Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut mammat eivät ymmärrä milloin heille vihjaillaan.

Vierailija
23.03.2010 |

Ja vittuillaan. Matkustin lastenrattaiden kanssa linja-autossa ja autoon nousi toinenkin mamma rattaineen ja tämä vajukkimamma junttasi tietenkin itsensä rattaiden väliin, jossa koko matkan ajan heilui ja huojui uhkaavasti, eikä edes pitänyt kunnolla kiinni kun näpytteli kännykkäänsä.

Luulisi tervejärkisen ihmisen osaavan rivienvälistä lukea, mutta tämä vajukki ei tajunnut mennä pois kärryjen välistä, vaikka minä juttelin vauvalleni, että tuleekohan sinusta kohta pannukakku kun täti kaatuu päällesi ja käännänpä sinut toisinpäin niin et aivan kokonaan alle jää kun täti kaatuu.

Ei eukko tajunnut, pysyi vaan tiukasti kuin herpes nenässä siinä kärryjen välissä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa sille tädille, että anteeksi, voisitko siirtyä lapseni turvallisuuden vuoksi?

Jotkut mammat eivät vaan saa suutaan auki, vaan joutuvat ilmaisemaan kaiken vittuilemalla ja vihjailemalla.

Vierailija
2/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät viitsi turvavyötä käyttää takapenkillä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikea paikka on olla siinä vaunujen/rattaiden vieressä.

Missä itse olit?

Vierailija
4/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisille vittuilla. Se toinen mamma oli sentään hyväkäytöksinen eikä vittuillut takaisin.

Vierailija
5/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en takuulla siirtyisi minnekään. Rojahtaisin ihan tarkoituksella lapsesi päälle. Opettele itse käyttäytymään.

Vierailija
6/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko tumpeloi risteyksessä. satuttiin menemään samalle huoltsikalle. kassajonossa kysyin eikö äijä osaa lukea. ukko kysymysmerkkinä. piti selkokielellä kertoa mitä liikennemerkissä luki ja mitä se tarkoittaa. myös ympärilläolevat kuuntelivat tarkkana, että valistus meni kerralla useammille. näin se maailma paranee.

Vierailija
7/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et usko mikä ämmä täällä bussissa on lapsensa kanssa..." tarkoittaen siis sinua.

Vierailija
8/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut mulle inkuttamaan että "en mä aio kaatua", kuten eräs, jolla asiasta suoraan sanoin.

Ja jos se ämmä olis läsähtänyt mun lapsen päälle, olisin repinyt sen akan hiuksista ylös ja paiskannut päin bussin keskiovia.

Ja poliisille olisin väkivaltaista käytöstäni perustellut, sillä että oli pakko toimia nopeasti ettei mun lapsi tukehdu läskimamman alle.

Vierailija
9/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille itse ainakin nauraa hykertelen mielessäni ja oikein kuvittelen miten sillä toisella alkaa kiehumaan yli :D Saatanpa vielä heittää oikein kauniin hymyn siihen päälle xD No joskus kyllä räjähdän nauruunkin.

On se kyllä kumma kun pitää lapsen kautta puhua ;)

Vierailija
10/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en luovu omasta autostani. En voisi matkustaa bussilla, kun siellä on tuollainen meno.

Vierailija
11/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin et se olis vaja/a päästään?

Vierailija
12/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Xx ahdistuu täydessä ruuhkabussissa ja ihmettelee vieressä lapselleen lässyttävää piiloagressiivista lähiömammaa... Tais olla viimeinen kerta kun matkustan bussilla!"

ja kaverit lisäilee "tykkään"-kommentteja minkä ehtii...

Vierailija
13/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisinkin sanonut. Ja jos joku mun lapseni päälle kaatuu ja lyö päänsä tosi pahasti lattiaan, bussin takaosan portaaseen, yms., niin se saa vielä selkärankavaurionkin samalla kun mä repäisen sen hiuksista ylös kaikkella raivollani lapseni päältä ja nakkaan tosi lujaa päin bussin keskiovia.

Vierailija
14/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja lapseni rattaat mahtuvat aina kyytiin. Mutta nyt mä lähden sinne perhekerhoon hieromaan herpesperääni lasten pottaan. Moi

Vierailija
15/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisinkin sanonut. Ja jos joku mun lapseni päälle kaatuu ja lyö päänsä tosi pahasti lattiaan, bussin takaosan portaaseen, yms., niin se saa vielä selkärankavaurionkin samalla kun mä repäisen sen hiuksista ylös kaikkella raivollani lapseni päältä ja nakkaan tosi lujaa päin bussin keskiovia.

Luuletko tosiaan ettet itse saisi osumaa :)

Vierailija
16/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti oli siis tiivistettynä:

1. Jotkut eivät tajua/tunnista epäsuoraa vihjailua

2. Suorakaan puhe ei sen puoleen auttaisi mitään (ap:n mielipide, ei kokeiltu)

3. Ap:lla on todella voimakkaita aggressioita ja lyömisfantasioita.

Jep jep! Hyvää päivänjatkoa tällekin ihanalle äidille ja muille herttaisille mammoille!

Vierailija
17/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mamma muuten kamalan läski voinut olla, kun mahtui siihen kaposeen väliin! Sekö sinua vituttaakin, itse et mahdu?? =DD

Vierailija
18/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivis-aggressiiviselle jupinalle. Sen sijaan olisin saattanut siirtyä, jos olisit asiallisesti pyytänyt.

Vierailija
19/19 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinimammoista. Ainakin henkisesti.

Minkä ikäinen olet? "Eivät ymmärrä vihjailua"? Elät itse jossain kaikkivoipaisuuskuvitelmissasi vielä, toisin sanoen olet lapsen tasolla, jos oletat, että muut osaavat lukea ajatuksesi!

Ja se vajukkihan tässä tapauksessa oli...?