En ymmärrä naisia, jotka pihtaavat!
Mulle ainakin seksi on niin tärkeä asia ettei mieleenikään tulisi olla antamatta miehelleni.Miehet valittavat, että nainen ei anna.
Aina sanotaan, että nainen on väsynyt ja päätä särkee eikä tee mieli seksiä. Päänsärky korjaantuu seksillä. Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Vaikka en olisi nukkunut yli 24h ja hoidan lapsetja kodin niin kyllä silti seksi maistuu :)
Miksi te oikein pihtaatte?
Kommentit (96)
särähtää korvaa tuo nainen antaa ja mies ottaa.Eiks naiset vois jo muuttaa omaa arvostusta sanomalla että he ottavat ja mies antaa. Ei tarvitse aina saada orgasmia jotta petipuuhat olisivat tyydyttäviä.
On eri asia sekstata kun suhde on kunnossa. Jos kuitenkin arki/ työelämä/ stressi / kiire /toisen aliarvioiminen/ what ever on vienyt suhteelta henksien yhteyden ja kumppanuuden, niin seksi ei kyllä tule ensimmäiseksi mieleen...
Toisaalta putkiaivoinen mies on niin saatanan simppeli eläin, että sen saa tekemään mitä vaan kun antaa römpsää... Eli jos tunnepuolen mättäminen ei haittaa niin ei muuta kuin punkkaan siskot!
Nainen pitää vietellä, hieroa naisen älynystyröitä "ylänystyröitä", miehelle riittää alanystyrän lutkutus...
Mies räkyttää ja käyttäytyy vittu maisesti, eipä siisä ensimmäisenä ,tule seksi mieleen ,ainakaan hänen kanssaan.
Minäkin olin nuorena halukas ,ja tykkäsin seksistä, mutta nyt pitkässä parisuhteessa olen ruvennut miettimään,sillä mieheni on alkanut mollaamaan joka asissa.En ole mitään ,kun olen hoitanut lapseni pienenä enkä ole tuonut tarpeeksi rahaa kotiin.Vaikka kun olin kotona ,hoidin vieraita lapsia ,mietin joskus 20 vieraan lapsen hoito ei ole ollut mitään.Meollaan saatu kumminkin säästettyä oma koti sun muuta. onhan siinä äidin panostakin tarvittu.
Juu, kyllä keski-ikä alkaa siinä 30-35v tienoilla ellei kuseta itseään olemalla ikiteini. Mikä itsensä kohtaamisessa niin monella pelottaa?
Koskaan en saa orkkua, mieheni ei osaa eikä välitä minun tyydytyksestäni. En edes pidä siitä ukosta ja pystyn seksiin edes jotenkuten jos kuvittelen jonkun muun hänen tilalleen. Mutta silti se homma on pelkkää tunnin nylkytystä löysällä munalla, silkkaa ajanhukkaa!
Jaksat varmasti osoittaa arvostusta lähimmäisillesi päivittäin, ja siksi teidnä suhteenne on noin toimiva!
Pihtaavilla naisilla on huono itsetunto. he eivät uskalla antautua ja heittäytyä seksin vietäväksi.
nauttikaa seksistä älkää pidätelkö!tästä aiheesta tuli joskus joku dokkari, jossa naiset olivat pidättäytyviä seksin suhteen. He kävivät seksuaaliterapeutilla ja suurimmalla osalla oli huono itsetunto (muutamalla fyysistä kipua ja jotkut olivat tietämättään masntuneita).
Heidän itsetuntoaan kohotettiin terapiassa ja jälkeen päin näitä naisia haastateltiin niin oli seksi taas alkanut maistumaan.
mä oon kuullu kanssa samaa, että paljon on se pihtaus naisen huonosta itsetunnosta kiinni. Ellei sitten mies satu olemaan impotentti, mutta kuka sellaisen kanssa viitsisi edes olla?
Pihtaavilla naisilla on huono itsetunto. he eivät uskalla antautua ja heittäytyä seksin vietäväksi.
nauttikaa seksistä älkää pidätelkö!tästä aiheesta tuli joskus joku dokkari, jossa naiset olivat pidättäytyviä seksin suhteen. He kävivät seksuaaliterapeutilla ja suurimmalla osalla oli huono itsetunto (muutamalla fyysistä kipua ja jotkut olivat tietämättään masntuneita).
