Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hyvä silmänympärys-voide, alkaviin juonteisiin/ryppyihin ?

Vierailija
24.03.2010 |

Mulla tulee ikää vasta 30, mut silmien alla jo jonkin verran alkanut muodostumaan juonteita ja/tai alkavia "ryppyjä".. Johtuen osittain siksi, että käytin kymmenen vuoden ajan valokynää silmien alla ilman meikinalustus-voidetta siellä alla. :/ Kun tyhmä en silloin tiennyt, että sitäkin pitäisi alle laittaa..

Vinkkejä, mitä hyviä silmänympärysvoiteita olisi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut.. 30 v myös.

Käytän Guerlainin eye serumia.

Vierailija
2/21 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oma suosikkini. Sisältää A-vitamiinijohdannaista retinolia, joka on tutkitusti toimiva ase rypistymistä vastaan. Tämä on muutekin ehdottoman mukava silmänympärysvoide: kiinteyttää mukavasti, imeytyy. Ihan ehdoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs karkasi ärhäkästi sormista tuo äskönen viesti, kirjoitusvihreineen kaikkineen... heh

Vierailija
4/21 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sitä vielä 30-vuotiaana kannata nessuun hieroa?

Vierailija
5/21 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sitä vielä 30-vuotiaana kannata nessuun hieroa?

oon itekin vielä kaukana 45:stä. mutta tutkijana lukenut retinolista niin paljon tutkimuksia, että uskon ja luotan vain siihen. se on lisäksi tehokkainta ryppyjen ehkäisijänä, eikä vasta niiden syntymisen jälkeen... kokeilkaa ihmeessä. näette itse.

Vierailija
6/21 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivalla silmänympärysiholle on Louis Widmerin silmäympärysvoide (ei siis mikään geeli). Kesöisin käytän mitä milloinkin. Nyt sekä Pirkka- että rainbow merkin halpoja voiteita (hajusteettomia ja keveutä, eikä hinta päätä huimaa) sekä Decubalin silmänympärysvoidetta.

Vierailija
7/21 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselemään, että missä on vika, kun kaikki silmänympärysvoiteet, joita olen kokeillut, saavat mun silmät vetistämään... Miksi? Jos yhtään kauemmas ites silmästä laittaisin, niin se tuskin olis enää ihan silmänympärysvoidetta ;D

Vierailija
8/21 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselemään, että missä on vika, kun kaikki silmänympärysvoiteet, joita olen kokeillut, saavat mun silmät vetistämään... Miksi? Jos yhtään kauemmas ites silmästä laittaisin, niin se tuskin olis enää ihan silmänympärysvoidetta ;D

Eikä vain vetistele, vaan ihan kirvelee. Enkä ole siis silmään suoraan enkä luomille laittanut... ;-)

Eikä ole muuten yhtään herkkä iho, kestää melkein mitä vaan, mutta juuri nuo silmänympärysvoiteet siis ovat hankalia:-(

Vierailija
9/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologilta saa semmosta sarjaa ku Exuviance. Sen silmänympärysvoide on jotain parasta mitä tiedän! Kevyttä, kosteuttavaa, ihanan hemmottelevaa.. Hinta on sitten sen ~ 50 e, mut jos haluaa satsata...

Säästölinjalla eleleville taas sopis Lumenen Vitamin C - sarjan kevyt rollon. Hintaa en muista, mut kiva ku voi laittaa jääkaappiin. Mukavan viilee aamuisin. :)

Rypyt silmänympärysiholla on merkki kuivasta ihosta (enssijasesti, muitakin syitä on). Näin on minulle kerrottu. :) Eli jos tuotteessa lukee kosteuttava, sen pitäis toimia.. :)

Vierailija
10/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa apteekista.

Vierailija
11/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suosikit Aco ja Lumenen time freeze

Vierailija
12/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silk eye gel en vaihtaisi mihinkään. Loistava tuote.

kosmetologit myyvät sitä.

