poltan ja imetän
Juu,tuomio tulee varmasti kanssaihmisiltä mutta nyt kysyisinkin että kuinkahan moni muu tekee näin?En ole kehdannut neuvolassa asiaa mainita.Savukkeita kuluu n.4per päivä.Olen miettinyt imetyksen lopettamista sillä tupakointia en pysty lopettamaan.Pitäisikö antaa pulloa vai jatkaa imetystä?Kertokaa mielipiteenne.
Kommentit (54)
olin polttanut 15 vuotta, kun tulin raskaaksi. Eihän se lopetus tosta vain onnistunut. Neuvolassa neuvoivat vähentämään, mutta eivät sanoneet, että täytyy lopetta kuin seinään. Vähensin askillisesta kuuteen tupakkaan päivässä.Myöhemmin imetin ja poltin myös 4-6 tupakkaa päivässä. Kävin tupakalla, kun olin juuri imettänyt. En polttanut juuri ennen imetystä. Neuvolassa vain kannustivat kun olin saanut vähennettyä polttamista. Eivät tuominneet vaikka edelleen poltin ja imetin.
Hyi että oksettaa kaikki kalansyöjät...
Ja vielä tyhmempää on tulla tänne siitä avautumaan. Ja tupakoitsijana sanon: jos "selviät" vain neljällä tupakalla/ pvä voit ihan hyvin lopettaa. Älä ole lapsellinen!
höpö höpö, nyt et tiedä mistä puhut, turha provo.
merivedessä elevistä kaloista löytyy raskasmetalleja. Siksi kalaa suosittellaankin syötävän vain kerran viikossa näiden myrkkyjen tähden.
Jos jatkat imettämistä ja poltat, polta aina imetyksen jälkeen.
Pidä 2-3 h taukoa ennen kuin röökin jälkeen taas imetät. Myrkyt ehtivät tuossa ajassa haihtua kropastasi, ja vauvasi saa ok maitoa.
Minä en kivitä. Älä välitä kivittäjistä. Niitä riittää.
ei narkkari ja alkoholisti äidit joudu laitokseen lukkojen taakse.
kouluun käytä muiden erityistä opetusta tarvitsevien lasten määrärahoja oman häirikkösi hoitamiseen.
Todennäköisesti hän tulee kärsimään tupakoinnistasi sen verran. Tämä on ikävä fakta.
Arvaan,että olet polttanut myös raskausaikasi?
imettää kuin antaa korviketta, jos polttaa joka tapauksessa. tupakoivan äidin lapsi altistuu joka tapauksessa riskeille, vaikkei lasta imetettäisi.
käytöshäiriöt eivät ole vain mitään biologisperäisiä. Usein kasvatus ja rajat ovat hukassa ja vanhemmilla ongelmia.
enkä ole ylpeä siitäkään,päinvastoin.Siksi mietinkin pitäisikö nyt lopettaa tissittely ettei vauvani kärsisi enempää ja antaa pullosta se maito.
Itse poltin enne raskausaikaa. Lopetin HETI, kun sain tietää odottavani, enkä ole sen jälkeen ainuttakaan polttanut!!! Tupakka ällöttää ja pidätän hengitystäni jopa jos joku röökihuuli tulee vastaan. En todellakaan voi tajuta ihmisiä, jotka hoitaa lastaan tai kulkee vatsa pystyssä, tupakka huulessa. Ettekö oikeasti ajattele lastanne? Eräskin henkilö suureen ääneen joskus mainosti, kun oli savuttanut koko raskausajan ja saanut terveen tytön. Ensinnäkin ongelmat saattavat tulla vasta myöhemmällä iällä. Esim. oppimisvaikeuksia tai keskittymisvaikeuksia koulussa. Lapsi kärsii kohdussa hapenpuutteesta ja saa takuulla vieroitusoireita, kun joskus lopetat imetyksen! Onko se mielestäsi oikein lastasi kohtaan? Sinä rääkkäät tahallaan lastasi päivittäin. Oletkos onnellinen??? Kannattaisi TODELLAKIN miettiä hankkiiko lapsia, jos on noin hiton heikko ettei pysty luopumaan paheista! Kondomit ym. ehkäisyt on keksitty!!!
älä liukastu liukkaalla, etten joudu sun lonkkaleikkausta maksaan! By the way, häiriökäyttäytymiseen pitää olla myös geneettinen alttius ja siihen vaikuttavat ympäristötekijät. Onhan sulla kans puhtaat geenit, ei mitään sairauksia? Muuten et saa tehdä lapsia...
kouluun käytä muiden erityistä opetusta tarvitsevien lasten määrärahoja oman häirikkösi hoitamiseen.
Todennäköisesti hän tulee kärsimään tupakoinnistasi sen verran. Tämä on ikävä fakta.Arvaan,että olet polttanut myös raskausaikasi?
Itse poltin enne raskausaikaa. Lopetin HETI, kun sain tietää odottavani, enkä ole sen jälkeen ainuttakaan polttanut!!! Tupakka ällöttää ja pidätän hengitystäni jopa jos joku röökihuuli tulee vastaan. En todellakaan voi tajuta ihmisiä, jotka hoitaa lastaan tai kulkee vatsa pystyssä, tupakka huulessa. Ettekö oikeasti ajattele lastanne? Eräskin henkilö suureen ääneen joskus mainosti, kun oli savuttanut koko raskausajan ja saanut terveen tytön. Ensinnäkin ongelmat saattavat tulla vasta myöhemmällä iällä. Esim. oppimisvaikeuksia tai keskittymisvaikeuksia koulussa. Lapsi kärsii kohdussa hapenpuutteesta ja saa takuulla vieroitusoireita, kun joskus lopetat imetyksen! Onko se mielestäsi oikein lastasi kohtaan? Sinä rääkkäät tahallaan lastasi päivittäin. Oletkos onnellinen??? Kannattaisi TODELLAKIN miettiä hankkiiko lapsia, jos on noin hiton heikko ettei pysty luopumaan paheista! Kondomit ym. ehkäisyt on keksitty!!!
vieroitusoireita tupakasta kun imettämisen lopetin. (tähä kommentoin siksi että oli kirjoitettu että saa TAKUULLA vierotusoireita)
kylläpä on omituisia mielipiteitä ja harhoja ihmisillä...