Te, joilla on kaikki lapset samaa sukupuolta!
Minkälaisia tunteita heräsi, kun sait tietää odottavasi TAAS tyttöä tai TAAS poikaa...?
Kommentit (10)
ja toivotaan salaa vähän tyttöä. Mutta poikakaan ei rehellisesti olisi yhtään pettymys, korkeintaan hienoinen järkytys... ;)
Ja siis kaksi tyttöä meillä asuu nyt.
ja meillä ensisijaisesti yritetiin lasta, sukupuolella ei ole väliä.
ja kolmatta yritetään. Salaa toivon poikaa. Esikoisen ollessa poika, olin hiukan pettynyt. Toisesta toivoin poikaa. Mies taas toivoo tyttöä.. Nyt olen vaan niin onnellinen ihanista pojistani :)
ja voin kyllä rehellisesti sanoa, etten ollut pettynyt saatuani kolmannen tytön. Ennen raskautta arvelin toivovani herkästi poikaa, mutta raskauden aikana huomasin, ettei vauvan sukupuolella ollutkaan mitään väliä.
Ajattelin kyllä asiaa aina välillä vauvaa odottaessani ja löysin myös jonkinlaisia perusteita toivoa poikaa tai tyttöä. Lopulta en kuitenkaan toivonut kumpakaan, mutta täytyy sanoa että jollain jännällä tavalla koin, että perheeseemme "kuuluu" tulla vielä tyttö. En osaa tätä tarkemmin selittää ja tietenkin poika olisi ollut yhtä tervetullut ja rakas.
ajattelin että ihanaa, poika sai veljen. Ovat nyt kouluikäisinä erottamattomat. En voisi olla onnellisempi.
Mitä kaveripiiriä katsoo, niin aikuisina toisilleen läheisimmät sisarukset on yleensä samaa sukupuolta. Ei aina, mutta omassa tuttavapiirissä menee useimmiten näin.
olin ensisijaisesti onnellinen terveistä rakenteista ja toissijaisesti hiukan pettynyt, ettei mies saa (ehkä salaa kaipaamaansa) poikaa (eka siis tyttö). Kolmatta lasta odotimme jo sillä asenteella naureskellen, että pitäähän se kolmaskin tyttö saada, ja tyttö sieltä sitten tuli.
Mies aina väittää, ettei pojalla ole niin väliä ja kyllähän tuo tyttöjään näyttää kovasti rakastavan. Olisikohan jotain sattumaa kuitenkin siinä, että tämä meidän kakkonen on erittäi poikamainen (rämäpäinen, vilkas) ja kiinnostunut poikamaisista harrastuksista. Pelaa futista nyt kolmatta vuotta ja on aivan älyttömän kilpailunhaluinen.
että ihanne on kaksi lasta tyttö ja poika. Ja säälin muita. Nyt odotan kolmatta ja ihan sama vaikka olisi samaa sarjaa kuin edelliset. Ensimmäisen tytön jälkeen toivoin ehdottomasti toisenkin. Nyt on ihan sama.
raskauden aikana.
Kaikki lapseni ovat tyttöjä, ja olen tuntenut puhdasta iloa kun se on selvinnyt. Olisi ihan outoa olla pojan äiti.
Mutta jos olisin pojan saanut, olisin varmasti rakastanut häntä siinä missä tyttöäkin. En vain ole tuntenut pettymystä lasteni sukupuolesta.
Nyt olen kuitenkin ihan tyytyväinen enkä vaihtaisi :) Meillä siis 3 tyttöä. Jos neljäs tulee niin saa ihan rehellisesti olla kumpaa vaan, mies tosin toivoisi poikaa.