Heidän itsetuntoaan kohotettiin terapiassa ja jälkeen päin näitä naisia haastateltiin niin oli seksi taas alkanut maistumaan.
kyseessä se livin dokkari, jossa se vanha nainen piti sitä seksikoulua?
Siinä ainakin niitä pidättäytyviä naisia opetettiin ensin tutustumaan omaan kehoon ja opettelemaan sinuiksi itsensä kanssa. Sitten he vasta uskalsivat antautua seksin iloihin.
kun on kyse seksistä. En asentoihin, vaatteisiin/asusteisiin taikka leluihin. Eikä mies mulle. Seksiä on aina kun ainakin toista haluttaa, se halukkaampi kun saa toisenkin syttymään. Tosin, otitöistä, rahasta tai muustakaan epäolennaisesta ei tarvii tapella. Ja se päänsärky paranee panemalla :)
Pihtaajia seksi ei niin kiinnosta.
On eri asia sekstata kun suhde on kunnossa. Jos kuitenkin arki/ työelämä/ stressi / kiire /toisen aliarvioiminen/ what ever on vienyt suhteelta henksien yhteyden ja kumppanuuden, niin seksi ei kyllä tule ensimmäiseksi mieleen...
Toisaalta putkiaivoinen mies on niin saatanan simppeli eläin, että sen saa tekemään mitä vaan kun antaa römpsää... Eli jos tunnepuolen mättäminen ei haittaa niin ei muuta kuin punkkaan siskot!
Nainen pitää vietellä, hieroa naisen älynystyröitä "ylänystyröitä", miehelle riittää alanystyrän lutkutus...
Ensimmäiseksi siellä opetetaan, että imurointi ei ole esileikki. Tämä on sitten tosiasia, ei mikään mutu.
Kotitöiden tekemisen pihtaaminen on ihan yhtä lailla vallankäyttöä. Jos mies koko ajan olettaa vaimon tekevän kaiken, ei todella mikään seksi maistu! Siitä tulee vaan vihaiseksi, kun huomaa, ettei mies kunnioita vaimoaan pätkääkään.
En todella antaisi pildeä yhdellekään miehelle, joka ei osoittaisi kunnioitusta ja rakkautta minua kohtaan. ÄLkää olko ovimattomarttyyreitä siellä... Lähtekää pois huonosta suhteesta ja lopettakaa sen "mutku":n toistaminen. Hankkikaa mies, joka kiihotta, rakastaa ja kunnioitta teitä tarpeeksi.
lapsi kirkuisi kurkku suorana jos sulkeuduttais esim. kylppäriin miehen kanssa ja jätettäs se ulkopuolelle.
Millaisia lapsia teillä oikeen on ellei ne voi olla paria minuuttia erossa vanhemmistaan?
Kyllä meillä lapset ainakin kiltisti leikkivät huoneessaan tai katselevat telkkaria vaikka emme istu vieressä?
minäkin mietin. Ei meilläkään lapset roiku koko ajan kyljessä ja huuda, jos lähdemme huoneesta.
päivä telkkarista tulee se ohjelma: Onko naisen haluttomuus sairaus? Tuleeko se tänään?
päivä telkkarista tulee se ohjelma: Onko naisen haluttomuus sairaus? Tuleeko se tänään?
tulla tänään. En ole aivan varma, kun en nyt pääse katsomaan tv-opasta.
raskaana, synnytykseen jälkeen ja imetysaikana, silloin kun olen valvonut ja kun olen ollut kipeä. No ehkä jos jossain vatsataudissa olen ollut niin ei ole tehnyt mieli, mutta juurikin nuhassa on kyllä sekstailtu ja se on ihan hyvä keino saada nenä auki =) Ymmärrän että kaikki eivät välitä seksitä, mutta useinmitenhän ajatellaan että on normaalia ettei nainen halua raskaana/väsyneenä jne.vaikka on meitä seksi-innokkaitakin näköjään.