Vierailija
13/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on biologinen kosmetiikkasarja eli ei sisällä mitään mineraaliöljyjä (silokoneja jne), eläinperäisiä ainesosia tai synteettisiä säilöntäaineita vaan ainoastaan kylmäpuristettuja kasviöljyjä. Sisältää mm. revitaliinia ja on ihanan tuntuinen, kosteuttava ja nopeasti imeytyvä. Lisänä kuuriluontoisesti saman sarjan Bioteho-tehotippaa. Myydään tosin melko harvoissa paikoissa ja mm. kotikutsuilla.

Vierailija
14/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 30v. eikä ole silmäryppyjä tullut. Voi tosin johtua hyvistä geeneistä, ei ole ryppyjä äidilläkään.

Vierailija
15/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään oo koskaan käyttänyt meikinalustusvoidetta??????????? Korvaako kosteusvoide sen???? Olen 28 ja mulla on kans alkavia juonteita, näyttää ihan kuivuusrypyiltä...

Vierailija
16/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai Cellular Performance Eye Contour Cream. On sikakallista, mutta ah niin täyteläistä ja ihanaa. Mun atooppinen iho ei ole tänä talvena äksyillyt yhtään, kun olen käyttänyt Sensain ihonhoitotuotteita.

Vierailija
17/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tarkoitatko luomua? Vai luonnonkosmetiikkaa?

on biologinen kosmetiikkasarja eli ei sisällä mitään mineraaliöljyjä (silokoneja jne), eläinperäisiä ainesosia tai synteettisiä säilöntäaineita vaan ainoastaan kylmäpuristettuja kasviöljyjä. Sisältää mm. revitaliinia ja on ihanan tuntuinen, kosteuttava ja nopeasti imeytyvä. Lisänä kuuriluontoisesti saman sarjan Bioteho-tehotippaa. Myydään tosin melko harvoissa paikoissa ja mm. kotikutsuilla.

Vierailija
18/21 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai Cellular Performance Eye Contour Cream. On sikakallista, mutta ah niin täyteläistä ja ihanaa. Mun atooppinen iho ei ole tänä talvena äksyillyt yhtään, kun olen käyttänyt Sensain ihonhoitotuotteita.

Siis todella hyvä silmänympärysrasva josta myös kevyempi voide versio niille jolla iho ei niin kosteuköyhä.Kallista mutta pieni määrä riittää.Nyt näillä näkymin mulla vaihto edessä koska olen käyttänyt samaa jo kolmevuotta eikä tehota enää.Johtunee varmasti myös siitä että joudun geneettisesti tummien silmänaluksien kanssa taistelemaan ja pistämään paksuja peitevoiteita silmien alle ja näin kun ikääkin tulee niin aineiden oltava tehokkaampia.Itseni kannalta koen että on hyvä häivyttää silloin ryppyjä kun se vielä mahdollista ja kun ikää enemmän niin tosiasiahan että silloin rasvoilla enää vain pehmennetään tilannetta mutta ryppyjä ei saa kuin kirungin veitsellä pois.Näillä mennään ja ollaan tyytyväisiä rasvojen tuomiin apuihin.

Vierailija
19/21 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin (Reversalist) on + 30 ikäisille ja siinä on Activinol-teknologia, joka stimuloi ihon korjaavia prosesseja. Eli laittaa ihoa itse korjaamaan. Aivan ihana tuote ja mukana myös silmänalusia kirkastava seerumi korkissa. Nyt hinta vain 12,90 € ja normaalikin hinta vain 22,00 €.

Tai sitten (Ultimate) + 40 ikäisille / jos pitkälle edenneitä ikääntymisen merkkejä. Ihana voide sekä yöksi voiteen päälle laitettava eliksiiri korkista. Tehostaa yöllä voiteen vaikutusta. Tämän hinta vain 14,90 € norm. vain 25,00 €.

Vierailija
20/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis eläinperäisiä eikä synteettisiä aineita, ei myöskään mineraaliöljyjä jotka voivat tukkia ihoa. Osa noista kasviainesosista on luomua, mikä tietty on ko. tuotteiden kohdalla plussaa, mutta ei siis välttämättä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan