Minulla on kyllä ihana mies! Olen aina onnellinen hänestä,
kun luen tätä palstaa ja kuuntelen muiden naisten kertomuksia miehistään...
Mieheni ei juokse harrastuksissa, vaan viihtyy kotona. Hän ei koskaan arvostele ulkonäköäni, vaan sanoo minua kauniiksi vaikka painan yli 100 kiloa.
Ei painosta laihduttamaan.
Ei ole juoppo, epäluotettava tai väkivaltainen.
Hän on fiksu ja osaa keskustella, komeakin jopa.
Kommentit (11)
kyllä, mikä on mielestäni ihan positiivinen asia:)
Kiva, että meitä tyytyväisiäkin löytyy.
Olisinpa tavannut tämän jo 10 vuotta ennen kuin tapasin. Tai ei sittenkään, silloin ei olisi riittävästi vertailukohtia. Nyt osaa todella arvostaa hyvää.
puolisostani. Olisinpa tavannut jo ainemmin. Nyt olen onnellinen ja nautin, että hänen kanssaan saan vanheta. Toivottavasti voin sanoa hänelle hymyillen 70 vuotiaana, sinun kanssasi minun on ollut hyvä olla :-)
Olet hirveä läski! Minä ainakin syön ja elän terveellisesti.En katsoisi yli 100kg muijaa,jonka kylkeen on maalattu graffiteja VR.n ratapihalla.t.Dragofix.
Mulla sama, mutta painan 10kg vähemmän. Tosin saatanhan mä olla 20cm lyhyempikin =)
Minulla on maailman ihanin ja hemmottelevin mies. Mieheni on sanonut, että minun ei olisi koskaan tarvinnut tehdä töitä, jos en olisi itse halunnut, koska hän on tienennut niin hyvin ja hänellä on rikkaat vanhemmat ja enää ei ole edes velkoja. Mieheni on sanonut, että minun ei ole koskaan tarvinnut tehdä lasta, vaan minä olen saanut olla hänen ainut prinsessa, jota hän on hemmotellut ja hellinyt. Olemme eläneen upean elämän itsellemme ja toisillemme. Mieheni on pitänyut minua kuin kukkaa kämmenellä. Mieheni on joutunut työn takia paljon matkustelemaan, olemaan ja asumaankin ulkomailla. Aina kun hän on yksin niillä työmatkoilla ulkomailla, hän on tuonut minulle sieltä ihania tuliaisia mm. vaatteita, koruja, laukkuja, kenkiä, hajuvesiä, meikkejä, ihonhoitotuotteita, alusasuja, yöasuja, pöytäliinoja, verhoja, koriste-esineitä jne. Joskus hän on ottanut minut mukaan näille työmatkoille ja antanut siellä rahaa, että olen saanut käydä shoppailemassa ja kauneushoidoissa. Joskus kun hän on yksin työmatkoilla, niin soittaa sieltä, että milloin tulee kotiin ja käskee minun varata ajan kampaajalle ja meikkiin ja sitten vie minut ravintolaa syömään, konserttiin, elokuviin tms. Rakastamme molemmat matkustamista. Mieheni on aina silloin tällöin ostanut minulle matkoja myös merkkipäivälahjoiksi. Olen saanut ostaa matkoilta alusvaatteista päällysvaatteisiin kaikki uudet vaatteet sekä laukut ja kengät. tai ostaa merkkipäivälahjoiksi kampauspöytää, prililipastoa, talon Thaimaasta jne. Olen rakastanut tällaista prinsessa elämääni.
Hyi helvetti.Eli,siis 125cm ja 125kg? Tulee mieleen joku Olavinlinnan vartija 1600 luvulla.t.Dragofix.
Ihana mies on mullakin, ja varmasti huomauttaisi jos alkaisin painaa jotain tuollaisia määriä. Ei haluta kumpikaan ylipainoista kumppania.
Kumpikin juoksee omissa harrastuksissaan ja välillä juopotellaan, yhdessä tai erikseen.
positiivista aviomiehestä. Minullakin on ihana mies, joskus tietty eripuraa tulee (hudan kitarisat metrin ulkona) mutta asiat sovitaan ja elämä jatkuu.