Lue keskustelun säännöt.
G: Hyvä silmänympärys-voide, alkaviin juonteisiin/ryppyihin ?
24.03.2010 |
Mulla tulee ikää vasta 30, mut silmien alla jo jonkin verran alkanut muodostumaan juonteita ja/tai alkavia "ryppyjä".. Johtuen osittain siksi, että käytin kymmenen vuoden ajan valokynää silmien alla ilman meikinalustus-voidetta siellä alla. :/ Kun tyhmä en silloin tiennyt, että sitäkin pitäisi alle laittaa..
Vinkkejä, mitä hyviä silmänympärysvoiteita olisi?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä täytän nyt keväällä 25v. ja ahkerasti käytän silmänympärysvoidetta. Ite käytän Oriflamen tuotteita ja siellä on kahta silmänympärysvoidetta mitkä sopii kaiken ikäisille ja kaikille ihotyypeille. Optimals-sarjan Seeing Is Believing sekä Oxygen Boost. Molemmat ihanan kevyitä ja raikkaita! Vuorotelleen oon käyttänyt, riippuen siitä kumpi on hankintahetkellä ollut tarjouksessa. Ryppyjen ehkäisyn halusin aloittaa aikaisin ja kun tahtoo kans tuo kuivuus aiheuttaa noita juonteita, tummista silmänalusista puhumattakaan.. Noi on lompakollekin edullisia ja kestävät käytössä kauan. Mahtuvat tällaisen hoitovapaalla olevan äidin budjettiin kun tarjoushinnat on jotain 12,90 ja normaalihintaisinakin siinä 20e molemmin puolin.