Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä sinusta sopusuhtainen 12v tyttö?

Vierailija
23.03.2010 |

pituus 166.3

paino 59.3

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 12-vuotias tyttö 154 cm ja 55kg sopusuhtainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v:n ei kuulu olla ihra.

Vierailija
24/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä niitä idiootteja jotka tosissaan väittävät että kaikkien ihmisten luusto on identtinen?

oma luustoni painaa 4.2 kg. Olen urheileva mies.

Oletko sinä niitä idiootteja, jotka selittävät läskiyttään "luuston painolla" ?

Vierailija
25/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä niitä idiootteja jotka tosissaan väittävät että kaikkien ihmisten luusto on identtinen?

höpö höpö ( mies kommentoi ) oma luustoni painaa 4.2 kg. Olen urheileva mies.

Kuten joku tuolla jo aiemmin selittikin, luut sinänsä eivät paina mitään, mutta rakenteeltaan rotevampi voi painaa ihannemitoissaan kymmenen kiloa enemmän kuin siro.

Eri ruumiinrakenteiset ihmiset kantavat painoa eri tavoin. Rotevampi on ns. mallin mitoissa luuranko, malli taas näyttää pullukalta, jos painaa samanverran kuin hoikka roteva.

Vierailija
26/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän helmikuussa 12v täyttävä tyttö on nyt 158cm ja 42kg.

Pituutta tulee luultavasti lähiaikoina reilusti lisää, kun tyttö on aina ollut pitkö ja ollaan kaikki pitkiä ja tytöllä alkaa pikkuhiljaa näkyä alkavia murrosiän merkkejä.

Vuosi-pari sitten tytön painosta kommentoitiin tutkimuksessa ja kouluterkalla, painoa oli 40kg ja pituutta n. 150cm. Oli liikaa painoa. Mitään ei ole muutettu, mutta silti suhde on muuttunut paremmaksi.

10v tyttö meillä onkin sitten liiankin laiha, 150cm/31kg ja samat sapuskat ja lähes samat määrätkin kuin vanhemmalla.

Vierailija
27/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma luustoni painaa 4.2 kg. Olen urheileva mies.

vaikuttaa ihmisen painoon! Ei mitkään painavat luut, vaan aika yksinkertaisesti tuossa jo joku yritti vääntää rautalangasta, että samalla lailla kuin pitkä painaa enemmän kuin lyhyt, skrode painaa enemmän kuin siro.

Mulla on kolme poikaa, joista kaksi on ihan tavallisia, ja yksi todella siro. Se sirous näkyy jo ihan siinä, että kaikissa paidoissa on se ongelma, että kun hihat alkaa olla sopivan mittaiset, on helma jo lyhyt. Kas kun hartiaväli on niin pieni. Ja vaikka kaikki pojat on hoikkia, on silti samassa pituudessa tähän siroon verrattuna tähän mennessä aina ollut parin kilon painoero.

Mutta otetaan vielä rautalankaa: ota kaksi vaikkapa eri paksuista putkea, ja levitä niiden päälle kerros muovailuvahaa. Vaikka se kerros olisi molempien putkien päällä saman paksuinen, menee sitä massaa kuitenkin enemmän sen paksumman putken päälle. Samalla lailla vaikka leveäharteisella on enemmän massaa kuin pullonkaulaharteisella, ihan vaan siksi, että sitä raamia, minkä päällä se massa on, on enemmän.

Vieläkö haluat tehdä itsestäsi tyhmemmän?

Vierailija
28/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 166 pitkälle noin 56 kg voisi olla hyvä. Tosin kun kyse on kasvavasta lapsesta, niin todennäköisesti tulee saamaan vielä 10-15 kg lisää painoa ja silloin sitä on jo liikaa...

Vierailija
29/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 166 pitkälle noin 56 kg voisi olla hyvä. Tosin kun kyse on kasvavasta lapsesta, niin todennäköisesti tulee saamaan vielä 10-15 kg lisää painoa ja silloin sitä on jo liikaa...

