Lue keskustelun säännöt.
Muodinluojat ovat siis päättäneet, että minun pitäisi tänä keväänä käyttää...
Kommentit (5)
juuri sinun käyttämisesi tai käyttämättä jättämisesi. Aina löytyy riittävästi muita rahoittamaan miljoonaluokan bisnestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuosta muodista on liian vähän aikaa.
Omaan silmään se näyttää vain ja ainoastaan kauhealta.
Harmi, että tuli joku farkkupaita myytyä muinoin kirpparilla ;)
vm -76
Mulle sopi tosin hyvin akoinaan vaal.sin. denim ja tykkään siitä kovasti. Sopii vieläkin ja muutama asu jo hankittu. Kesällä valkoisen puuvillan ja pellavan kanssa upeen näköstä.
*istuu virttyneessä nanson yöpaidassa*