Onko noi ME&I (meandi) vaatteet oikeasti laadukkaita?
Olen menossa kutsuille ja yritän tässä päättää, että ostanko jotain vai en. Hinnat on todella-todella kalliit kotihoidontukilaiselle. Pyrin ostamaan vaatteet aina alesta ja kirppareilta ja sellaisia joissa jo lähtöhinta on edullinen ja siitä sitten reipas alennus vielä. Eli noi on sitä hintaluokkaa että yhden ME&I paidan hinnalla saisin mun budjetin vaatteita vähintään 5 kpl. Mutta jos ovat oikeasti hyviä niin voisin jonkun ostaa esikoiselle jolloin se kiertäisi sitten muutkin lapsemme läpi ;)
Kommentit (13)
että ei kiitos. Kun pääset paikan päälle ja pitelet niitä, niin aika räteiltä ne tuntui. En tod. ostanut mitään. Mutta ota ja testaa, siinähän et menetä ku ehkä jotai kolmisenkymppiä collegehousuista tms... !!!!!!!!!!
saumat kiertyy, värit haalistuu huomattavasti ja kangas ohenee ja kuluu pesuissa. Pahinta on haalistuminen jonka seurauksena kaikki näyttää vuosikausia vanhoilta jo muutaman pesun jälkeen :(
eli ei tod. jää pikkusisaruksille!!
saumat kiertyy, värit haalistuu huomattavasti ja kangas ohenee ja kuluu pesuissa. Pahinta on haalistuminen jonka seurauksena kaikki näyttää vuosikausia vanhoilta jo muutaman pesun jälkeen :( eli ei tod. jää pikkusisaruksille!!
toi värien haalistuminen. Satsasin kaverin kotikutsuilla satasen eestä noihin vaatteisiin, eikä tarvi enää ostaa. Myös reikiintyy helposti. Jotkut materiaalit on kuitenkin lepposia käytössä. Ostan mieluummin vaikka henkkamaukkaa. Hinta/laatu ei vastaa toisiaan.
Meillä on värit pitänyt hyvin ja lasten lempivaatteita ovat. Yhden bodyn olen lähettänyt takaisin, kun siitä kaula-aukko venähti heti. Muutamassa vaatteessa on pieni reikä,mutta en tiedä mistä ne on tulleet. Froteiset housut on siitä kivat, että menee tytöille ja pojille samat.
Varsinkaan ruskeat.
Velour-vaatteet on hyvässä iskussa lukuisista pesuista huolimatta.
sanois varsinaisesti hyväks hinta-laatusuhteeltaan,mutta oon tykänny niiden velour-housuista. Kysy jos niillä on alessa jotain viime kauden juttuja.
Oisko meille kymmenisen me&i-vaatetta eksynyt, ja ihan hyviä ovat. Mutta niin on moni muukin laadukkaampi merkki, joita voi löytää alesta. Me&i-vaatteita on aika vähän alessa ja ale ei hirveän iso.
Mieluummin neljän lapsen äitinä maksan paidasta 20e ja pidän sitä useammalla lapsella kuin ostan jokaiselle 5 euron paidan ja laitan sitten räteiksi...
Henk.koht. en pidä suurimmasta osasta malliston vaatteista, mutta sehän on makuasia.
mutta nyt kun mammat on saatu koukutettua niin tekevät paskempaa laatua? Ihan vaan itsekseni pohdiskelen.
Saumat kiertää, haalistuu ja velour menee nopeasti kovaksi, vaikka pesty samoissa koneellisissa eri merkkisten velour-vaatteiden kanssa, jotka ovat edelleen ihan kunnossa.
Meillä on useampi paita, tunika ja mekko, eikä yhdessäkään kierrä saumat. Samoin ruskea kissapaita on värinsä pitänyt, vaikka sitä itse pelkäsinkin.
Tämän myyjä sanoi jo kutsuilla. Jos ruskea vaate on haalistunut merkittävästi, niin on voinut reklamoida. Jos vaate on läpivärjätty (eli samanvärinen nurjalta puolelta), värit on kestänyt tosi hyvin! Printit on ihan huippuja, ei mene koppuraksi, lähde irti tai halkeile monenkaan pesun jälkeen. Saumat ei todellakaan kierrä (tästäkin uskoisin, että voi reklamoida jos näin käy...). Meillä päin on ainakin ihan huippu myyjä, jolle kehtaa sanoa jos joku vaate ei vastaa odotuksia! Ne painetut ruskeat, punaiset ja ehkä myös turkoosit on ainoita vaatteita joita en ehkä itse enää ostaisi...
Jos pidät esim yhdellä lapsella ja sitten pieneksi käytyään myyt esim huutiksessa, saatat saada jopa enemmän kuin itse aikoinaan maksoit vaatteesta.
3 vuoden kokemusta noista. Froteiset ja samettiset (velour) kuin uusia edelleen, käytetty jo kahdella tytöllä. Trikoiset ei niin laadukkaita, ainakin punaisesta haalistui väri.