Henkilökohtaisesti en tunne kuin muutaman ihmisen, joka olisi lihonut dramaattisesti kasvuiässä. Kaikki muu tovat kasvaneet tasaisesti.

Jos tyttö ei silmämääräisesti näytä pyöreältä, kaikki on ihan ok. On hölmö ajatus, että lapsen pitäisi olla laiha, koska se lihoo sitten kuitenkin myöhemmin.

Vierailija
30/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mitat suunnilleen, kun olen vanhemmmite painunut kasaan ja painoa tullut. olen keski-ikäinen. onneksi en ihan noin paljon paina vielä.

Oma tyttölapsi on 140cm ja 30 kg. vuotta nuorempi. kasvaa varmaankin vielä yläkoulussa sitten pituutta, kun taas tuo aloittajan tyttö ei. joten kai hänen kokonsa ihan ok on.

Vierailija
31/68 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotias lapsi ja aikuisen synnyttäneen naisen kokoinen?????! Surullista mihin tää kehitys on menossa.Ainakin 10 kiloa pois niin ois sopiva pikkulapsen paino.Ja sitähän 12 vuotias on ,pikkulapsi.

Vierailija
32/68 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotias lapsi ja aikuisen synnyttäneen naisen kokoinen?????! Surullista mihin tää kehitys on menossa.Ainakin 10 kiloa pois niin ois sopiva pikkulapsen paino.Ja sitähän 12 vuotias on ,pikkulapsi.

Olin itse 12-vuotiaana 80-luvulla miltei saman pituinen kuin nyt, eli 176 cm. Oliko pari senttiä uupunut tuosta. Minulta puutui pajunvitsavaihe kokonaan, eli painoakin oli varmasti yli 50 kiloa. Mitäs kamalaa tässä oli? Minkä minä sille voin, että vanhempani olivat pitkiä ja aikoinaan myös aikaisin kehittyneitä ja sain tise riittävästi ravitsevaa ruokaa?

Vierailija
33/68 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 49kg.

Vierailija
34/68 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 166.3

paino 59.3

olen kohta 13v tyttö ja painan noin 57-60kg ja pituudeltani olen 170cm olenko sopusuhtainen??

Vierailija
35/68 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkasti muista, mutta suunnilleen saman kokoinen olin itse tuossa iässä.

Ei kaikki muuten liho iän myötä mitenkään dramaattisesti. Olin luokkani kookkaimpia kuudennella, mutta kummasti ne silloiset kukkakepit ovat painossa menneet jo kauan sitten minun ohi.

Itse olen edelleen mielestäni normaalipainoinen, massa on reisissä ja takamuksissa, yläosassa paistaa kylkiluut eikä maha pömpötä. Pituutta siis nyt 35-v:nä 167 cm ja painoa n. 65 kg.

Vierailija
36/68 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki lapsen painoindeksilaskuriin -- sen mukaan tyttö on ylipainoinen. Valitettavasti.

http://apps.nccd.cdc.gov/dnpabmi/Calculator.aspx?CalculatorType=Metric

Vierailija
37/68 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ihan selvästi pullukka.

Vierailija
39/68 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen. Kaikkien ei tarvitse olla anorektikkoja

Vierailija
40/68 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittavat että myös sitä lihaa on luiden ympärillä enemmän kuin kapeaharteisella! Jos hartiamitta on 10 cm enemmän niin se tarkoittaa että tältä 10 cm matkalta tulee enemmän painoa.

Aivan sama juttu kuin pituus, pidemmällä ihmisellä on enemmän painoa kuin lyhyemmällä, samoin leveämällä on enemmän kuin kapealla!

Jos on leveä luusto, leveät hartiat yms. niin ruumiinrakenne on sellainen että normaalipainoisena painaa enemmän kuin samanpituinen siro ihminen.

Katsopa joskus huvin vuoksi ihmisten polvia. Toisilla on paljon isommat kuin toisilla siis nimenomaan se polven luusto. Kun luusto on iso niin pelkästään jo polven ympärimitta on suurempi ja tästä tulee lisäpainoa kun nahkaa ym. lihasta on enemmän.

painoon se ei vaikuta.