Kumpi olisit mieluummin - rehellisesti - anorektisen laiha vai pikkuisen pullea?
Mieluumin olisin anorektisen laiha, ei sille mitään voi, että laihojen päällä kaikki näyttää paremmalta..
t. Se pikkuisen pullea (169cm/66kg).
Kommentit (63)
haluan olla terve ja pikkuisen pullea voi olla kaunis, anoreettikko ei ole ikinä kaunis.
hah, mitä valehtelijoita vastannu, tottakai kaikki ois mieluummin laihoja :D
yritetään vaan puolustella omaa ylipainoa :D
sellaiset nahka luurangot näyttävät niin masentuneilta!!! Itsekin kyllä olen laihan mutta joku raja pitää olla!
vaatteeseen ja näyttää upealta...
Anorektisen laiha on yleensä sairas mieleltään ja homma voi mennä överiksi.
vaan että olisi hyvin laiha. Samoin voisi siis sanoa että pullea on ahmija. JOlloin on myös sairas mieleltään.
En haluaisi olla anorektisen laiha. Olisipa kiva joo, kun sydän voisi pettää milloin vaan ja henki lähteä. Ja aivot eivät toimisi normaalisti.
Eihän aloituksessa sanottu anoreksiasta mitään,
Anorektisen laiha on yleensä sairas mieleltään ja homma voi mennä överiksi.
vaan että olisi hyvin laiha. Samoin voisi siis sanoa että pullea on ahmija. JOlloin on myös sairas mieleltään.
mutta jos se tarkoittaa sitä että olisin silloin anorektikko (siis ihan sairas) niin sitten mieluummin pikkuisen pullea. Mutta jos tuohon laihuuteen ei sairautta liittyisi, olisi vaan superlaiha, niin sitten se kyllä mieluummin.
Jos puhutaan nimenomaan ANOREKTISEN laihasta eikä luonnostaan laihasta (joka olen nyt). Olen ollut nuorempana TODELLA laiha, enkä silloin pitänyt kropastani. Valokuvissa näytin luurangolta, vaikken ollut anorektinen. Toisaalta olen ollut raskauksien jälkeen pikkuisen pullea, ja silloin tunsin itseni seksikkäämmäksi kuin nyt (raskauskilojen katoaminen vei myös ison osan rinnoista...).
T. Liian pullea = plösö, tukeva, läski, ihrakasa, laardiperse, jenkkamaha, mobidic, mursu, sotanorsu, allikäsi, selluperä,pläski.
Ei teistä naisista kukaan halua olla läski. Koitatte vaan keksiä tekosyitä että saatte maata perseellänne ja syödä karkkia sohvalla. Säälittävää!
Tällä hetkellä olen BMI 23, ja tosiaan kokemusta on anorektisesta laihuudsta ja myös lievästä ylipainosta. Ennemmin lievä ylipaino kuin anorektinen paino (silloin mm. palelin jatkuvasti ja olin väsynyt).
jos ei se tarkoita sitä, että sairastaisi anoreksiaa.
Nuorena olinkin 168/46, ja tosi tyytyväinen painooni.
Nyt 168/74 :(
tietenkin "pikkuisen pullea". Anorektisen laiha on liian laiha, iho ja hiukset huonossa kunnossa, anorektikko on energiaton/ ylienerginen jne jne.
Olen nyt sopivan hoikka nelikymppinen kolmen äiti, tämä eletty elämä näkyy hyvällä tavalla mielestäni.
Niin se vaan on, että lihominen on huomattavasi helpompaa kuin laihtuminen. Mieluummin siis se keveämpi tie.
ja ei silloin iho ym huonossa kunnossa välttämättä ole, todellakaan! Katsokaa vaikka jotain malleja... Mutta, tottakai olisin siis mieluummin se laiha kuin vähän pullea. Laihana on vaan parempi fiilis ihan fyysisestikin kuin vähän pulleana, näin se vaan on (molemmat olen kokenut).
että ap:n kysymys on tietysti tarkoitushakuisesti ja aivan väärin asetettu. Sen tulisi kuulua:
Olisitko mielummin sairaalloisen laiha vai sairaalloisen lihava (obeesi)?
olen pullea/läski, kuin anorektisen laiha. Olen aina ollut sitä mieltä, että naisella pitää muotoja olla (ja tosiaan, kokemusta on molemmista. Nyt läskinä olen paljon onnellisempi, kuin silloin laiheliinina ikinä!)