Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva adoptoitavaksi, miten toimia käytännössä?

Vierailija
22.03.2010 |

Minä olen raskaana ja olen vakavasti harkinnut antavani vauvani adoptioon. Tietäiskö täällä joku miten minun tulis toimia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhön ne siellä osaa sua ohjata.

Vierailija
2/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvovat sieltä eteenpäin. Tai sitten otat yhteyttä Pelastakaa lapset ry:n. Voit myös katsoa jo nyt Pelan sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat sosiaaliviranomaisen yhteystiedot ja pyytävät tietysti perusteita että miksi. Ja haluatko antaa lapsen pysyvästi adoptioon vai sijaislapseksi.

Vierailija
4/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitettava ratkaisu, jos siihen pystyy.

Vierailija
5/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihminen näin päättää?????Oletpa utelias.

Vierailija
6/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitettava ratkaisu, jos siihen pystyy.

Vierailija
7/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä neuvovat!

Vierailija
8/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka utelit syytä, niin en tullut tänne miettimään annanko vauvan adoptioon vai en. Sen verran voin todeta, että raskaus oli/on toivottu ja haluttu, mutta muista syistä adoptio on luultavasti ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
9/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista 10:ltä olettaa heti syyn olevan jotain tuollaista..

Ei aina kaikkien tilanne voi olla linnunlaulua ja päivänpaistetta, eiköhän anneta jokaisen tehdä omat valintansa rauhassa!

Vierailija
10/36 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina kaikkien tilanne voi olla linnunlaulua ja päivänpaistetta, eiköhän anneta jokaisen tehdä omat valintansa rauhassa!

Vierailija
11/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harva siihen oikeasti kykenee

Vierailija
12/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika rankkaa kannustaa adoptiota harkitsevaa ennemmin aborttiin. Ja voihan ap:n raskaus olla jo niin pitkällä, että abortti ei olisi edes enää mahdollinen.

Vierailija
13/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän erittäin hyvin, että adoptio on vaikea päätös ja luulen, että vauvasta on myös vaikea luopua, mutta tämä on minun tapauksessani ennen kaikkea vauvan paras. Syytä en kerro, vaikka moni sen näyttäiskin haluavan tietää.

ap

Vierailija
14/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt vaikean raktaisun joka on varmasti lapsesi hyväksi. Et ansaitse kenenkään haukkuja ja tilanteen kaivelua täällä. Jos sinulla on mukava neuvola niin voit varmasti pyytää heiltä neuvoja mihin tahoon ottaa yhteyttä. Ehkä voit pyytää myös neuvoja Pelastakaa Lapset ry;ltä joka käsittääkseni välittää myös suomalaisia adoptioita.

Vierailija
15/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aikuinen, vauvana adoptoitu suomalainen.

Aloittaja ota yhteyttä sosiaalitoimistoon, he neuvovat sinua ja saat tarvittavan tuen.

Adoptio on varmasti vaikea päätös ja mukana elämässä aina.

Minä kysyn usein: Kumpi rakastaa lastaan enemmän, se, joka tekee abortin vai se, joka antaa lapsensa adoptioon.

Kiitos synnyttäjälleni, että antoi minulle elämän ja lapsen lapsettomalle parille!

Vierailija
16/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa, että ap tätä harkitsee. Pakkohan ne syyt on olla aika raskaat. Kuinka monta onnellista perhettä enemmän olisi jos useammatkin päättäisivät adoption eikä abortin.

Vierailija
17/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän jaksaa aina kiittää biologista äitiään siitä, että on saanut syntyä. Koskaan ei ole tuota naista tavannut. Tietää vain se, että oli nuori lapsensa saatuaan ja tätä nykyä kuollut.

Vierailija
18/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain sanoa, että olet rohkea ja epäitsekäs ihminen. Vauvasi saa varmasti hyvän kodin ja vanhemmat!

Vierailija
19/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäi onnelliseksi

Vierailija
20/36 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut tietää ettei vauva ole terve..miksi muuten antaisit toivotun lapsen pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan