Tärkeä kysymys kaikille jotka ovat parisuhteessa!
Kysymys yksi:
Monentenako syntynyt lapsi sinä olet perheessäsi? Entä miehesi? (siis esikoinen, sandwichlapsi, lapsikatraan nuorin...)
Kysymys kaksi:
Oletteko onnellisia yhdessä?
Kommentit (40)
Onnellisia olemme, vaikka vähän liian "itsenäisiä". Meille vaikeinta on ollut perheenä toimiminen. Yksin handlaamme paremmin vaikka kuinka monta lasta. Tyypillinen esikoisten ongelma. On totuttu pärjäämään ilman apua.
2. kaikenlaisia aikoja koettu, mut nyt tuntuu että paranee vaan yhessäolo vanhemmiten (16v yhdessä oltu) Voin sanoo olevani onnellinen, hyvä mies mulla on :)
olen pikkusisko ja aviomies taas isoveli. molempien vanhemmilla vain kaksi lasta.
olemme tosi onnellisia.
entinen miesystäväni oli 5-lapsisen perheen toiseksi nuorin, emmekä olleet onnellisia yhdessä.
Molempien vanhemmat oli yli 40v kun synnyimme. Mä olen 8. lapsi , mieheni kolmas, hän oli varsinainen iltatähti ( ero edelliseen 15 vuotta) Onnellisia olemme yhä (liki 20 v yhdessä)
minä esikoinen ja 10v olin yksn ennen kuin syntyi kaksi seuraavaa. mies kaksi lapsisen perheen kuopus.
onnellisia ollaan.
mieheni ainoa lapsi. Olemme onnellisia.
Keskionnellisia. Esikoine dominoi.
minä olen toiseksi vanhin neljästä
ja mies esikoinen jolla kaksi pienempää sisarusta.
Oikein onnellisia ollaan (nyt jo 8 vuotta).
Olemme molemmat esikoisia.
Normionnellisia.
itse olen kolmantena syntynyt,ja minulla on vielä pikkuveli.eli olenko sitten sandwich lapsi...
mieheni on syntynyt ensimmäisenä.
olemme välil onnellisia...ja suhteemme on kyl aika vaikeasti selitettävissä,koska olen tavallaan yksinhuoltaja vaikka meillä on yhteinen lapsikin,mutta emme asu virallisesti yhdessä...
melkein 20 vuotta oltiin onnellisia, nyt ei: mies jäi kiinni suhteesta 2kk sitten. Eli nyt katellaan jatkuuko tämä tästä enää yhtään mihinkään.
Ollaan todella onnellisia, oltu jo 11 v :)
1. liitto: minä esikoinen, mies sandwich - ei oltu loppujen lopuksi onnellisia.
nykyinen liitto: minä esikoinen, mies kuopus - onnellisina yhdessä jo 15 v.
no minä kolmanneksi nuorin neljästä ja mies nuorin, hällä siis isoveli ja minuutin vanhempi kaksonen
ja toiseen kysymykseen: kyllä.
Minä kolmas ja mies neljäs. Kaksi mukulaa meillä, eikä enempää tule. Omat ongelmat ovat, mutta kohtuullisen onnellisia ollaan. En vaihtais puolisoa sitten millään.