Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka 80AA?

Vierailija
23.03.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt kaupasta vielä 80aa:n liivejä. 80a on useassa mallissa hiukan liian iso.

Nyt löysin yhden just sopivan mallin lindexistä.

On siis 80a. takaa ristiin menvät olkaimet.

Vierailija
2/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

repikää siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt kaupasta vielä 80aa:n liivejä. 80a on useassa mallissa hiukan liian iso. Nyt löysin yhden just sopivan mallin lindexistä. On siis 80a. takaa ristiin menvät olkaimet.

Vierailija
4/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmissä liiveissä on pienempi kuppiosa eli siis halkaisija on pienempi vaikka korkeudeltaan olisi sopiva. en tiiä ymmärsitkö mitä ajoin takaa?

osta pienemmät ja laita jatkopala

En ole löytänyt kaupasta vielä 80aa:n liivejä. 80a on useassa mallissa hiukan liian iso. Nyt löysin yhden just sopivan mallin lindexistä. On siis 80a. takaa ristiin menvät olkaimet.

Vierailija
5/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka imetän. Kaikki imetysliivit lähtee B kupista ylöspäin. Ihan kamalaa pitää jättiliivejä, liivinsuojuksetkaan ei pysy yhtään paikallansa. Sitten niitä tippuu mun perässä jokapaikkaan.

Vierailija
6/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vaikeaa on löytää oikean kokoisia, tuntuu että suurin osa liikkeistä myy pelkkää 75 kokoa, ja se on liian suuri.

Vierailija
7/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koko on 80a tai 80b liiveistä riippuen ja mielestäni minulla on tosi pienet rinnat, juuri ja juuri täyttävät oman käden, onko aa-kuppisilla rintakudosta ensinkään?

Vierailija
8/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelliselle kyselijälle tiedoksi, että tosi pienethän ne on. Ja eihän siinä muuten mitään, mutta kun sitä rasvakudosta löytyy kyllä muualta kehosta ihan riittävästi :(

Vierailija
9/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mahtuu juuri ja juuri käteen. Toinen pursuaa vähäsen yli. Kyllä nää hölskyykin ja kaikkea, mutta on litteät. Mut ei kuitenkaan roiku. En mä osaa selittää. Tuu kattoo :)

Vierailija
10/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään rinnoistani, vaikka ne onkin hyvin pienet niin ne on kiinteät imetyksen jälkeenkin. Olen muutenkin hoikka, joten pienet rinnat sopii vartalooni ja olen ihan tyytyväinen niihin. Mutta sopivia rintaliivejä on vaikea löytää.

Vierailija
11/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rintakudosta. Kaksi raskautta (ja imetystä), niin mulla on tyhjät pussi joista toinen vielä toista pienempi. Nännit on jäänyt pystyyn... Ihan kamalan näköiset rinnat ja topatut 70A rintsikat menee rumasti paidan alla, kun kupit on tyhjät. Vaattet ei istu.

Tekisi mieli laittaa silikonit (ihan A tai B riittää), mutta pelottaa leikkaus.

onko aa-kuppisilla rintakudosta ensinkään?

Vierailija
12/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ käytätte rintaliivejä? Tiety jos haluaa joskus hemmotella miestä, niin mikä ettei, mut eihän niitä koko ajan tarvii pitää, jos ei tissit hölsky. Ite olisin ihan onneni kukkuloilla, jos ei liivejä tarttis pitää.

T. Isotissinen

Vierailija
13/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin rintakudosta on edelleen vähän, mutta tissi siis mahtuu just käteen. paino 59kg, 164cm

Vierailija
14/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tyhjää, pienen pientä pussia, joista toinen vielä toistakin painuneempi. Siis aivan kauhistukset. Itku meinaa tulla, kun ne peilistä näkee ja uimahalliin en kehtaa mennä. Mies ei ole "uusia" tissejä nähnytkään. Musta paidat kyllä näyttää ihan hyviltä, kun on topatut 75 A-liivit. Ostan hyvälaatuisia rintsikoita. Se on pieni lohtu.

Ikävintä on ehkä se, että mulla oli ennen suuri osa seksissä rintojen hyväily. Enää ei ole rintoja, joita hyväillä:( Yritän kuitenkin iloita siitä, että sain imettää kumpaakin lasta yli kaksi vuotta.

Vierailija
15/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävästi läpi. Itse haluaisin kuitenkin näyttää naisellisemmalta.

Miksi IHMEESSÄ käytätte rintaliivejä? Tiety jos haluaa joskus hemmotella miestä, niin mikä ettei, mut eihän niitä koko ajan tarvii pitää, jos ei tissit hölsky. Ite olisin ihan onneni kukkuloilla, jos ei liivejä tarttis pitää. T. Isotissinen

Vierailija
16/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää, jos ei rintsikoita. Kyllä ne nännit sieltä nöpöttää eli tulos on siis lauta ja kaksi nänniä nöpöttämässä paidan alla. Todella nolo näky. Kun käytän tukevia topattuja rintsikoita, niin näyttää hämäävästi, että minulla olisi about b-kupin pystyt rinnat.

Vierailija
17/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tissittömät naiset on tosi tyylikkäitä. Itseäni harmittaa kun on tuollaset plösöt, joita ei edes viitsi esitellä, kun on arpia täynnä. Olisin niin onnellinen, jos tissit olisivat olemattomat ja voisin pitää vaikka mitä vaateihanuuksia!

T. 14

Vierailija
18/18 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi isojen ja tosi pienten tissien välillä, niin valitsisin ne pienet. Mutta esteettistä puolta enemmän mua haittaa juuri tuo seksi. Rinnat ovat usein herkkä alue seksuaalisesti ja tyhjät pussit tuskin kiihottaa juuri miestä enkä itsekään nauti enää niiden koskettelusta. Paras olisi kiinteä b-kuppi. Niiden kanssa voi olla hyvin ilman rintsikoita, mutta ovat kuitenkin kunnon rinnat. tai mulle kelpaisi vaikka a-kuppi, kunhan olisi edes minimaalinen täyte, mutta kun nyt tosiaan vain sellaiset tyhjät pussit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä