Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä kun silmien sisänurkista tulee keltaista mömmöä`?

Vierailija
01.04.2010 |

Olen pyyhkinyt nenäliinalla mutta sitä tulee aina vaan lisää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kyynelkanavassa on nyt joku juttu, lemmikkieläimen karva tms. jota sun elimistö yrittää saada ulos. Tuleeko sitä keltaista nestettä ja kyynelnestettä aina sykäyksittäin? Koeta pumpata sun silmän sisänurkkaa niin että kyynelnestettä tulis vähän reilummin, nopeuttaa sit paranemista. Mulla ollut jokusen kerran, paranee itsestään noin vuorokaudessa. Jos sulla on silmätippoja niin käytä niitä. Jos koko silmä ärtyy ja turpoaa niin lääkäriin, jos sitä keltasta mähnää vaan tulee niin ei huolta.

Vierailija
2/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä lääkäriin ja hakea resepti silmätippoja silmätulehdusta varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja jos pystyt niin itke, se on kaikkein tehokkainta. Kunnon itku puhdistaa noi kyynelkanavat hyvin. Nyyhkyleffat kehiin!;)

Vierailija
4/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä itketä mutta kyllä mä jotain keksin, ainakin naurusta voisin itkeä kun luen jotain ketjuja täällä :D

Sitä mömmöä tulee sykäyksittäin, ensin puhdistan sen, sitten hetken päästä tunnen taas että sitä tuli. Ällöttävää!

Vierailija
5/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se ällöttävää ja julkisilla paikoilla vähän noloakin, mut onneksi se on ainakin mulla parantunut nopeasti - rähmän tulo on loppunut heti siihen kun kyynelkanavasta on tullut toi tukos pois- mun kohdalla syynä on aina ollut koirankarva.

Sulla vaan on harmillisesti yö edessä, toi silmä voi aamulla tuntua kurjalta jo pelkästään siksi että rähmä ei huuhdoudu yön aikana pois. Älä pelästy jos aamulla et saa silmiä auki, siitä vaan rauhallisesti lioettelet sitä rähmää pois ja katselet sitten miltä näyttää.

Tsemppiä, koeta jaksaa. :)

Kolmonen

Vierailija
6/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo paljon rennompi olo. Mä luulin että olisi joku pahempi juttu :) Apua, millainenhan monsteri olen aamulla :D

Vierailija
7/7 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meet sitten heti lääkäriin jos ei yhtään ole parempi olo. Hyvää yötä ja parempaa huomenta. :) Kolmonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi