Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Please, auttakaa (kommentoikaa): 8-vuotiaalla vielä eroahdistus!

Vierailija
24.03.2010 |

Eli jokainen mun kauppaanlähtö yms. iso juttu, kun pitää niin moneen kertaan halailla hyvästiksi (tietty sen jälkeen, kun lapsi on ensin miljoonaan kertaan jankannut, 'onko sun ihan pakko mennä')

Samoin nukkuumaanmeno on aina yhtä pitkitystä, ja haluaisi melkein joka ilta tulla vanhempien sänkyyn nukkumaan.

Mistä tää voi johtua? Muita kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus uhkaillut jättäväsi hänet/eroavasi tms?

Onko ainut lapsi vai saako muuten vähemmän huomiota kuin sisaruksensa?

Vierailija
2/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaan vallankäyttöä? Miten pitkälle menet mukaan tuohon kuvioon?

Mitä tapahtuu jos et suostu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon ilmiön niillä tuttavapiirin lapsilla jotka on olleet 7v saakka äidin kanssa kotona ilman sen kummempia sosiaalisia kontakteja muihin

Vierailija
4/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 9-vuotiaani on tuollainen -ei nuku yksin, omassa huoneessa, ei haluaisi koskaan erota äidistä ja kaiken kaikkiaan kuormittaa tällä eroahdistuksellaan koko perhettä. Iso- ja pikkuveljet ovat ihan eri maata, ns. normaaleja. Kaikki on kasvatettu ns. samalla tavalla, kannustettu, ei ole hylätty, on harrastuksia, kavereita, älyä, ihana isi ja isovanhemmat jne. Älä siis kuuntele puheita sosiaalisesta heikkoudesta jne. Oppii kyllä! Rakasta, halaa ja kannusta!

Vierailija
5/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vaan hirveän eroahdistuksen ja olisin nukkunut vanhempien kanssa varmaan 15-vuotiaaksi. En osaa sanoa mistä johtui. En ollut arka tai epäsosiaalinen, enkä ole nykyäänkään (33v). Ainoa lapsi, en kotona hoidettu vaan hoitotädillä parin lapsen kanssa.

Ihan reipas musta tuli aikuisena :) mut kyllä mulla joku läheisriippuvuus on... Enkä edelleenkään nuku mielellään yksin.

Omat lapset on ihan erilaisia, ei ikinä ole nukkunut vanhempien välissä ja muutenkin viihtyvät keskenään paremmin kun mun kanssa. Ei niitä vois vähempää kiinnostaa mun kauppaan tai töihin lähtemiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä