Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodinluojat ovat siis päättäneet, että minun pitäisi tänä keväänä käyttää...

Vierailija
23.03.2010 |

vaaleansinistä denimiä ja kasarivärejä. ei iske

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten käytä

*istuu virttyneessä nanson yöpaidassa*

Vierailija
2/5 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sinun käyttämisesi tai käyttämättä jättämisesi. Aina löytyy riittävästi muita rahoittamaan miljoonaluokan bisnestä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti olla: miljardiluokan.

Vierailija
4/5 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta muodista on liian vähän aikaa.

Omaan silmään se näyttää vain ja ainoastaan kauhealta.



Harmi, että tuli joku farkkupaita myytyä muinoin kirpparilla ;)



vm -76

Vierailija
5/5 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopi tosin hyvin akoinaan vaal.sin. denim ja tykkään siitä kovasti. Sopii vieläkin ja muutama asu jo hankittu. Kesällä valkoisen puuvillan ja pellavan kanssa upeen näköstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä