässä mieheni kun minä en nähtävästi pysty.
Ps. mies on myös joskus ylityöpäivän jälkeen niin väsynyt, että nukahtaa sohvalle istualtaan. Että kai meitä pihtareita on sitten kaksi.
Pystyttekö te harrastamaan seksiä kaikissa mahollisisssa asennoissa? Meillä on seksiä noin joka toinen päivä, voisin joka päiväkin sekstata mutta yleensä se vaan jää sänkyyn nukkumaanmennessä ja monesti on kumpiki niin väsyneitä että ehtii nukahtaa ennen ku ehtii sekstata. Mut mulla on sellanen ongelma et en ite nauti muista asennoista kuin et on ite päällä, mutta välillä suostun et mies tulee takaapäin. Enkä todellakaan nauti esim. rakastelusta seisoaltaan.
Pystyttekö te harrastamaan seksiä kaikissa mahollisisssa asennoissa? Meillä on seksiä noin joka toinen päivä, voisin joka päiväkin sekstata mutta yleensä se vaan jää sänkyyn nukkumaanmennessä ja monesti on kumpiki niin väsyneitä että ehtii nukahtaa ennen ku ehtii sekstata. Mut mulla on sellanen ongelma et en ite nauti muista asennoista kuin et on ite päällä, mutta välillä suostun et mies tulee takaapäin. Enkä todellakaan nauti esim. rakastelusta seisoaltaan.
taas en saa seksistä mitään irti jos olen päällä.
meillä naidaan mieluiten takaapäin, lusikassa, seisaaltaan takaapäin, minä istun sohvan reunalla ja mies polvillaan edessäni, minä makaan pöydällä ja mies seisoo, mies istuu sohvalla ja minä istun selin hänen sylissään jne.
Turha odottaa sekstailua sinne nukkumaan menoon asti. Käykää yhdessä suihkussa, keittiössä on kiva puuhailla ruuanlaiton lomassa, telkkaria voi katsella "sylikkäin"...
taas en saa seksistä mitään irti jos olen päällä.
meillä naidaan mieluiten takaapäin, lusikassa, seisaaltaan takaapäin, minä istun sohvan reunalla ja mies polvillaan edessäni, minä makaan pöydällä ja mies seisoo, mies istuu sohvalla ja minä istun selin hänen sylissään jne.
Turha odottaa sekstailua sinne nukkumaan menoon asti. Käykää yhdessä suihkussa, keittiössä on kiva puuhailla ruuanlaiton lomassa, telkkaria voi katsella "sylikkäin"...
lapsi kirkuisi kurkku suorana jos sulkeuduttais esim. kylppäriin miehen kanssa ja jätettäs se ulkopuolelle.
lapsi kirkuisi kurkku suorana jos sulkeuduttais esim. kylppäriin miehen kanssa ja jätettäs se ulkopuolelle.
lapsia teillä oikeen on ellei ne voi olla paria minuuttia erossa vanhemmistaan?
Kyllä meillä lapset ainakin kiltisti leikkivät huoneessaan tai katselevat telkkaria vaikka emme istu vieressä?
että seksi mieheni kanssa on surkeeta.
Mitään kivaa ei saa mitä pyytää, perus jyystämistä vaan kunnes mies laukeaa... ei sellasta jaksa pidemmänpäälle.
Ja joo joo puhuttu on ja pyydetty ja vinkkejä ja toiveita esitetty, tuloksetta.
kerrankin ei ole mitään tekosyitä vaan kerrotaan suoraan miten asiat on!
Voitaisko yhdessä tehdä asialle jotain?
huomaa, että elämäsi pyörii sen nussimisen ympärillä..