Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suominainen antaa itsensä rupsahtaa ja lihoa mentyään naimisiin ja

Vierailija
22.03.2010 |

saatuaan lapsia?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin mielelläni salille zumbiin ja kaikkiin mahdollisiin että saisin painoni pudotettua takas 70 kiloon. Mutta missä välissä, mies on töissä päivät pitkät, en ole yhtään aamuihmisiä. Lasta ei voi vielä viedä lapsiparkkiinkaan ja harvoissa kuntosaleissa lapsiparkkia edes on. Sitte ku lapsi vuoden täyttää niin taatusti aion mennä kuntosalille lapsen mukana ollessa. Ja mies on yleensä töissä sen aamu 10 ilta 8 :l Kotona olen sillon tällön zumbaillu mut mä olen sellanen ihminen et mä tartten sen tsemppaajan mun liikuntaan, ja opastetuilla tunneilla sen saisi. Niin mieli tekis mennä et huhhu. Vapaapäiviä miehillä tietty on mut sillon on yleensä aika paljon muuta tekemistä ja ne on aika pitkälti "pyhitetty" perheen yhteiseksi ajaksi kun sitä ei kovin paljoa kuitenkaan ole.

Vierailija
42/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä välissä kun lapset muuttavat pois kotoa. Jää aikaa itselle vaikka joka päivä zumbailla :)

menisin mielelläni salille zumbiin ja kaikkiin mahdollisiin että saisin painoni pudotettua takas 70 kiloon. Mutta missä välissä, mies on töissä päivät pitkät, en ole yhtään aamuihmisiä. Lasta ei voi vielä viedä lapsiparkkiinkaan ja harvoissa kuntosaleissa lapsiparkkia edes on. Sitte ku lapsi vuoden täyttää niin taatusti aion mennä kuntosalille lapsen mukana ollessa. Ja mies on yleensä töissä sen aamu 10 ilta 8 :l Kotona olen sillon tällön zumbaillu mut mä olen sellanen ihminen et mä tartten sen tsemppaajan mun liikuntaan, ja opastetuilla tunneilla sen saisi. Niin mieli tekis mennä et huhhu. Vapaapäiviä miehillä tietty on mut sillon on yleensä aika paljon muuta tekemistä ja ne on aika pitkälti "pyhitetty" perheen yhteiseksi ajaksi kun sitä ei kovin paljoa kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten satu tietämään, että painoa voi pudottaa ilman liikuntaakin? Toisaalta kerta tai kaksi zumbaa tai kuntosalia viikossa ei laihduta tippaakaan, jos siellä kulutetut kalorit mässää saman tien takaisin.

Vierailija
44/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä nyt kyllä ihan tarkottanu että kävisin kerran siellä zumbaamassa. Menisin 4-5 kertaa viikossa. Syön nyttenkin normaalisti en mässäile karkkia joka päivä tai vedä kauheita annoksia. Raskaudesta jäi 4 kiloa ylimäärästä ja haluaisin pois. Mun kroppa vaan sattuu olemaan sellaista että mun tarttis liikkua ihan hullun lailla ja olla syömättä niin laihtuisin. Ja toki painoa voi pudottaa ilman liikuntaa tiedän sen, mutta liikunta on terveellinen lisä siihen mitä kaikkien tulisi harrastaa, siitä kun ei ole mitää haittaa päinvastoin. Päivittäin tulee tehtyä vaunulenkkejä, mutta se liikunta ei vaan ole riittävä jotta mulla kiloja putoaisi.

Sitte tietty viimeistään ku lapset muuttavat pois niin hilpasen salille varmasti. Nyttenkin kun mies menee syksyllä armeijaan ja sieltä kun tulee niin aion kyllä mennä vaikka väkisin salille treenailemaan, sillon penskakin on jo niin iso että kelpuuttavat hänet lapsiparkkiin. Sitä odotellessa painon pidän tässä. Jos on laskeakseen niin antaa mennä mut yhtään kyllä ei saa nousta, se on varma.

Vierailija
45/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku non se äijä ja mukulat, ni sama se kai miltä sen jälkeen näyttää. Tietysti sitten olisi eri asia jos olisi valinnut sellaisen äijän joka olisi heti suunnittelemassa vaihtoa timmimpään emäntään. Onneksi en niin pinnallista huolinut niin saan rupsahdella ihan rauhassa ja päästää itseni miten lihavaksi tahdon.

Pitäisihän monella työpaikallakin olla edustavan näköinen. Ei ap varmaan taroittanut normaalia lihomista vaan todellista lojahtamista eli valaantumista ja juuri sinunlailla ajattelevat ovat siihen kaikkein taipuvaisimpia. Entä miehesi? Onko hänellekin ihan sama miltä näytät? Ei vaikuta siihen, miten hän sinut näkee?

Vierailija
46/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs kreikka-, portugali, arabinaiset?

Mutta toki aina löytyy poikkeuksia, jotka ovat ilo silmälle!

M41

Vierailija
47/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntuu menevän logiikalla: ukko/akka napattu, joten vittuako tässä hikoilemaan, namia, kaljaa ja makkaraa:D Sitten jos erotaan, niin usein aletaan taas "tsemppaamaan", jotta saadaan seuraava yksilö parisuhdeansaan...

Vierailija
48/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lihava ja rupsahtanut jo ennen naimisiinmenoa ja lapsentekoa, joten eipä tässä juuri ole menetettävää puolin eikä toisin. ;-) Mieheni tosin on lihonut ja rupsahtanut, ehkä olen opettanut hänet huonoille tavoille?

Mua ei vaan kiinnosta tälläytyä tai shoppailla vaatteita, pääasia että on ihmisen näkönen ja siistit, ehjät, puhtaat ja sopivat vaatteet. Näkee tuolla kaupungilla niitäkin jotka on pakkeloinu naamansa Tuksu-tyyliin ja vaatteet on 3 koko liian pieniä!

Vierailija
49/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma äiti oli sellainen jätejoonas, samoin mummu. Johan se oli synti panna ruokaa haaskoon. Varmaan tämän tavan muistaa muutkin?

Elintason kasvaessa tuppaa elintapojenkin levenevän ja persaushan se siinä sitten leviää. Ei tartte laskee pennosia, kun ohittaa karkkihyllyä. Toisaalta monille iskee vimma leipoa aikansa kuluksi. Laitoksella viereisessä pedissä oleva kertoi lihoneensa 10 kg äitiysöomalla, kun leipoi mokkapaloja joka toinen päivä. Mun äitille tuli raskausaikana 3 x 7 kg ja ne kaikki jäi.

Mua lihotti pelkkä parisuhde. Mikä sen mukavampaa kuin sen oman nassukan kanssa pötkötellä sohvalla syömässä karkkia, suklaata, sipsejä. ..

Vierailija
50/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei jääkaapissa tarvi olla muuta kuin valo ja liikuntaharrastuksiin pääse vaikka joka päivä. Nukkuakin saa miten lystää, niin ei valvominenkaan rasita mieltä ja kroppaa.

Vierailija
51/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää päivittäin laittaa aiheesta aloituksia? Harmittaako kun sellaisella "rupsahtaneella" eli ilmeisesti tarkoittaa ap:n kaltaiseten ihmisten mielestä samaa kuin meikitön ja lihonneella naisella saattaa olla ihana ja hyvä suhde ja sulla ei ole muuta kuin se sun ulkonäkö... jos siis sitäkään, sehän on katsojan silmässä ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä