vo *¤%& näitä lasten pahoinpitely tuomioita! Taas!
Vuosi ehdollista kun polttanut tupakalla 3- ja 10-vuotiaita lapsiaan. Ei korvausvaatimuksia. Voimatonta raivoa!!! Kele!!
Siis jos minä poltan savukkeeella omia lapsiani tai sidon ne kiinni kylppärin lattiaan, mua ei rangaistaisi käytännössä mitenkään! Entä jos teen saman vaikka työkaverille? Tai vielä kauheampaa, teen lommon jonkun autoon.
Kommentit (6)
erityisen hvyäksyttävää tuntuu olevan maahanmuuttajamiesten suomalaisiin naisiin kohdstama väkivalta ja kaikenlainen vaino.
vallalla vahvemman laki ja arvostetaan maallista yli ihmisen. Tuo on niin totta, että kolhipa autoa tai muuta omaisuutta....
jotkut katsovat asiakseen toitottaa, että luonto/jumala kyllä tietää, kenelle ne lapset voi antaa.
:-(((
lähes lynkattiin kun meni lausumaan pari totuutta Suomesta ja suomalaisista Tanskan tv:ssä. Minusta hän oli ihan oikeassa.
että suomalaisuuteen on syvään juurtunut tietty väkivallan kulttuuri. Pahoinpitely- ja raiskaustuomiot ovat naurettavan lieviä moniin muihin länsimaihin verrattuna. Yhteiskunta ikään kuin hiljaa hyväksyy väkivallan.
Joku minua viisaampi voisi sitten analysoida mistä historian tapahtumista ym. tämä johtuu.