Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei juma, viimeinen kerta kun tilaan Ellokselta

Vierailija
24.03.2010 |

yhtään mitään! Kaksi kertaa olen saanut väärän kokoisen laskosverhon, ja niiden takia olen ajanut lähimpään matkahuollon pisteeseen 20km per suunta jo useampaan otteeseen. Mihinkään ei ilmeisesti voi reklamoida. Asiakaspalvelupuhelut hoitaa joku virolainen firma, ja vastaus on tyyliin "joo ma ymmarran kyl et on hankala mut ei me voida mitaan, laheta se verho takas tanne niin me laiteta sulle uus tulema". Elloksen sivuilla on joku sp-osoite joka epäilemättä menee siihen samaan virolaiseen "asiakaspalveluun". Voi PRKL että veetuttaa nää postimyyntifirmat ja oma tyhmyyteni että niistä mitään tilaan!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haluat reklamoida? Jos haluat palauttaa tuotteen, niin palauta. Jos haluat vaihtaa tuotteen, niin vaihda.

Vai haluatko vaan, että joku kuuntelee kuinka raskasta sulla on ollut ajaa 20km autolla?

Vierailija
2/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm.. odotas, ehkä siksi, että ajan ensin palauttamaan väärän verhon matkahuoltoon (40km yhteensä). Sitten viikon päästä haen uuden paketin (40km) joka osoittautuu taas vääräksi, joten ajan takaisin palauttamaan (40km) ja sitten jos onnistaa, niin ehkä seuraavassa paketissa joka saapuu päivänä x ja noudetaan matkahuollosta (40km) on ne oikeat verhot eikä tarvitse palauttaa mitään. Eli 160km ajoa ilman omaa syytäni, Elloksen mokan vuoksi. Jos tässä ei ole aihetta reklamoida, niin missä sitten?

Ja siwa on tasan yhtä kaukana kuin se matkahuoltokin. Ehkä ihan kohtuullista olis olettaa että paketissa on oikea tuote, vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm.. odotas, ehkä siksi, että ajan ensin palauttamaan väärän verhon matkahuoltoon (40km yhteensä). Sitten viikon päästä haen uuden paketin (40km) joka osoittautuu taas vääräksi, joten ajan takaisin palauttamaan (40km) ja sitten jos onnistaa, niin ehkä seuraavassa paketissa joka saapuu päivänä x ja noudetaan matkahuollosta (40km) on ne oikeat verhot eikä tarvitse palauttaa mitään. Eli 160km ajoa ilman omaa syytäni, Elloksen mokan vuoksi. Jos tässä ei ole aihetta reklamoida, niin missä sitten?

Ja siwa on tasan yhtä kaukana kuin se matkahuoltokin. Ehkä ihan kohtuullista olis olettaa että paketissa on oikea tuote, vai kuinka?

Vierailija
4/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaan aina ajattele, että jollakulla on noin pitkä matka pakettia lähettämään.

Vierailija
5/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielimuuri, ei saa hoidettua yksinkertaisintakaan asiaa.

Vierailija
6/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain hyviä kokemuksia Ellokselta ja muista postimyyntifirmoista. Aina olen saanut sen tuotteen minkä olen tilannut. (oma vika jos olen tilannut väärää kokoa esim. vaatteissa)

Vierailija
7/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai mä nyt ihan tyhmä ole. Mutta that's not the point. Ilman elloksen mokaa ei olisi tarvinnut lähteä niin pitkälle asioita hoitelemaan. Asun pienessä taajamassa jossa on kauppa ja muut peruspalvelut. Noilla matkahuoltokeikoilla oon sitten käynyt isommissa kaupoissa. Ei helvetti että tästäkin nyt joku vääntää ongelman.

Hyvä on, olen tyhmä että tilasin elloksesta mitään. Olen jopa niin idiootti että asun kaukana matkahuollosta, kyllähän ellos-tilaajan pitäisi vähintään asua matkiksen tai siwan vieressä. Ja niin ääliö olen myös, että ketuttaa ajella 160km turhan takia. Nyt pitäisi vaan lammasmaisesti nöyrtyä ja ripustaa 100cm pitkä laskosverho ikkunaan, vaikka tilasin 120cm verhon. Huokaus.

Vierailija
8/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan fiksua jo noiden kilometrienkin takia tarkastaa se tuote siinä matkahuollossa, tai ainakin autossa. niin mä teen eikä mulla ole matkaa edes viittä kilsaa. en vaan viitti viedä niitä kotiin kierimään.

Eikä Ellos ole vastuussa sun matkoista, korkeintaan pakkausvirheistään jotka se korjaa lähettämällä uuden. Ei ole Elloksen vika että suomessa asutaan kaukana mukavuuksista.

Vierailija
9/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reklamoida yhtään minnekään.

Itse avaan paketin aina jo postissa/ matkahuollossa/ siwassa ja tarkistan tuotteet. Näin postissakin itseasiassa neuvotaan.

Oletko muuten aivan varma, että tuote on väärä? Jospa olet ymmärtänyt väärin/ käyttänyt väärää koodia/ katalogissa on painovirhe?

Vierailija
10/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne molemmilla kerroilla myönsivät virheensä asiakaspalvelussa. Eli koodit oli oikein. ap

Vierailija
11/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sain kasan verhoja ja pöytäliinan.

Eikä ollut vallan eka kerta.Itse en tilaa sieltä yhtään mitään enään.

Joka kerta soittanu asiakaspalveluun ja ne vaan pahottelee ja "tehdään tässä nyt uusi tilaus", joo, ei todellakaan tehdä.

