Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUHA MIETO sanoi tosihyvin ERONNEILLE ÄIDEILLE

Vierailija
24.03.2010 |

ja isille, tai oikeammin pojalleen mutta viesti sopii muillekin. Kun hänen vaimonsa kuoli hän lupasi keskittyä lapseensa seuraavan 10 vuotta ja ei siihen väliin muita ihmisiä etsiä. Itse en tuota ole osannut tehdä, mutta kunnioitan hänen tekoaan. Usein eron jälkeen ihmiset keskittyy itseensä ja uusiin kumppaneihin ja lapset jäävät sivuun. Juhan muita mielipiteitä en muuten aina allekirjoita, mutta tätä arvostan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiin eron jälkeen. Nyt tuntuu että lapsillani jotka ovat nuoria aikuisia ei ole minkäänlaista käsitystä onnellisesta arki-parisuhteesta.

Vierailija
2/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helpompaa, jos menettää puolison kuoleman kautta. Ja kuten sanoin, itse en tuohon eron jälkeen pystynyt. kaikille ei sovi tuokaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tilanne on hieman eri jos jää leskeksi tai kun eroaa - erotilanteessa sillä lapsella on edelleen myös se toinen vanhempi elämässä mukana, joten 10 vuotta lienee aika pitkä aika.

Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että liian moni esittelee aivan liian nopeasti uudet kumppanit ja lapset jäävät vähemmälle. Enkä koe, että erovanhemman parisuhteettomuus kasvattaisi lapsista aikuisia, joilla ei ole käsitystä normaalista arkiparisuhteesta.

Vierailija
4/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mun olis pitänyt 26 vuotiaana alkaa selibaattiin lapsen takia 10 vuodeksi ja jättää sisarukset hankkimatta ja vain sen kusipää miehen takia joka veteli mua lättyyn riidan tullen.

Vierailija
5/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan sössöttäjä se on! Oksettava äijä..

Vierailija
6/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tulisi elää parisuhteellisessa elämässä. Vaikka toinen vanhemmista ei olisikaan ihan oma. Varsinkin jos lapselta puuttuu oman sukupuolensa roolimalli, johon leimautua.

Mieteen tapauksessa isä ja poika samaa sukupuolta joten se oli kunnossa.

Vierailija
7/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7 vuotta yksin eron jälkeen. Lapsi tuolloin alakoululainen.

Poika sai huomioni ja rakkauteni ja pystyi hyväksymään uuden suhteen ja pikkusisaruksen myöhemmin.

Lapsi jää kyllä sivuun, jos tunteet uutta miestä kohtaan roihuavat täysillä. Jos olisin tavannut nykyisen mieheni aikaisemmin, olisi ollut suuri vaaraa käydä näin.

Onneksi jaksoin. KAntoi hedelmää. Sitä satoa poimin nyt teinin ja taaperon kanssa ( :

Vierailija
8/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde puolisoon oli hyvä ja rakkaus kukoisti, niin eiköhän sitä kuollutta kaipaa ja ikävöi pitkään niin ettei ole tilaa eikä haluakaan uudelle puolisolle.

Erotilanteessa taas on saattanut olla tunnetyhjiössä jo ties miten pitkään ja kaipuu toisen ihmisen luo on ihan erilainen.

Vierailija
9/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittelee kun naisia ei enää löydykään.

Kymmenen vuotta on kohtuuttoman pitkä aika kenelle tahansa. Eihän niin pitkän ajan jälkeen enää halua ketään nurkkiinsa pyörimään.

Vierailija
10/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittelee kun naisia ei enää löydykään. Kymmenen vuotta on kohtuuttoman pitkä aika kenelle tahansa. Eihän niin pitkän ajan jälkeen enää halua ketään nurkkiinsa pyörimään.

Itse en halua ketään nurkkiini pyörimään vaikka olenkin ollut yksin reilun vuoden. Lapsi siis on noin puoli vuotias.

En todellakaan halua miestä sotkemaan asioitani tähän. Ja mieli tuskin muuttuu silloinkaan kun lapsi menee kouluun.

En kaipaa seksiä, en läheisyyttä, enkä "romantiikkaa". En oikeastaan ole ikinä kaivannutkaan. Minulle siis on helpompaa elää yksin 10 vuotta kuin seurustella kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi