Lue keskustelun säännöt.
Ollaanko kylpylässä bikineissä vai uimapuvussa yleensä?
Kommentit (2)
Ei ole mitään väliä, pistä ne josta enemmän tykkäät. Minulla yleensä bikinit, en mene kylpylään varsinaisesti uimaan vaan oleskelemaan lapsen kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
uimarannalle, uimahalliin ja kylpylöihin laitetaan kokouimapuku.