Vierailija
12/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne molemmilla kerroilla myönsivät virheensä asiakaspalvelussa. Eli koodit oli oikein. ap

Totta helvetissä sua ottaa päähän, mutta odotitko, että me kaikki taas lammasmaisesti (sinun sanojasi lainaten) aletaan määkimään samaa virttä sun kanssa? Tee kirjallinen reklamaatio, minusta sulla on siihen oikeus sekä peruste (2x sama virhe), mutta ei ne todella siellä voi mitään sille, että sulla on pitkä matka paketin noutoon.

Vierailija
13/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ollut täysin väärä tuote

-kaks kertaa täysin väärä koko.

Juu ja koodit oli ihan oikein siinä paketin mukana tulleessa tuotelistassa.

En tilaa sieltä enää mitään.

Vierailija
14/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kauheasti enää shoppailen ellokselta, tuli väärää tavaraa ja vieläpä kahtena postituksena, peräkkäisinä päivinä! Meillä kans lähimpään pisteeseen (Siwa) 10 km/suunta, posti olisi 50 m päässä...

Vierailija
15/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatessani sivut kaatuilivat ja tein siis tilauksen monta kertaa, koska mitään tilausvahvistustakaan ei tullut, enkä saanut kertaakaan edes tehtyä tilaustani loppuun. No, paketteja tuli sitten puolenkymmentä ja siihen päälle ne jotka tulivat jälkitoimituksena. Myöskään luvattua alennusta ei oltu otettu huomioon, vaikka sen koodin kyllä laitoin.

Laitoin ylimääräiset tuotteet tietysti takaisin ja pyysin uutta laskua, jossa olisi alennus mukana. Vastaus: Emme voi toimittaa uutta laskua. Vähennä laskujesi loppusummasta palauttamasi tuotteet. Seuraava yhteydenotto alennuksesta,koska enhän minä voi niitä ale-hintoja kai itse laskea? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme...En ole vielä onnistunut saamaan puhelimitse yhteyttä. Pitää vaan yrittää uudelleen aina kun pystyy. Korko laskulle juoksee koko ajan. Saa nähdä pitääkö siitä ruveta tappelemaan seuraavaksi.

En ikinäkoskaan enää tilaa mitään ellokselta.

Miten sitä voikaan olla noin surkeaa asiakaspalvelua? Tilaan usein tavaraa jenkeistä, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Kerran paketti jäi tulliin lähettäjän mokan takia. Kyllä tuli vuolaasti anteeksipyyntöjä ja sain tuntuvan alennuksen tuotteista. Pikkaisen eri meininki.

Vierailija
16/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans lähin Siwa 15 km:n päässä, NAAPURIKUNNASSA, jossa en kyllä muuten asioi kuin ehkä kerran vuodessa. Mikseivät voi toimittaa postin kautta tai matkiksen? Ääliöfirma.

Vierailija
17/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä ei voi edes postista noutaa. täälläkin tarvii lähteä ajamaan 20km yhteen suuntaan. paikkaan jossa en muuten ikinä edes käy.

eikö niille saa palautetta ilman etä rekistörityy ja sille jos sinne soittaa niin niitä ei kiinnosta.

Vierailija
18/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meilläkin posti on ihan vieressä, ja matkahuolto/siwa on naapurikunnassa. Elloksen asiakaspalvelussa virolainen täti sanoi näin: "jos sa maksat 4.80 lisaa, sa saat se paketti kotiin kuljetus." Kohtuullistahan se olis ollu Elloksen maksaa se kuljetus, koska heidän mokastaan oli kyse.

Ja kirjallisen reklamaation tein sähköpostitse (kun en mistään etanapostiosoitetta löytänyt) sinne asiakaspalveluun. Vaan eivät ole siihen millään tavalla reagoineet. Aikaa siitä on kulunut 4 viikkoa.

En odota että jokainen määkii samaa valitusvirttä kanssani, mutta ei se nyt ihan mun omakaan vika ole, että Elloksen tilaukset tökkii.

Terv. äkäinen ap

Vierailija
19/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vertailun vuoksi, että Anttilan postimyynnissä kävi moka (väärä tuote tuli postiin, mistä raahasin sen kotiin huomatakseni että laatikossa oli väärä tuote) ja Anttila hoiti kulutta väärän tuotteen noudon (n. 5kg paketti) ja maksoi postin kotiinkuljetuksen oikealle paketille. Toki vähän rähisin, mutta suht mukisematta tarjoutuivat tähän ratkaisuun. Näin se kai pitää hoitaa.

Vierailija
20/46 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin puuvillaverhot ellokselta ja tulivat ihan ajallaan vaan jo alussa ihmettelin ett miksi 50cm leveät kun piti olla 100cm, no nehän oli koottavat eli oikein väkerrettävät kiinalaiset paskat. 2 muoviputkea yhdistetään jollain muoviputken pätkällä keskeltä ja nekin joitui vielä teippaamaan kun oli niin löysät, ylärimasta katkesi heti muovinen kiinnike vaikka olin helläkätinen!!! ostin rimat bauhauksista mutta eipä riittänyt! Ikkunaan kun ripustin ei vedettäessä laskostunut kauniisti vaan oli vähän miten sattuu. Jos lähemmin tarkastaa niin on ommeltu ihan vinoon saumat.

ja tää kaikki väkerrys tapahtui juuri äsken. Ottaa päähän, menee kyllä palautukseen ja sen opin että laskosverhoja ei kannata tilata vaan parasta on nähdä ne jo liikkeessä millainen mekanismi niissä on. Ei mitään mainintaa elloksen sivuilla että nämä koottavat eli kun yhdistää kaksi onnetonta rimaa niin jää keskeltä notkolle...tosi kaunista!

heh, helpotti kun sai paasata...huomenna soitan ellokselle ja olkoot vaan mikä virolainen asiakaspalvelu tahansa, sama se!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme